عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

روز مادر

1390/3/3 3:05
نویسنده : مریم
395 بازدید
اشتراک گذاری

                     

سلام بهترینم

                                                            

امروز روز مادره 

اول روز مادرو به همه مامانای مهربون و خوب تبریک میگم بعدشم به خودم

 تبریک میگم... اینم از طرف من و درسا به همه مامانای قند عسل

            

                                         

درساجونم

ازت میپرسم روز مادر میخوای بهم چی کادو بدی ... میگی هام

میگم با کدوم پول؟سرتو تکون میدی یعنی نداری

عشقم تو بهترین کادوی دنیائی و هیچ وقتم تکراری نمیشی

دوست دارم...

              

چند روز پیش با بهادر رفتی بیرون تا برات خوراکی بخره وقتی برگشتی دیدم

 بهادر مثل گچ سفید شده و میگه به خدا یه دقیقه گذاشتمش زمین تا پول

 بدم ... بله شما تو همون یه دقیقه یه دبه خیارشورو میخواستی بلند کنی  که

 دستت میبره ،اونم چقدر بدجور با اینکه 3-4 روز پیش بود ولی هنوز خون میاد بردمت دگکتر گفت بخیه نمیخواد ولی باید پانسمان بشه

الهی من قربون اون شصتت بشم که اوف شده فرفری

                                    زیبا 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان ماهان
3 خرداد 90 9:09
الهی قربونش برم
شیطونک من با دبه خیار شور چیکار داشتی
مثل ماهان رفته بود کارتن سن ایچ و بلند کنه
عزیزم خیلی زیبا بود
دخمل شیرین زبونتو ببوس


سلام
آخی
مرسی گلم...
مامان هوراد
3 خرداد 90 11:15
مادران آبی‌ترین، دریایی‌ترین و آسمانی‌ترین فرشته زندگی هستند
روزت مبارک فرشته خلقت . . .



سلام
مرسی عزیزم...
مامان فرشته
3 خرداد 90 11:31
سلام نازنینم خوبی ؟
روزت مبارک باشه عزیز دلم
ان شاا... سایه ات سالهای سال بالای سر درسای عزیزم باشه
بوسسسسسسسس


سلام
مرسی گلم...
مامانی شیما وحدیث
3 خرداد 90 14:41
زیباترین گلها زیر پایت ،قشنگترین چشمها بدرقه ی راهت ،زیباترین لبخندها برلبانت وبالاترین دستها نگهبانت .
عزیزنم روزت مبارک


سلام
مرسی گلم
روز شما هم مبارک...
نسترن
4 خرداد 90 14:42
مامان مهربون
فرشته خوبیها
روزت مبارک


سلام نسترن جون
مرسی
روز شما هم مبارک...
مامان یل تا
5 خرداد 90 0:41
سلام عزیزم، روزت مبارک.
راستی واسه خانوم جونتونم، متاسفم. تسلیت می گم.


سلام عزیزم
مرسی ،خیلی ممنون
مامان فرشته
5 خرداد 90 1:58
سلام مریم جونم
ای بابا دست به دلم نذار
هنوز برام کادو نخریده
گریهههههههههههه
بوسسسسسسسسس


سلام عزیزم
ای بابا،پس همدردیم...


ههههههههه
مامان ماهان
5 خرداد 90 15:32
بر همان عهد كه با ياد و خيالت بستم
ياد من هم نكنى باز به يادت هستم ...




سلام عزیز دلم
شرمنده ام کردی ها
خجالت کشیدم...
سارا
5 خرداد 90 18:06
salam azizam roozet mobarak biya pishaaaam


سلام گلم
مرسی...
حتما میام...