عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

درسا و کپسول

1390/4/3 3:27
نویسنده : مریم
715 بازدید
اشتراک گذاری

زیبازیبا

 

سلام فنقلی من 

                                                                        زیبا     

دیشب بابا علی حالش خوب نبودز

 و برای همین وقتی خواست بخوابه بالای سرش دو تا کپسول گذاشت تا

 بخوره،یکیشو خورد و اون یکی رو یادش رفت ببره بذاره تو آشپزخونه و صبح هم

 که علی رفت ،من و تو طبق معمول خواب بودیم    ز

    و یه دفعه ساعت 11 صبح شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآدیدم داری منو ناز میکنی که منو بیدار کنی و

 فکر کردم تازه بیدار شدی بهت گفتم بخواب درسا که دیدم داری بهم میگی

 اووووووووووه ،اوووووووووووه فهمیدم یه گندی زدی ز  

،بلند شدم دیدم بله کپسول رو باز کردی و نصفشو خوردی ز

و بقیه اش رو تف کردی رو زمین ،هر چی گشتم نصف دیگه کپسول رو پیدا

 نکردم و بهت گفتم بقیه اش کو ؟ز

 دهنت رو باز کردی و بهم فهموندی که خوردیش شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ

ولی من عاشق همین دیوونه بازیهاتم   ز  

           

امروز هم رفتیم با مامانی و مهدیه تا برات کفش بخریم ولی من فقط از دوتا

 مدل خوشم اومدکه اونم یکیش بزرگ بود و یکیش کوچیک

هووووووووووووووووم ز 

                                                                

تازه برات بستنی هم خریدم ،اما انداختی زمین و رفتی جلوی یه بچه ای که

 داشت بستنی میخورد وایسادی و شروع کردی به نگاه کردن اون ،وای اگه

بدونی چه صحنه قشنگی بود و تا میخواستم برم برات دوبتره بخرم بابای اون

بچه بهت بستنی داد ، دستش درد نکنه

                                      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ماهان
3 تیر 90 8:25
ای جونم شیطونیهای با مزه ات منو کشته
مریم جون خیلی حال میده شیطونیهاش و میخونم خیلی دخملت با مزه اس بوسسسسسسسسسس


سلام عزيزم
مرسي
بوسسس
مامان ال آی
4 تیر 90 0:53
دختر من هم عاشق داروهای توی کمد ولی من از ترس اینکه بخوره توی پلاستیک گذاشتمشون و محکم بستم


سلام
ولي درسا بالاخره امتحانشون كرد...
مامان حسین
5 تیر 90 15:48
سلام
کلی خندیدم با شیطونیهای دخترت.


سلام عزيزم
مرسي...
مامان فرشته
6 تیر 90 1:23
سلام مریم جونم کجایی ؟
نگران شدم


سلام عزيزم
شرمنده ، به خدا همه وقتمو درسا پر ميكنه...