عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

رفتیم بیرون

1389/12/12 2:55
نویسنده : مریم
519 بازدید
اشتراک گذاری

            

سلام درسا جونم

                                  

پریروز داشتم با خاله هدیه حرف میزدم یکدفعه دلمون خواست بریم بیرون به بابا

 علی گفتم اومد خونه و حاضر شدیم با هدیه و بهادر رفتیم بیرون شام خوردیم

 الهی قربونت برم تا اومدیم شام بخوریم تو خوابیدی تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

و من با خیال راحت شامموخوردم تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

بعدش بیدارت کردمو بهت شام دادم بعد شام هم رفتیم دربند ولی چون

 خاله هدیه تو شکمش نی نی داشت و اونجا هم خیلی سرد بود ترسیدم

 هم تو و هم هدیه سرما بخورید برای همین زود برگشتیم خونه ساعت ۲:۵ هم

 خوابیدیم و صبح ساعت ۱۱ بابا علی زنگ زد که یه آقائی میاد که پکیجو درست

 کنه آقائ اومد و چون که پکیج تو تراس بود و در تراس تو اتاق شما خودتو

 کشتی که چرا این آقا تو اتاق تو همش دست بهادرو میکشیدی که اون آقا

 رو

 از اتاقت بیاره بیرون بعد تا دیدی که عروسکهاتو  از روی شوفاژ برداشت

 دیگه رفتی تو اتاقت و یه گوشه وایسادی و بغض کردی 

الهی که من قربون اون قیافه ات بشم 

ولی کلی با بهادر بازی کردی ها ناقلا

خیلی دوست دارم همه زندگیو تو شدی تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

هر روز که میگذره

 بیشتر بهت وابسته میشم

                                                   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

farshed
12 اسفند 89 6:59
سلام.شماره اين اقا را بده تا بريم سراغش تنبيه ش كنيم .تا ديگه درسا جون ناراحت نكنه.


سلام
آره باید شمارشو بدم من دیگه از پس این دختر بر نمیام
محمد گیان
12 اسفند 89 9:58
سلام به درسای عزیز و مامان مهربونش خوب خاله دوست نداره قریبها وارد اطاش بشن دیگه

سلام خاله جون
آره واقعا منو کشت تا اون آقا از خونمون رفت
مامان فرشته
12 اسفند 89 13:11
سلام عزیزم خوبی چه بلا شده این عزیز خاله الهی قربونش برم جیگر خانم ........مواظبش باش مامانی بوسسسسسسس


سلام خاله جون
چند روز غیبت داشتی ها من آمار خاله هامو دارم مرسی که به من سر میزنید...
آوا
13 اسفند 89 1:04





مرسی از گل های قشنگتون آوا جون