عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

آی

1389/12/19 3:51
نویسنده : مریم
676 بازدید
اشتراک گذاری

                

سلام دخملم

                                                                                                     

تو این چند روزه حالم اصلا خوب نبود

دندونم خیلی خیلی درد میکرد ولی اینقدر میترسیدم که دکتر نمیرفتم  

 ولی دیشب دندونم اینقدردرد گرفته بود که زده بود به گوشم  تا صبح نخوابیدم

 ظهر که علی اومد مجبورم کرد که بریم دکتر تو رو گذاشتم خونه مامانی و

 رفتیم دکتر گفت باید عصب کشی بشه منم تا نوبتم بشه آروم نشستم ولی تا

 خواستم برم که دندونم رو درست کنه زدم زیر گریه 

علی میخندید  

 آخه گفتن علی نباید بیاد تو منم ترسیدم دکتر تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

هم دید من مطبو گذاشتم رو

 سرم اومد علی رو صدا کرد ولی بازم وقتی داشت آمپول میزد یه دستمو علی

 گرفت اون یکی رو پرستاره اون یکی پرستاره هم همش اشکامو پاک میکرد و

 میگفت من موندم تو چطوری زایمان کردی؟خجالت کشیدم بگم سر زایمانم تا

 لحظه آخر همش گریه میکردم که بهم سرم نزنن و همش کلی بازی در

 میاوردم خب میترسم دیگه اه تازه دندونمو عصب کشی کرد و بعدش پانسمان

 کرد حالا دوباره چهارشنبه باید برم آمپول بزنم و دندونمو پر کنم

                                                          تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهشيد
15 اسفند 89 14:23
الهيييييييييييييييييييي بهتر باشي عزيزم


مرسی مهشید جونم
مامان شیما وحدیث
15 اسفند 89 16:18
قند عسل جون درکت میکنم .درد دندون بد دردیه.
خدا این درد وقسمت کسی نکنه.
راستی عزیزجون من لینکت کردم شما هم من ولینک کن.مرسی


مرسی
خوشحال شدم که به من و درسا سر زدی
حتما لینکت میکنم
محمد گیان
16 اسفند 89 12:16
سلام خاله سلام درسا جون خوبی مواظب مامانی باش امیدوارم که حالت هر چه زودتر خوب شه خاله


سلام مامان محمدگیان عزیز
مرسی