عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

درسا جونم

1390/3/8 4:10
نویسنده : مریم
431 بازدید
اشتراک گذاری

  

سلام همه زندگی من

                                                                   

برای گفتن احساس قشنگم به تو همیشه کم میارم

تو را به اندازه ای که در ذهنم نمیگنجد دوست دارم

    

تو بهترین دختر کوچولوی دنیا هستی

مامانو ببخش اگه بعضی موقع خسته میشم وتو کلافه میشی

درسا خیلی خیلی دوست دارم

             

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ماهان
8 خرداد 90 9:49
ای جانم به مریم جونم با این همه احساسات پاک و قشنگ..........
درسا جونم مامانت عاشقته قدرشو بدون عزیز دلم


سلام
مرسی گلم...
مامانی شیما وحدیث
8 خرداد 90 17:16
مامانی من ازطرف درسا جون میگم که مامانی من خیلی اذیت میکنم واگه ازدست من ناراحت شدی حقتون .
ولی این وبگم حالا حالا ها اذیت کردنام موند ه.(میبینی چقدرامید میدم )
مامانی آپم سربزن


سلام عزیزم
کار من دیگه از امید گذشته اصلا دلم خوش نمیشه، تا بزرگ شدنشو نبینم انگار باورم نمیشه که دیگه اذیتم نمیکنه...
هههههههههههه
مامان حسین
8 خرداد 90 23:12



سلام
مرسی گلم...
مامان حسین
9 خرداد 90 9:26
سلام عزیزم
منم لینکت کردم


سلام گلم
خوشحال شدم...
منتظران لبخند خدا
9 خرداد 90 9:33
سلام مامان درسای ناز! ایشالا خدا درسا جونو براتون نگه داره! راستی خوشحال شدم به کلبه عشق ما اومدین! منم شما رو لینک کردم! بازم بیاین...


سلام
مرسی...حتما میام
مدرسه ی مامان ها
9 خرداد 90 9:44
سلام
خیلی ممنون که به مدرسه ی مامان ها اومدید، شما هم به لیست مامان های مدرسه اضافه شدید
براتون آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم که با نظرات و انتقادات و پیشنهادات خودتون ما رو توی این مسیر هرچه بیشتر یاری کنید



سلام
مرسی...
مامان فرشته
10 خرداد 90 2:54
سلامممممممم مریم نازنینم خوبی؟
درسا جونم خوبه ؟
وای خوش به حال درسا جونم که مامان به این مهربونی داره
بوسسسسسسسسسس


سلام گلم
مرسی...
خوشحال شدم...