عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

جیگر مریم

1390/4/6 3:02
نویسنده : مریم
1,847 بازدید
اشتراک گذاری

          

سلام عسل من

                                                                            

عشقم چی بگم ز  چقدر بامزه شدی و شیطون ز

همش راه میرم ،گازت میگیرم ، ببخشید گلم  زیبا

چند روزه یاد گرفتی یه چشمت رو میبندی ، وای اینقدر ناز میشی که نگو

دیروز رفتیم خونه هدیه که کمک کنیم سیسمونی اش رو بچینه ، اینقدر اذیت کردی و بهونه گرفتی که نگو و نپرس ، بعدشم به زور خوابوندمت ز تا یه ذره خستگی ات در بره ولی نمیدونم خواب بد دیدی

                                    

 یه دفعه از خواب بیدار شدی و شروع کردی به جیغ کشیدن و دیگه  ز

اینقدر جیغ کشیدی   زکه دیگه دل دل میزدی الهی من بمیرم برات حرفم که نمیتونی بزنی ،بگی چت بود...آوردمت تو کوچه ، تمام همسایه ها اومده بودن بیرون تا ببین چی شده ولی اومدی بغل خودم یه ذره آروم تر شدی و همش جیغ میکشیدی و میگفتی ایم (مریم)     

امروزم با همدیگه یه سر رفتیم بانک و از اونجا هم رفتیم مهدکودک ز   تاشرایطشو بپرسم و تو رو ثبت نام  کنم ، گفت از ساعت ٧ صبح تا ٦ بعدازظهر نگه میداریمش ولی درسا خانوم یه ذره کوچولو و باید نیمه وقت بنویسیش تا هر وقت دلتنگی کرد فوری بیای دنبالش  ز  چون الان عقلش میرسه و جدائی از مامانشو خیلی سریع حس میکنه ، باید کم کم ساعتهاشو اضافه کنی تا درسا خانوم ضربه نخوره و خسته هم نشه ،منم گفتم چشمز

الهی من قربونت برم که اینقدر خوشکل شدیزیبا

از همه دوستای خوبی که به من و درسا سر میزنن ممنونم و خیلی خیلی معذرت میخوام اگه نتونستم بیام پیشتون ، آخه من اینقدر شیطونی میکنم که مامان مریم دیگه شب که میشه جون نداره بیاد پای کامپیوتر

                 

درسا عاشقتم شیطون ، خوشمزه من

الانم دارم از شیر میگیرمت   زیبا   خیلی داری اذیت میشی ولی منو ببخش، دیگه تو روز اصلا بهت شیر نمیدم و فقط شب میدم تا خوابت ببره و تا صبح هم اگه بیدار بشی بهت میگم درسا جونم تو بخواب من الان برات شیر میارم و تو هم میخوابی به امید اینکه الان مریم برات شیر میاره ، تو این چند روزه که شیر نمیخوری و دیگه خدا رو شکر غذاتو خوب میخوری connie_feedbaby.gifو هر وقت هم که گشنه باشی بهت میوه ، آب میوه ، سوپ ، بیسکوئیت ، بستنی و  از این چیزا میدم تا هواست پرت بشه گوگولی مریم

    

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

r.memorial
6 تیر 90 9:10
سلام اول تولدت مبارک . ببخشید سرم شلوغ بود و سر نزدم . دوم چرا میخوای بذاریش مهد ؟ مگه خودت خونه نیستی ؟ یک دفعه هم از شیر بگیریش هم بذاریش مهد خیلی اذیت میشه ها


سلام عزيزم
مرسي ،ميخواستم برم سر كار ولي چون مربي مهد گفت درسا كوچيكه و نميتونه زياد بمونه فعلا ميزارمش مهد تا عادت كنه ولي بعدش ميرم سر كار آخه از خونه موندن خسته شدم...
زينب عشق مامان و بابا
6 تیر 90 18:21
اي جان جيگرشو با اون چشمك زدنش


مرسي...
مامان فرشته
7 تیر 90 3:40
سلام مریم جونم خوبی ؟
نیمه وقت خوبه بگذاریش مهد چون بچه خیلی اجتماعی بار می آد
اینجوری تو خونه فقط خانواده رو می بینه اما تو مهد هم انرژی اضافیشو تخلیه می کنه هم روابط اجتماعی یاد می گیره
بوسسسسسسس


سلام عزیزم
آره منم موافقم و برای همینم میخوام بذارمش مهد...
تو خونه خیلی تنهاست و بیرون هم که میریم دیگه براش تکراری شده ...
مامان مسیح
7 تیر 90 4:27
سلام مریم جون...
الهی ...خاله جون..درسای گل....خواب بد دیدی ؟
جونم....چه بانمک شد پس !
راستی مریم جون...اون شب چی شد...یه هو رفتی ؟
کامپیوترت انگار هنگ کرد ...درسته ؟
درسا جونو ببوس..راستی ما هم اپیم


سلام عزیزم
ببخشید یه دفعه هنگ کرد و دیگه هم نتونستم بیام
مرسی عزیزم...
مامانی شیما وحدیث
8 تیر 90 17:52
سلام مامانی درسا جون خوبی خانمی.
مامانی این نی نی نازمارو خیلی بادقت یادبده که با همه اخم وتخم نکنه انگار که ارث باباش و خوردن .
شوخی کردم عزیزم این نی نی شیرین زبون منو یه گاز خوشکل بگیر .


سلام عزیزم
فکر نمیکردم به این سرعت همه چیزو یاد بگیره...
حتما ، من که کارمه گاز گرفتن...
مامان ماهان
9 تیر 90 18:03
سلام گلم
عزیزم برای مهد حتما تحقیق کن
من خودم چندین سال مربی مهد کودک بودم
غذاهاش که تعریفی نداشت تازه معروف هم بود
خلاصه دل برای بچه نمیسوزوندن


سلام عزیز دلم
آره ، به خاطر همینم دنبال یه مهد خوب ولی نزدیک خونمنون میگردم ،این مهد کودکی که بردمش بهم گفت که به مامانها کمک میکنه تا بچه ها رو از پوشک بگیرن ،یعنی تو مهد بچه ها رو باز میذارن ولی وارد مهد که شدم خیلی ببخشید ها بوی بد جیش میداد و خیلی خورد تو ذوقم ، حالا دنبال یه جای بهترم ،ولی اگه بره مهد هم انرژی اش گرفته میشه و هم اجتماعی تر میشه ،آخه درسا چون خیلی تنهاست اسباب بازیهاشو به هیچ کسی نمیده و تازه مال اونا رو هم میخواد بگیره...