عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

روز نهم و دهم عید

1390/1/11 3:00
نویسنده : مریم
507 بازدید
اشتراک گذاری

         

سلام جیگیلی

                                                                            

یادش به خیر اون موقع که تو شکم من بودی بهت میگفتم جیگیلی آخه

 تازه آهنگش اومده بود

بگذریم

روز نهم هم چون فروشنده بابائی دیگه رفت برای تعطیلات ما هم هیچ

 جا نرفتیم و بعد از ظهر بابائی اومد خونمون آخه مامانی با خاله کتی و

 مهدیه و عمو علی رفتن بندر ترکمن بابائی هم اومد خونه ما شام

 ماهی درست کردم و بعد شام میخواست بره ولی به زور نگهش

 داشتم صبح روز دهم  هم خونه رو ساکت کردم تا بخوابه ساعت

۱۱ بیدار شد بعد صبحونه به زور فرستادمش حمام و لباسهاشو

 انداختم تو ماشین و بعد ناهار هم سریع شام رو درست کردم که تو

 رودروایسی بمونه . همش میگه من برم خونه آخه تو خونه کسی

 نیست که تازه شام و ناهار چی...

الانم ساعت ۶:۵ و تو بابائی خوابیدید منم ایجا هستم یه کم هم

 عصبی شدم چون نمیتونم برم تو فیس بوک نمیدونم دوباره چی

 شده؟

دوست دارم گل کوچولوی من  

                                                   

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

farshed
11 فروردین 90 0:50



سلام
مرسی
مامان فرشته
11 فروردین 90 17:34
سلام عزیزم خوبی ؟
خسته نباشی گلم با مهمونداری


سلام
مرسی عزیزم...
بردیا
12 فروردین 90 11:47
سلام خاله مریم
ملسی(مرسی) اومدی وبلاگم منم درسا جونو میبوسم لاستی(راستی) خاله چن تا عکس گذاشتم بیا ببین.بای بای


سلام عزیزم
خواهش میکنم