عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

روز هفتم عید

1390/1/8 3:30
نویسنده : مریم
372 بازدید
اشتراک گذاری

        

 

سلام گوگولی من 

                                                                      niniweblog.com

چطوری؟

دیشب تا ساعت ۶ صبح تو اینترنت بودم تا خوابم برد علی بیدارم کرد

 که بلند شو کاراتو بکن میخوایم بریم عید دیدنی آخه هنوز هیچ جا

 نرفته بودیم منم به زور بیدار شدم و آرایش کردم و موهامو درست

 کردم و به بدبختی ساک شما رو آماده کردم آخه خوابم میومد   

 بعدش شما رو بیدار کردمniniweblog.com و حاضرشدیم و علی اومد دنبالمون  

 اول رفتیم خونه عمه فرح و بعدش عمه افسانه (عمه بابائی)

خیلی اسرار کردن و مجبور شدیم ناهار بمونیم من عمه افسانه رو

 خیلی دوست دارم ولی چون شما خیلی اذیت میکنی

 دلم نمیخواد جائی بمونم طفلک عمه افسانه خیلی تدارک دیده بود

 بعد ناهار رفتیم خونه مامان بابائی و بعدشم عمو محمد خدا رحمتش

 کنه عموی بابا رو پارسال ۱۴ فروردین فوت کرد خیلی مهربون و خوش

 اخلاق بودniniweblog.com

 طفلک زن عمو خیلی تنها شده بود وقتی رفتیم خونشون خیلی

 دلم سوخت

                                    

 از اونجا هم رفتیم خونه خانم جون مامان بزرگ من و

 بعدشم دائی حسین

خونه دائی حسین همه فامیلای بابائی بودن niniweblog.com

زندائی حکیمه هم تهیه دیده بودniniweblog.com

 برای شام هر کاری کردیم نذاشتن

 بیایم خونه بعد شام یه کم صحبت کردیم و ساعت ۱۲ اومدیم خونه

 میخواستیم همه جا رو امروز بریم تا خیالمون راحت بشه ولی نشد

 

                               

 از مهمونی رفتن خوشم نمیاد امروز خیلی خسته شدیم ولی هنوز

 خیلی جاهارو نرفتیم فکر کنم فردا هم مثل امروز باشه فقط مهمونی

 ولی خودمونیم ها امروز خیلی عیدی جمع کردی ها... 

 

عاشقتم خوشکل مریم

                              niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان فرشته
8 فروردین 90 11:42
سلام مریم جونم خوبی گلم
خوش بگذرون حسابی بوسسسسسس
درسا جونم خاله عیدیات چقدر شده عزیزم
مبارکت باشه


سلام عزیزم
مرسی