عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

درسا و پارک لاله

1391/4/6 2:57
نویسنده : مریم
1,478 بازدید
اشتراک گذاری

 


سلام نفس من ziba

زندگی من 

الهی قربونت برم من 

ziba  

 

دیروز 91.4.5 بردمت پارک لاله ، آخه جشنواره گذاشته بودن ،

خیلی خیلی بهت وش گذشت ، البته به منم خیلی

خوش گذشت ، در کنار شما

ziba

اول که رفتیم ، دیدی بچه ها دارن صورتشونو نقاشی

میکشن ، گفتی که میخوای


حالا برو تو ادامه مطلب تا همه خبرارو ببینی

  اول از همه حسابی خاک بازی کردی

 

  
 мотылек دیگه صورتتو نقاشی کردی  мотылек

 

 http://up.patoghu.com/images/xlhrh9k6przdfuts3bet.gif عشق من داره نقاشی میکشه  http://up.patoghu.com/images/xlhrh9k6przdfuts3bet.gif

 

اینم از نقاشی درسا جونم

 

http://up.patoghu.com/images/dv334xpqgvtk18rdrckr.gif  الهی من فدای اون قیافه ات بشم http://up.patoghu.com/images/dv334xpqgvtk18rdrckr.gif

 

 

 http://up.patoghu.com/images/vfvutd1xb2wlx0yyg86l.gif گیر دادی که میخوای با این مانکنه عکس بندازی http://up.patoghu.com/images/vfvutd1xb2wlx0yyg86l.gif

http://up.patoghu.com/images/vfvutd1xb2wlx0yyg86l.gif مسئول غرفه کلی بهت خندید http://up.patoghu.com/images/vfvutd1xb2wlx0yyg86l.gif

 

عشقم داره بستنی میخوره


 همه صندلی ها پر بود


 پشت این ماشینه نشوندمت

 

  цыпленок اینم درسا با جو جو  цыпленок

 

 

درسا جون ساعت5.30 تو پارک بودیم ، ساعت 9.30 به زور آوردمت

ziba

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

الهه مامان روشا جون
6 تیر 91 4:52
روشا جون در مسابقه ني ني خانه دار شركت كرده دوست داشتين راي بدين .اين هم نشاني اش: http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php
مامان نسترن
6 تیر 91 10:24
روزهای خوب و پر انرژی شعبان رو بهت تبریک میگم. آرزوی بهترین لحظه هارو واست دارم


ممنونم عزیزم...
نوشین مامان ایلیا
6 تیر 91 17:04
درساجون وقتی جدی هستی هم خیلی ناز میشی.خاله جون معلومه حسابی کیف کردی
نوشین مامان ایلیا
6 تیر 91 17:07
مریم جون به خاطر این عکسا وبلاگمو کامل به هم ریختن.عکسا رو که حذف کردن هیچ قالب وبلاگو و همه چی هم به هم ریخته بود.می خواستم گریه کنم.


باید عکسهای خودتو تو یه جای دیگه آپلود میکردی ، اشکال نداره نوشین جون ، الان که درست شده
نی نی ارشام و سارا
6 تیر 91 20:57
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام خوبی مریم جونیم؟؟وای عزیزم چه جیگری شده نگا خنده هاش نقاشی رو صورتشم خیلی ناز من بچه بودم نمیزاشتم ولی حالا انقد دوس دارم از این نقاشیا بکشم رو صورتم چه بزرگ شده ه ه ه ماشالله
مامان تارا
6 تیر 91 23:57
سلام درسای عزیزم چه خوشگل شدی خاله یه پروانه ناز و مامانی بوووووووووووووس
مامانی درسا
7 تیر 91 0:58
الهی حسابی بهت خوش گذشته قند عسل چه خوشگل صورتتو نقاشی کردن عزیزم مثل فرشته ها شدی
ني ني شكلك
7 تیر 91 16:10
راي شما ثبت شد شما با همين آي پي به دو كودك ديگر هم مي توانيد راي بدهيد ممنونم از نگاه زيبايتان
کوثر آبجی کیمیا
8 تیر 91 8:57
سلام خاله جون قربونه درسای خوشگل برم چقد نازه..............خاله من تازه با وبتون اشنا شدم خیلی از درساجون خوشم اومده عکساشم خیلی نازن درضمن لوگوتونرو هم گذاشتم تو وبم.............دوستون دارمخدافظ فعلا
کوثر آبجی کیمیا
8 تیر 91 8:59
خاله یه چیزی بیاین وبه ما اون کادری رو که کد لوگورو توش گذاشتمو کپی ش بکنین بذارین تو همین پسته ثابته خودتون بعد (توقسمت مدیریت وبلاگتون همون ویرایش مطلب و اینا)روش دوتا کلیک کنید تا بتونین توشو 0همون کدی که هست) ویرایشش کنین بعد کده مارو پاک کنین ماله خودتونو توش کپی کنید اونوقت راحت ترم میتونیمک از کدتون استفاده کنیم
مامانی شیما وحدیث
8 تیر 91 11:25
به به میبینم که درسا جون حسابی خوش گذرونده ایشالا همیشه به خوشی ولی ازهمه بیشتر نقاشی که درساجون کشیده بود بامزه بود . چقدرم این گریم بهش میاد . مامانی منم آپم تونستی بیا
مامان امیر علی
9 تیر 91 21:20
چه خوشکل شدی درسا جونم
کوثر آبجی کیمیا
10 تیر 91 6:54
خاله جن الان تو یه سایتی عکسه این بوستانه لاله رو دیدم یه پسره دیگه مثه درسا کناره اون مانکنه وایساده بود
r.memorial
10 تیر 91 12:00
سلام خیلی این مدل نقاشی به صورتت میاد خاله ... .
مامان درسا
13 تیر 91 16:33
آخ خوشگل خاله گریم صورتت خیلی ناز شده ای جانم
عسل خانوم
13 تیر 91 20:38
واااااااااااااااااااااااااای چه خشگل شدی خاله جوووووووووووووووووووووون
عسل خانوم
13 تیر 91 20:39
درسا به خاله سررررررررررر نمی زنی
مامان نیایش
14 تیر 91 11:06
سحر از باغ،شمیم نفسی می آید همره قافله ی عشق کسی می اید ریسه بندان شده عالم به مبارک بادش مژده ای دوست که فریاد رسی می آید عيد نيمه شعبان بر شما كه لحظه هاي انتظار را با دعا براي ظهورش مي آراييد ، خجسته باد التماس دعا
مامان امیر علی
14 تیر 91 13:43
سلام خوشحالم که به شما خوش گذشته راستی از پیشرفت دخمل گلمون چه خبر خوب پیش می ره موفق بودید یا نه ؟ تجربیاتم براتون کارساز بود یا نه ؟ ایشاله که موفق باشید ...
نی نی ارشام و سارا
14 تیر 91 18:25
سلام عزیزم مرسی تو خوبی؟درسایی خوبه؟زنده ایم...
مامان نیایش
14 تیر 91 18:54
پروانه ی ناز عیدت مبارک چه قدر خوشگل شدی صورتت رو نقاشی کردی البته خوشگل بودیاااااااااا عزیزم خوش باشی همیشه
نایسل
15 تیر 91 13:25
عیدت مبارککک گلم


مرسی عزیزم
نایسل
15 تیر 91 13:25
خوبی خوشگلممم وای چقدر دخترت ناز شده چه پروانه ای شده
نایسل
15 تیر 91 13:25
دلم تنگیده برات خوشملم
عسل خانوم
15 تیر 91 14:45
درساااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا عاااااااااااااااااااااااااااااااااااشقتم خانوم:
نایسل
15 تیر 91 17:20
چرا خوب عسیسممم دل من تنگ میشه به هر حال دوست دارم بوسسسسسسسسسس
الهه مامان روشا جون
15 تیر 91 22:15
سلام عزیزم.خیلی با گریم صورتت با مزه شدی.دوستت دارم
سارا مامان آرام
17 تیر 91 11:11
خدا حفظش کنه این خوشگل خانم رو معلومه خیلی بهش خوش گذشته هاااااااا
مامان ماهان
19 تیر 91 8:52
وااااااااااااااااااااای عزیزمی چقدر نازززززززززززززز شدی جیگر من ما هم رفته بودیم کاش با هم قرار میزاشتیم خوب اشکال نداره ایشاالله یه وقت دیگه عکسهات خیلی خوشگل شده عزیزم عکس با منکنه خیلی باحال بود بووووووووووووووس