عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

خبرای این چند وقت

1391/4/6 2:17
نویسنده : مریم
887 بازدید
اشتراک گذاری

        ziba

سلام عزیز دلم 

الهی قربونت برم من که روز به روز خانوم تر میشی ziba

فقط نمیدونم چرا تا چشمت به یکی می افته ، اینقدر بد میشی ؟

تو خونه که با هم تنها هستیم ، یا میریم بیرون اصلا کلافه

نمیشی و بهونه هم نمیگیری ، ولی خدا نکنه با کسی

بریم بیرون ، اینقدر لجبازی میکنی  و جیغ

میکشی  که منو کلافه میکنی   

نمیدونم   برات فرقی

هم نمیکنه که طرفت کی

باشه ، حتی اگه با

علی بریم بیرون  

 

 

به زور برات وقت مشاوره گرفتم برای یکشنبه 11 تیر

    قآلب و شکلک هآی عاشقونه جوجو وشوشو

چند روز پیش با هم رفتیم دکتر ، آخه حالت تهوع داشتی ، رفتیم ،

خدا رو شکر گفت هیچی نیست ، قد و وزنتو گرفت ، یه دفعه

آقای دکتر بهم گفت ماشالا دخترت شاسی بلنده ، گفت

بچه 3 ساله باید قدش 94 باشه ، ولی درسا با اینکه

هنوز سه سالش نشده ، 94.5 ، وزنشم خوبه

          ziba

خیلی خوشحال شدم ، آخه فکر میکردم وزنت کمه

  ziba       ziba       ziba

دیگه خبر خاصی نبود ، جز اینکه دارم میرم خرید برای تولدت 

میدونم سه ماه مونده ، ولی خیلی ذوق دارم برات

 

آخه تو عشق منی ، آخه تو جیگرمی ، رید دیری دیری رید دیری دید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

r.memorial
12 تیر 91 8:50
آخ ایکاش من هم مثل تو بودم . الان چند روز مونده و من خیلی سر درگم شدم . بارون هم که داره می باره . میگم 5شنبه که تعطیله . نمیشه شما یه سفر بیاین رشت ؟ تولد رهام ؟
r.memorial
12 تیر 91 8:52
سلام عزیزم . مشاوره برای چی ؟ ببخشید ها فضولی میکنم ...
مامان نسترن
15 مرداد 91 14:51
مامانی کجایی؟ چه می کنی با گرما وروزه داری