عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

خونه تکونی

1389/12/19 2:44
نویسنده : مریم
491 بازدید
اشتراک گذاری

سلاین قشنگ مامانی 

                                                                                                 

دیروز اتاق خوابو با علی ریختیم بیرون که تمیزش کنیم میخواستم تو رو بذارم یه

 جائی تا راحت کارامو بکنم ولی دلم نیومد وای که چه آتیشی سوزوندی

                                            

وقتی وسایل زیر تختمو بیرون آوردم همش جیغ میکشیدی و دست میزدی 

خیلی خوشحال شده بودی

 الهی برات بمیرم فکر کردی

 گنج پیدا کردی تور و تاج عروسی ام رو از تو جعبه در آوردم و گذاشتم رو سرت

                                              

 قربونت برم مثل فرشته ها شده بودی

                                                   

 اینقدر ذوق کرده بودی همش جلوی آینه

 خودتو نگاه میکردی بابائی بیچاره همه ی دیوارهارو با وایتکس شست

 گفتم کارگر بیاد ولی ۲۷ اسفند میاد خیلی دیره گفتم اتاق خودمونو با شما رو

 خودمون تمیز کنیم تا اون روز خیلی خسته نشیم تازه اتاق تو رو هنوز دست

 نزدیم بابائی هم برداشته یه مانکن گنده از مغازه آورده خونه تو هم ازش خیلی

 میترسی همش میای به من میگی آق آق یعنی آقا خب چیکار کنم هر جا

 قایمش میکنم پیداش میکنی منم به علی گفتم فردا ببرتش که دیگه نترسی

 امروزم اومدن فرشها رو بردن که بشورن آقاء گفت ۷ یا ۸ روز دیگه میاریم

حالا چیکار کنیم؟

                                     

راستی یه خبر جدید خاله هدیه زنگ زد و گفت که نی نی شون دخمله

                            

 خیلی خوشحال شدم آخه خاله ته دلش دختر دوست داشت تازه منم کلی

 ذوق کردم چون که یه همبازی واسه تو میاد البته الان که نه شهریور ۹۰ میاد...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان فرشته
17 اسفند 89 9:59
سلام عزیزممممممممم خسته نباشی گلم .......... دست بابایی مهربون درد نکنه ............. از همه مهمتر دست درسا جونم درد نکنه که یه همراه خوب و مهربونه بوسسسسسسسس ............ همبازی درسا جونم هم مبارکه ان شاا... به سلامتی به دنیا می آد


سلام مامان فرشته کوچولوی مهربون
مرسی...
ایشالا نی نی شما هم زود زود به سلامتی به دنیا بیاد
مهشید
18 اسفند 89 12:25
سلام مریم گلی خسته نباشین کلا خوش به حال درسا جون که یه هم بازی ناز پیدا کرده تبریک


سلام مهشید جونم...مرسی عزیزم
محمد گیان
18 اسفند 89 14:36
سلام خسته نباشی درسا چطوره

سلام
مرسی
درسا طبق معمول خرابکاری میکنه.....
لالایی
19 اسفند 89 2:30
سلام گلم وبلاگ قشنگی داری عزیزم! منو یاده بچگی هام انداختی منم عاشق لباس و تور عروسی مامانم بودم


سلام
مرسی....

مامان یکتا
19 اسفند 89 9:22
سلام گلم درسا چه طوره از طرف من ببوستش درسا هم مثل یکتای من از هر دو طرف نوه اوله خیلی لوس بارش می ارند ولی چه کار می شود کرد اگر یک روز خونه مادرشوهرم یا مامانم نرم انها دق می کنند حالا که من سرکارم یکتا از همان بچگی یک روز در میان پیش انها هست وقت کردید سری به ما هم بزنید


سلام
مرسی شما هم یکتا جونو ببوسید
منم خیلی دوست دارم برم سر کار ولی نه مامانم ونه مادر شوهرم
هیچ کدوم نزدیکم نیستن...