عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

درسا و مشاوره

1391/4/19 1:54
نویسنده : مریم
1,131 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق و نفس من


الهی من دورت بگردم که اینقدر شیرینی ، خوشمزه من

 

این چند وقت حوصله نوشتن نداشتم ، به خاطر اینکه خیلی گیر بودم

  Dollz Mania Anime Dolls

91/4/11 برات وقت مشاوره گرفته بودم ، پیش دکتر خوشابی ، این بار

دومت بود که میرفتیم ، چند وقته یاد گرفتی تا عصبانی میشی

محکم میزنی تو صورتت ، بردمت تا ببینم چی میگه ، برای

پوشکت ،مهد کودک ، حرف زدنت ، نقاشی هات و

تراشه های الماس و ... سوال کردم

 

گفت از شهریور باید بری مهد کودک

 

تراشه های الماس رو با این که خیلی دوست داری ،

گفت اصلا به درد نمیخوره و ...

 91/4/14 با علی و شما و کامبیز ، رفتیم دربند ، خیلی خیلی

خوش گذشت و خیلی خندیدیم

 

هوررررررررررررررررررررررررررا

 

بالاخره بعد از دو سال گواهینامه ام رو گرفتم

دقیقا 89/3/31 بود که با کتی رفتیم ثبت نام ، ولی فقط کلاسها رو

رفتیم و امتحانها رو ندادیم ، البته من امتحان اولی رو دادم و دیگه

نرفتیم تا اینکه فروغ بهم گفت بعد از دو سال باطل میشه و منم

دویدم برای گرفتن گواهینامه ، آئین نامه رو دادم و 3 جلسه

کلاس برداشتم و دفعه اول هم شهر رو افتادم و دفعه دوم

که همین دیروز یکشنبه بود قبول شدم ، اینقدر خوشحال

شدم که نگووووووووووووو

          

پشت ماشین میشستم ، ولی خیلی کم و تو جاهای خلوت

آخه میترسیدم ، ولی الان


   بعد از قبولی تو خیابون این جوری بودم  

 

آخی ، پنج شنبه بله برون پسر خاله ام ، من یه خاله دارم با

دو تا پسر خاله و یه دختر خاله

محصل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مامان ماهان
19 تیر 91 8:49
سلام خانمی خوبی
تبریک میگم
راست میگی از چه نظر گفت تراشه ها خوب نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سلام نرگس جون
گفت با این کار بچه خیلی اذیت میشه ، گفتم آخه خودش خیلی علاقه داره ، گفت بعدا خیلی زده میشه ، لزومی نداره از الان بخواد خوندن یاد بگیره ، بچه باید بچه گی کنه، گفت به جای تراشه های الماس براش سی دی زبان بگیر ، وقتی داره بازی میکنه بزار فقط گوش بده ، ولی صد در صد مخالف تراشه های الماس بود.
عسل خانوم
19 تیر 91 19:46
بیا ببین وبم خوبه مریم جون
نایسل
20 تیر 91 3:17
وای نگو الان هوس شیرینیی ام کرده حیف تاریکه میترسم برم سریخچال
نایسل
20 تیر 91 3:18
مبارکههههههههههههههههههههه
منم وقتی گواهینماه ام رو گرفته بودم تمام راه هره رههههررر با خودم میخندیدم مثه دیونه ها



فکرشو کن هنوز نیومده ، اینجوری ام
گفت 2 ماه دیگه میاد
فکر کنم گواهینامه ام بیاد در خونه سکته کنم از خوشحالی ، ولی حیف که ماشینمون خیلی بده (سمند) خیلی گنده س ، من توش گم میشم
نایسل
20 تیر 91 3:18
همیشه به عروسی


نایسل
20 تیر 91 3:18
واسه این که میزنه تو صورتش دکتر چی گفت
خواهر زاده منم عصبانی میشه خودشو میزنه


گفت اصلا محلش نده ، شتر دیدی ندیدی
گفت یعنی حتی نگاهشم نکن
نوشین مامان ایلیا
20 تیر 91 13:26
عزیزم منم موافقم.من واسه ایلیا بن بن بن گرفتم واسه شکلها به نوشته ها کاری ندارم.آخه این جوری واسه تلفظ شون خوبه وقتی ما یه چیزی بگیم و اونا تکرار کنن.


آره نوشین جون
درسا هم بن بن بن داره ، خوبه ، ولی من فکر میکردم تراشه های الماس خیلی خوبه، ولی دیدم نه
مامان نسترن
20 تیر 91 18:35
سلام مریم جون. راجع به اینکه گفتی درسا جون عصبانی میشه میزنه توی صورتش چی گفت؟ آخه پسر منم خیلی جدیدا عصبی شده. اما جرات بردن پیش مشاور رو ندارم


گفت اگه عصبی شد بی دلیل قانون شتر دیدی ندیدی رو رعایت کن و اصلا محلش نذار تا عادت کنه که برای چیزای بیخودی شما نگران نمیشید...ولی ببرش مشاوره ، خیلی خوبه ، من که خیلی راضیم...
مامان تارا
20 تیر 91 20:13
تبریکات صمیمانه من رو به خاطر اخذ گواهینامه پذیرا باشید (لفظ قلم)
آره منم به این نتیجه رسیدم که تراشه های الماس اصلا به درد نمیخوره تارا مرحله یک و نصف مرحله دو رو خوند بعدش دیگه نخوند .


ممنونم عزیزم
به نظر منم دکترش راست میگه...
مامان تارا
20 تیر 91 20:14
ببخشید مریم جون تارا هم مهد رفتن رو دوست نداره مشاور در این مورد چی گفت؟ ببریمشون نبریمشون چیکار کنیم/؟


سلام عزیزم
من تقریبا یک ماه پیش درسا رو بردم مهد ، ولی خیلی بی تابی کرد و نموندش ، وقتی به دکتر گفتم ، گفت مهد از 3 سال به بالا خوبه ، الان هم درسا مهر سه سالش تموم میشه ، دکتر هم بهم گفت که از اول شهریور بذارمش مهد ، گفت تا یک هفته اول هم توی مهد بمونم تا یه کم عادت کنه ، چون من و درسا خیلی به هم وابسته ایم ، دکتر بهم گفت فکر کنم تو بیمارستان بند نافتو از درسا جدا نکردی که اینقدر بهش وابسته ای .گفت بعد یک هفته هم درسا رو میذاری مهد و خداحافظ ...
اگر هم تحملشو نداری بده به شوهرت ببره ، چون مردا بچه رو میذارن و میرن ، دیگه مثل مادر دلسوزی نمیکنن ، منم میخوام از شهریور بذارمش ، تارا جون هم که الان 4 سال و نیم ، به نظر من شما هم بذارش ، چون سال دیگه برای پیش دبستانی رفتن خیلی اذیتت میکنه
الهه مامان روشا جون
23 تیر 91 0:04
به به مامانی مبارک باشه گواهینامه.دیگه راحت میتونیی با درسایی اینور اونور برید و خوش بگذرونید.
مامان امیر علی
23 تیر 91 3:40
تبریک تبریک برای گواهینامه.
منم باید برم گواهینامه مو عوض کنم.
میشه گواهینامه هامون مثه هم.
راسی مشاوره که میری درسا رو هم میبری؟
من برا پسر یور بیبی کن خریدم میگی اینم فایده نداره؟



مرسی عزیزم
آره میبرمش ، اونو نمیدونم ،چون نخریدم و استفاده هم نکردم
مامان گیسوجون
23 تیر 91 15:18
سلامممممممممم عشقم خوبی
یه ماچ بده که قبول شدی هههههههههه
مبارککککککککککککککک



مامان ال آی
24 تیر 91 19:16
سلام مامان درسا جون. به خاطر گواهینامه بهت تبریک میگم چون میدونم چقدر خوشحال شدی. راستی دختر من تازه 3 سالش تموم شده. تقریبا 2 هفته هم میشه که میبرمش مهد کودک، اولش که گذاشتمش همش فکرم پیشش بود ولی وقتی دیدم اونجا بهش خیلی خوش میگذره دیگه خیالم راحت شد. حالا دیگه هفته ای 3 روز اونجا میبرمش. یه چیز دیگه اینکه من واسه ال آی کارتهای بن بن بن خریدم به نظرت اونها هم به درد نمیخوره؟
رایکا(پوسترساز)
24 تیر 91 20:20
سلام مریم جان من رایکا هستم اگه دوس دارید از کودک درسای عزیز یا حتی خودتون گلتون عکس های رویایی داشته باشید به وبلاگم یه سری بزنید فرقی نمیکنه با چی عکس بگیرید رایکا اونو به یه عکس رویایی تبدیل میکنه امتحانش ضرری نداره دیدنش هم خالی از لطف نیس پذیرش انواع سفارش: طراحی پوستر رویایی همراه با روتوش طراحی پوستر برای تمامی سنین طراحی کارت تولد با عکس کودک شما طراحی کارت پستال با عکس کودک شما طراحی عکس رومیزی متناسب با رنگ دلخواه و دکور شما و... به همراه مشاوره ی رایگان برای عکاسی و ژست و ... با قیمت کامل استثنایی هر پوستر 1500 تومان پس منتظر چی هستید؟؟ رایکا در خدمت شماست
r.memorial
25 تیر 91 11:06
مبارک باشه .... خیلی مطالبت مفید بود . راستش من چون خونه نیستم زیاد وقت ندارم باهاش کار کنم . یه جورایی ناراحتم . یه مدت کلی کلمه انگلیسی بلد بود ولی من تنبلی کردم و الان نصفش رو یادش رفته . راستی بابت نظرات تولد هم ممنون . تاییدش نکردم . ولی خوندم .در ضمن اون عکسها مال توی خونه هست . من اتلیه رو هم روز قبل رفتم ! جای شما خالی بود !
مامان هوراد
25 تیر 91 12:19
سلام عزیزم تبریک می گم گواهی نامه شیرینی داره جیگر درسا خانم برم ماشالله روز به روز بزرگتر و خانم تر می شه این مشکلات هم خیلی از بچه ها دارن نگران نباش کار خوبی کردی رفتی پیش مشاور
مامانی درسا
27 تیر 91 2:32
مبارک گواهی نامه ..... مبارک بله برون پسر خاله ........ درسا گلمو هم ببوس
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
27 تیر 91 11:30
مبارکه خانمی. همیشه موفق باشی. درسا جون رو ببوس
نایسل
29 تیر 91 21:45
کجای دلم تنگ شده
نویسنده
15 مرداد 91 11:07
وای ببخشید توی این پست نوشتید که قدش چقدره. مرسی حالا اگه دوست داشتید وزنشم بگید ممنون میشم.

وزنش 13.5 عزیزم
علی امینی
28 فروردین 93 3:12
باسلام قبل از هر اقدامی برای آموزش زبان دوم به کودکان زیر شش سال به شما توصیه می کنم که حتما به این دو جا نگاهی بیاندازید: https://www.facebook.com/dozabaneh و: http://www.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=534836