عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

مهمونی

1390/1/29 23:19
نویسنده : مریم
530 بازدید
اشتراک گذاری

         

سلام زندگی من

                                                       

من دوباره اومدم ...

                                                                                        

دیروز یه زنگ زدم به خونه خانم جون (مامان بزرگ خودم)اینقدر اصرار

 کرد که فردا ناهار برم خونشون منم گفتم باشه طفلکی خیلی مهربونه

 قرار شد امروز صبح بریم که خدا رو شکر مامانی زنگ زد و از خواب

 بیدارمون کرد وگرنه خواب میموندیم ساعت ۱۱:۵ بیدار شدم و

 لباسهای تو رو حاضر کردم و خودمم حاضر شدم و تو رو گذاشتم تو

 کالسکه و رفتیم تا رسیدیم در خونشون علی هم رسید و با هم رفتیم

 تو عمه شکوه و فائزه و فاطمه هم بودن و از اون طرف بابائی و مامانی

 و خاله مهدیه هم اومدن و ناهار خوردیم ومامانی به خاطر مهدیه زود

 بلند د و منم موندم تا ساعت ۷ و بعدش با عمه شکوه اومدم خونه و

 عمه تا میدون با من اومد و منم دیدم تو خوابت برده niniweblog.comتو کالسکه

 رفتم یه ذره خرید کردم و چند تا گلسر خوشکل برات خریدم

                                              niniweblog.com

نمیدونی چقدر ازت عکی میگیرم و دلم میخواد عکسهای جدیدتو برات

 بذارم ولی حیف که همه زندگیمون شده ویروسسسسس و هر کاری

 میکنم این فلشها رو قبول نمیکنه ولی غصه نخور تا منو داری غم

 نداری خودم درستش میکنم بالاخره یا درست میشه یا میترکه مهم

 نیست...

                                             

ساعت ۸:۵ رسیدیم خونه و شامو حاضر کردم و علی هم ۱۰ اومد و

 بعد شام یه ذره تلویزیون دیدیم و ساعت ۱:۵ شماها خوابیدید و منم

 طبق معمول ...

خیلی دوست دارمniniweblog.com

 تو همه زندگی من شدی

                                                           

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان فرشته
30 فروردین 90 7:13
سلام عزیزم خوبی
درسا جونمو ببوس مامانی
زودتر کامپیوتر رو درستش کن دلم می خواد عکس هاشو ببینم آخه


سلام گلم
مرسی...تو خوبی...
چشم حتما خودمم خیلی دلم میخواد زودتر درست بشه اما وقت نمیکنم...
آوا
30 فروردین 90 9:20
خدا بگم اون ویروس رو چه کار کنه نمیزاره ما عکس درسا جونو ببینیم


آره خیلی بده...ولی درسش میکنم...