عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

گوگولی

1389/12/19 3:44
نویسنده : مریم
427 بازدید
اشتراک گذاری

                      

سلام گوگولی من

 

قربونت بشم من

فدات بشه مامانی 

فرشته ی من 

خوشکل من    

قند عسلم

گل مریم    

فکر کنم زیادی لوست کردم ها....

                                

آخه تو از هر دو طرف نوه اولی از هر دو طرف لوس شدی میدونی اون موقع که فهمیدم حامله شدم خیلی خوشحال شدم

 وقتی همه فهمیدن هیچکی باورش نمیشد

آخه من خیلی زود حامله شدم مامانی خودم خیلی خوشحال بود

ولی مامانی بابا....

ولش کن حالا که تو گلم پیشمی و تو و علی رو با یه دنیا هم عوض نمیکنم

 خیلی به شما دوتا وابسته شدم خدایا هیچ وقت ما سه تا رو از هم جدا نکن

 

                                      

 

            

امروز ظهر تو رو گذاشتم خونه مامانی و رفتم دندونپزشکی وای مردم من

 نمیدونم پس جلسه قبل این دکتره چی کار کرد دوباره بعداز کلی گریه  اجازه دادم آمپول بزنه و کارو شروع کنه هنوز شروع کرد گفت

 دندون شما یه کانال اضافی داره وای که به خاطر اون یه کانال لعنتی از ساعت

 ۳:۱۵تا ۵ دهنم باز بود دست دکتر تو دهنم حالا خوبه دهنم پاره نشد آخه

 دستش اندازه کله من بود تازه خیلی غرغر میکرد منم کار خودمو میکردم

 بعدشم گفت تا ۲ روز دندون درد داری اومدیم خونه مامانی که بیایم خونه

 مامانی نذاشت شام خوردیم و عمو علی ما رو آوردخونه آخه ماشینمون دست

 عمو احسان بود بابائی میخواد بفروشه و یکی دیگه بگیره تا رسیدیم خونه شما ها خوابیدید

 منم اومدم اینجا ولی دندونم خیلی درد 

 میکنه ۲تا پروفن خوردم ولی انگار نه انگار....

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

farshed
19 اسفند 89 4:24



مرسی
چه گلهای قشنگی از طرف من دختر گلتونو ببوسید
وبلاگ آموزشی برای مادران
19 اسفند 89 9:40
سلام
فضولی نباشه
اکار دندان پزشکتون رو قبول دارید ؟
چرا اینجوری شده ؟



سلام
خواهش میکنم
آخه من کلا با دکتر رفتن و بعدشم با آمپول زدن خیلی مشکل دارم اگه بهم بگن این آمپولو بزن تا زنده بمونی حاضرم بمیرم ولی آمپول نزنم....
لالایی
19 اسفند 89 12:59
آخی الان بهتری؟؟

راستی مرسی لینک کردی منم لینکت کردم




مرسی

خدا رو شکر به واسطه قرص ژلوفن خوب شدم


مامان فرشته
20 اسفند 89 13:52
سلام گلم خوبی ؟ خوش به حال درسا جون که مامانش اینهمه لوسش می کنه بوسسسسسسس


سلام مامانی مهربون
مرسی

مامان ماهان
23 اسفند 89 9:08



وای.....چه گلهای قشنگی......مرسی