عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

مهمونی

1389/12/12 3:00
نویسنده : مریم
435 بازدید
اشتراک گذاری

            

  سلام نازنینم

امروز صبح که بیدار شدی خیلی سرحال بودی    یه ذره وقت تلف کردیم تا علی اومد خونه و ناهار خوردیم بعد ناهار هم زنگ زدم    به خاله محبوبه که بریم دیدن نی نی شون آخه خاله تازگیها یه نی نی آورده  

 اسمش مانیا خاله هم گفت باید شام بیاید منم با تو بازی کردم تا خسته بشی و بخوابی ولی خسته که نشدی هیچ سرحال ترم شدی

  خلاصه با بدبختی لباسهای تو و خودمو آماده کردم وای که چی

 کشیدم ...اومدم موهامو اتو کنم مگه گذاشتی منم به زور

خوابوندمت و اومدم بقیه کارامو کردمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 و حاضر شدم ساعت ۷:۵ بود علی اومد دنبالمون و رفتیم وای که چه بلائی

 سرم آوردی تو ماشین   تا رسیدیم خونه خاله هم که با مهبد آتیش

 دنیا رو سوزوندید  بعد

 شام   هم که تا مانیا گریه میکرد   تو هم بغض میکردی ولی

 خوشم اومد مامانی حسود نیستی بیچاره مانیا پدرشو درآوردی همش

 میخواستی انگشتتو بکنی تو چشمش یا محبت کنی بهش و لپشو بکشی

 دیگه ساعت ۱:۵ بود که جفتی خسته شدید و گذاشتید رو گریه دیگه به بهانه

 این که تو خسته ای بلند شدیم

 

             

تا رسیدیم خونه بابائی بعد از یه سری مهندسی زد لب تابمو ترکوند

                                       

 بعدشم گفت اشکال از ویندوزش بوده من که کاری نکردم بعدشم خوابیدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 آخه من ازدست شما دو تا خرابکار چی کار کنم؟  تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

                            

                      ولی با این که خرابکارید خیلی دوستون دارم...! 

 

                                

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آنیسا
4 اسفند 89 8:00
سلام حتما از طرف من وآنیسا این درسا خانم نازو ببووووووووووووووووووووسش


مرسی فرزانه جون شما هم آنیسا جونو ببوسید