عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

عزیز دلمی

1389/12/23 4:35
نویسنده : مریم
1,198 بازدید
اشتراک گذاری

         

  

سلام فندق

دو  سه روز پیش در پنجره آشپزخونه رو باز کردم تا یه کم هوای خونه عوض شه

 بهت کفتم بیا دم پنجره وایسا و بیرونو نگاه کن آخه وقتی پاهاتم بلند میکردی

 فقط چشمات به زور میرسید بالای پنجره هر کی از هر کی از کوچه رد میشد

 صداش میکردی تا ببیننت ولی دریغ از یه نفر که نگات کنه همه دنبال

صدا میگشتن ولی چون کوچولو بودی کسی پیدات نمیکرد ولی چونکه شیشه

 قدی بود تو همه رو میدیدی دیدم هی میائی این طرف بازم میری پشت پنجره

 چون خیالم راحت بود که قدت به پنجره نمیرسه و چون خیلی کار داشتم اصلا

 نگات نمیکردم بابائی برای ناهار اومد خونه دیدم پنج شیش تا

عروسک دستشه 

                          

                                               

 گفت اینا مال درساست گفتم آره دست تو چیکار میکنه ؟گفت همش وسط

 کوچه افتاده بود الهی قربونت برم میخواستی جلب توجه کنی

                                        

که یکی نگات کنه دیدی با صدا کردن کسی نگات نکرد گفتی عروسک بندازی

 واسش الهی من قربون اون مخ طلات برم

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ماهان
23 اسفند 89 9:06
سلام قربون این دخمل شیطون


سلام
مرسی......
محمد گیان
23 اسفند 89 12:17
سلام خاله سلام درسا جان چطورین
خاله تاریخ تولد دخمل خشکلت را در بخش درباره وبلاگ تصیحش کن اشتباست


سلام به روی چشم
مرسی از توجه شما به من
زينب عشق مامان و بابا
23 اسفند 89 16:34
سلام دختر نازت رو ببوس


سلام بابائی زهرا جون
چشم شما هم روی ماه زهرا جونو ببوسید....
مامان فرشته
23 اسفند 89 17:24
به خدا نمی دونی چقدر قربون صدقش رفتم همسرم خونه بود می گه با کی هستی مطلبتو براش خوندم کلی ذوق کرده بود بوسسسسسسسسسسس


سلام عزیزم
مرسی ایشالا این چند وقت زود بگذره و شما از کارهای نی نی خودت بنویسی و ما کلی ذوق کنیم......
مامان شیما وحدیث
24 اسفند 89 14:32
واااااااااای خدا چه دخملی شیطون بلایی .خدا حفظش کنه .مواظبش باش.
مامان قندعسل من لینکتون کردم .دوست نداری من ولینک کنی ؟گرییییییییییییییییییییه


سلام عزیزم
چرا منم لینکتون کردم اما نمیدونم چه مشکلی هست که تازگیها هر کی رو لینک میکنم اسمش تو صفحه وبلاگم نمیاد؟؟؟؟؟؟
یا اونهایی هم که اومده بعضیها رو باز نمیکنه تو قسمت پرسش و پاسخ گفتم حالا منتظز جوابم.....
مامان فرشته
24 اسفند 89 15:35
سلاممممممممممم عزیزممممممممم امشب خوش بگذره به درسا جونم بوسسسسسسسسس


سلام مامان مهربون
مرسی به شما و نی نی گلتم خوش بگذره