عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

مهمون داری...

1390/1/28 2:30
نویسنده : مریم
568 بازدید
اشتراک گذاری

          

سلام عزیزم

                                                        

امروز تا بعد ناهار خبری نبود   ولی بعد ازظهر من و تو حاضر شدیم

که بریم بیرونHippie که خاله بابائی زنگ زد که میخوان بیان خونمون

برای عید دیدنی لباسهامونو درآوردیمو و تو کلی گریه کردی

خلاصه اومدن

خاله طیبه و خاله فرزانه وخاله طاهره با سمیرا وستایش و ارغوان و

 عزیز بودن یه۲-۳ ساعتی نشستن و هر کاری کردم شام نموندن تازه

 خاله  فرزانه برای شما و ستایش تخم مرغ شکوند و وقتی خواستن

 برن خونشون دیدم الان تو گریه میکنی و منم حاضر شدم و تو رو بردم

 بیرون و رفتیم مغازه علی تا رسیدیم ساعت ۹:۵ بود و مامانی بابا زنگ

 زد که شام بیاید اینجا من و تو اومدیم خونه و تا حاضر شیم علی هم

 اومد و رفتیم اونجا عمه مرجان بامامانی بود و عمه هم که هنوز تو

 رختخوابش بود و تکون نمیخورد بعد شام هم زود اومدیم خونه و

 نشستیم با علی به حرف زدن     ساعت ۱۲:۵ تو خوابیدی منم

 اینجا هستمComputer ولی علی هنوز داره تو جاش وول میزنه فکر کنم

 بیخوابی زده به سرش هههههههه

                                               

شب بخیر گوگولی من

خیلی خیلی دوست دارم 

                                              

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آبجیِ ریحانه
28 فروردین 90 6:46
سلام به درسا جون و مامان گلش:
خوبین؟خوشین؟سلامتین؟
ااا....من واسه چی اومده بودم؟سادم نمیاد....ای بابا ...کیه؟...کیـــــه؟
آهاااا...درسا جون خدا واسه ی پدر و مادرت حفظت کنه...
امروز تفلد ریحانه کوشولومونه...ساعت 5...اگه تونستید تشریف بیارید...
دلاتون آروم


سلام ریحانه جون
تولدت مبارک باشه عزیزم
من از تولد جا موندم.....
مامان فرشته
28 فروردین 90 13:31
سلام گلم آخه این رسمشه
اشک عزیزمو در آوردی و نبردیش گردش
الهی قربونش برم که ددریه
خدا رو شکر که بهتون خوش می گذره بوسسسس


سلام عزیزم
آخه مهمون داشت میومد اونم از نوع خانواده شوشو وایییییییییییی
بوسسس
مامان فرشته
29 فروردین 90 11:01
اینو در جواب من خوب اومدی ههههههههههه


سلام
آخه آدم جلوشون کم میاره...