عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

پیشنهاد

1390/1/19 3:09
نویسنده : مریم
424 بازدید
اشتراک گذاری

              

        

سلام همه زندگی من   

 

                             

حالتو نمیپرسم آخه میدونم خوب نیستی کاش من جای تو درد

 میکشیدم آخه اصلا تکون نمیخوری خودتم میترسی پاهاتو تکون بدی

 ایشالا زود خوب بشی

   

 

امروز سمانه زنگ زد(سمانه دوست مامانی که قبلا تو شرکت با هم

 همکار بودیم) و بهم پیشنهاد کار داد که برم سر کار آخه این شرکت

 اولین جایی که خیلی توش راحتم و هیچ مشکلی از نظر مرخصی

 و ...ندارم خیلی وقته که بهم اس ام اس میده که برم ولی گوش

 نمیدادم تا امروز که خودش زنگ زد من تو اون شرکت طراحی میکردم

 ولی گفتم نمیتونم بیام به خاطر تو اونم با مهدی رئیس شرکت صحبت

 کرد و دوباره زنگ زد و گفت مهدی میگه چون من بچه دار 

                                  

 هستم هر ساعتی که خواستم برم سر کار و هر وقت خواستم

 برگردم یا اصلا نرم ولی گفت ما رو لنگ نذار

حالا نمیدونم چی کار کنم اگه بخوام برم باید تو رو بذارم مهد کودک

 نمیدونم مهد خوبه یا نه ؟ 

هنوز با علی حرف نزدم ولی باید شنبه بهشون خبر بدم میدونم

 موقعیت خیلی خوبیه

ولی به خاطر تو

اینم برای تو    

                                      

تازگیها وقتی میخوای بخوابی میای سرتو میذاری رو سینه من و   میخوابی خیلی زود خوابت میبره الان که اومدی بخوابی علی مونده بود بهت گفت مگه مجبوری بری اونجا بخوابی آخه از پا درد گریه میکردی ولی میخواستی بیای رو سینه من بخوابی وقتی اومدی به ۱ دقیقه نشد که خوابت برد

الهی من قربونت برم مامانی  

                                   

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان فرشته
19 فروردین 90 12:04
سلام مریم جونم
من اگه بودم با این شرایط که گذاشتن می رفتم
یه ساعتهایی رو انتخاب کن که بتونی پیش درسا جون هم بیشتر باشی
مثلاً تو هفته دو روز برو باقی هفته رو با درسا جون باش اینجوری بهش سخت نمی گذره
ببخشید من دخالت می کنما


سلام
اتفاقا خیلی هم خوشحال میشم که نظر بقیه رو بدونم و با همه مشورت کنم ولی همه میگن بچه زیر 3 سال اگه بره مهد بد میشه یا مریض میشه از همینش میترسم وگرنه من عاشق کارم هستم...
مامانی
19 فروردین 90 16:12
با سلام
وبلاگ مامانی در راستای رفع نیاز های مادران و کودکان در بخش های مختلف به صورت آزمایشی آغاز به کار کرده و به زودی در قالب یک سایت جامع رسما فعالیت خود را آغاز می کند.
چنانچه فعالیت این سایت را مفید می دانید آدرس ما را در قسمت پیوندهای وبلاگ خود وارد نمایید.
با تشکر
گروه وبلاگ های مامانی

سلام
به روی چشم
خوشحال شدم



مامان فرشته
20 فروردین 90 13:28
ببخشیدا اون برای قدیما بود نه ماشاا... بچه های امروزی که ما رو هم درس می دن هههههههه
بعدشم مگه تو می خوای هر روز از صبح بری تا شب
همش دو یا سه روزه
بالاخره مادر هم پیشرفت می خواد نمی خواد ؟


وای...
این یکی رو راست میگی الان دیگه کارایی میکنن که آدم شاخ در میاره
آره دلم میخواد برم و میرم
مرسی از اینکه کمکم میکنی بهتر تصمیم بگیرم...