عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

مامانی و درسا

1390/3/7 3:52
نویسنده : مریم
536 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

                             

سلام عزیز دل من

الهی قربون اون شیرین زبونیهات بشم من

روز مادر که شام رفتیم خونه عزیز علی و بهش پول دادیم و برای مامان

 علی هم جاروشارژی خریدم و مامان خودم هم یه سرویس قابلمه ،

که البته این روز مادر هیچ ربطی به من نداشت(البته از نظر کادوئی)

چون هنوزم هیچی بهم نداده

فرداش رفتم خونه عزیز علی ،آخه یه سرویس تخت  و کمد

 نوزادی انتخاب کرده بودم برای عمه مرجان ،اونم که عاشق سلیقه

 منه Happy Dance گفت بلند شو بریم  و منم تو رو گذاشتم پیش مامان علی

 رفتیم ،تا رفتیم تو مغازه مرجان گفت خیلی خوشکله و تا قیمتشو

پرسید جا خورد    آخه منم جا خوردم 6میلیون بود .من که به روی

 خودم نیاوردم و گفتم آخه ما محدودیت جا داریم و این سرویس خیلی

بزرگه و سریع اومدیم خونه و تا دم در خونه هم فقط به مرجان

خندیدم...

                   

پنج شنبه هم تولد زهرا دوستم بودتو رو گذاشتم خونه مامانی

 تا بامهدیه بازی کنی و منم ساعت 3 رفتم ،خیلی خوش گذشت و تو

 این چند وقته اینقدر نخندیده بودم و شبم اومدم خونه و تو رو حاضر

کردم و علی اومد دنبالمون و رفتیم خونه مامان علی و شبم خوابیدیم و

 جمعه هم میخواستیم بریم میلاد نور برای تخت و کمد که رفتیم ولی

به خاطر ختم ناصر حجازی پر مامور بود و اونجا هم بسته بود و ما هم

برگشتیم و به پیشنهاد من رفتیم خیابون بهار برای نی نی مرجان خرید

 ،آخه تا حالا بهار نرفته بود و یه سری لباس خرید ولی چون میگه

من دل درد دارم و نمیتونم زیاد راه بیام زود برگشتیم و ناهار خوردیم و

شما هم امروز با مرجان لج کرده بودی و همش میزدیش و دعواش

میکردی و بعد شام هم اومدیم خونه و سر راه کلی برات خوراکی

خریدم

                                      

وای گوگولی هر روز که میگذره بیشتر عاشقت میشم و بهت وابسته تر

 

                                                                  

خیلی دوست دارم

                                      

فکر میکردم معنی بعضی کلمه ها رو متوجه نمیشی ولی اشتباه

 میکردم هر حرفی که میزنم تو متوجه میشی ولی نمیتونی

بدی

الهی من قربونت بشم پدرسوخته من

                 

 

 

 

 

 

                                      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ماهان
7 خرداد 90 8:01
میبینم که تو تولد حسابی بهت خوش گذشته
الهی همیشه خوش باشی
دیگه درسا جون خانمی شده برای خودش عزیزم


سلام
آره خیلی ،جای شما خالی
وااااااااای
کجاش خانوم شده؟
ههههههههههههههه
مامان فرشته
7 خرداد 90 10:45
سلام عزیز دلم خوبی ؟
واییییییییییی 6 میلیون چه خبره ؟
خوب برید یافت آباد یا دلاوران
منکه دادم برادر همسرم درست کنه راحت
مریم جون امیدوارم همیشه به شادی بری و خدا رو شکر که بهت خوش گذشته
قربون دخمل خوشگلمون هم برم که با دوستش دعوا می کنه
بوسسسسسسس

سلام خانومی
آره بیچاره داشت پس می افتاد خیلی گرون بود..
آره حالا قراره با هم بریم یافت آباد
مرسی عزیزم،مواظب گیسو جونم باش

محمد گیان
7 خرداد 90 14:56
سلام خاله خوبی مامان چطوره


سلام عزیزم
مرسی ...