عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

بلا شدی

1389/12/9 4:23
نویسنده : مریم
529 بازدید
اشتراک گذاری

                       
تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد
سلام منگول(آخه موهات فرفری )

                                                                                  

بذار بگم چقدر خرابکاری و پروSagittarius

دیروز یه سری از عروسکهای پولیشیتو انداختم تو ماشین لباسشوئی( آخه دارم خونه تکونی رو شروع میکنم کم کم)همین که

 عروسکهارو درآوردم و اومدم بندازم رو طناب تا خشک بشن برگشتم دیدم داری

 خودتو به زور میکنی تو ماشین لباسشوئی تازه کلی هم منو دعوا کردی که

 نذاشتم بری باهام قهر کردی و سرتو گذاشتی رو مبل و الکی گریه میکردی... 

                                                   

اینا رو ولکن دیشب اپیلیدی مامانو برداشتی و هی کشیدی رو دستت و جیغ

 میزدی و میخواستی روشنش کنم اول نکردم بعد گفتم روشن کنم خودت

 بیخیال میشی روشنش کردم از دستم گرفتی و رو دستت کشیدی داشت

 دردت میومد هی میگفتی اوف اوف ولی تا خاموش میکردم جیغ میزدی هیچی

 دیگه خانم نصف دستشو اپیلیدی کرد و هیچی نگفت...

                                                                          

بگم خونه مامانی چی کارکردی: خونه مامانی شام رو  برای درسا تو ظرف جدا

 ریختیم بعد بشقابتو برداشتی رفتی پشت ما نشستی خونه مامانم چون

خیلی گرم بود درسا با تاپ و شورت بود دیدم خیلی ساکته و اصلا صداش نمیاد

 رفتم دیدم با یه دستش پوشکشو کشیده جلو و با اون یکی دستش داره تند

 تندهویجها و مرغارو میکنه تو پوشکش خدایا یه صبری به من بده تا

 دیوونه نشدم

                                                           

تازه یه کار دیگه هم کردی اومدی تو آشپزخانه و دست زدی به فلفل گفتم درسا

 جیز گفتی نه هام هام برداشتی و خوردی گفتم تند مامانی اه اه... میگفتی

 به  به ...

 

اینم یه سبد گل برای ۲تا گلم (علی جون و درسا جون)                               

                   

اینقدر بهت میگم دوست دارم تا خسته شی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مهشید
9 اسفند 89 12:16
سلام مریم جون از درسا خانومیه قند عسل شما نی نی شیطون تر هم هست؟ کلی خندیدم به ناقلا بازیاش


سلام مرسی که به ما سر میزنی خیلی خوشحال میشیم من و دری
محمد گیان
9 اسفند 89 17:34
سلام به درسای عزیز و مامانش مریم خانم ممنون از اینکه به وب من سر زدی وبتون خیلی قشنگه از این به بعد بیشتر میام درسا جان ناقلا مواظب ماشین لباسشوی باش [h
سلام مرسی از لطفتون