عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

خبر خوش

1389/12/26 3:50
نویسنده : مریم
537 بازدید
اشتراک گذاری

                

سلاین گوگولی مگولی من

                                                                                        

امروز خیلی خوب بود از صبح تا شب فقط تو خرابکاری کردی

 و من خندیدم

 و ازت فیلم گرفتم   

 الهی من قربونت برم

 

واااااااااااااااااااااااااااااااای  

هههههههههههههه  

من زندایی شدم          

باباعلی هم دایی  

توهم دختر دایی

ساعت ۸ شب بود که مامانی زنگ زد و گفت که عمه مرجان

 حامله شده آخی خیلی خیلی خوشحال شدم آخه عمه مرجان دو بار

 حامله شد و نی نیش افتاد دیگه خیلی افسرده شده بود و به هر کی

 نی نی داشت با حسرت نگاه میکرد سریع زنگ زدم بهش و تبریک

 گفتم از خوشحالی نمیتونست حرف بزنه ایشالا نی نی عمه سالم

 باشه و زود به دنیا بیاد از همین الان تا ۳ آبان که دکتر گفته به دنیا میاد

 لحظه شماری میکنم خیلی دلم میخواد ببینمش

                                  

وای اون موقع که نی نی عمه به دنیا میاد تو ۲ سال و ۱ماهته فکر کنم

 پدرشو دربیاری

بیچاره نی نی

                                                  

 

اینم از طرف من و درسا به عمه مرجان

                          

                                                                                                

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان فرشته
27 اسفند 89 11:57
سلامممممممم مبارکهههههههههههههه عمه جون هم از خدا عیدیشو گرفت خدا یا شکرت .......... مریم جون من تو پست پایینی هم نظر گذاشته بودم اما نیست

سلام مرسی
آره عزیزم من جواب دادم ولی دکمه تاییدی نبود که تو وبلاگم نظرات دیده بشه...
مامان فرشته
29 اسفند 89 18:20
بر ما سالی گذشت
بر زمین گردشی و روزگار را حکایتی
امید که آن کهنه رفته باشد به نکویی و این تازه بیاید به شادی
سال نو مبارک
درسا جونممممممممم بوسسسسس


سلام خاله جونم
مرسی عید شما هم مبارک
مامان شیما وحدیث
1 فروردین 90 14:41
یامقلب قلب اورا شادکن/یامدبر ،خانه اش آباد کن/یامحول ،احسن الحالش نما /ازبدیها فارغ البالش نما/

عزیزم ،امیدوارم امسال یکی ازبهترین سالهای زندگیتون باشه .
عیدتون مبارک .
درپناه ح


سلام
مرسی برای شما هم همینطور
عید شما هم مبارک
لالایی
1 فروردین 90 22:38
سال نو مبارک!


مرسی سارا جونم
زينب عشق مامان و بابا
2 فروردین 90 11:20
سلام سال نو مبارك
در كنار امام رضا براي همه دوستان ني ني وبلاگ دعاگو بودم
سال خوب وسرشار از سلامتي برايتان آرزومندم


سلام
مرسی که دعا کردید منم خیلی دلم گرفته خیلی دوست دارم برم مشهد
عیدتون مبارک