عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

روزانه های مریم و درسا

1391/3/11 3:09
نویسنده : مریم
1,521 بازدید
اشتراک گذاری

دنیای زیبا

سلام عشق من

این چند وقت اصلا حوصله ندارم ، نمیدونم چرا ، خیلی کلافه ام 

همش غر میزنم به علی  گیر میدم شکــ ــلکـــْـ هـــ ـایِ هلـــ ـــــن خودمم میدونم

الکیه  اون بیچاره هم هیچی نمیگه...

       خب از این حرفها بگذریم ، میرسییم به کارای عشقم

اول اینکه صبح که بیدار میشی ، اول تختتو مرتب میکنی و  دست

و صورتتو میشوری و بعد صبحونه میخوری و بعدشم مسواک

و بازی و رقص




دوم اینکه بعد از ظهر ها من و درسا با دوچرخه میریم بیرون ، یه سه

ساعتی تو خیابونها میچرخیم ، وقتی هم که میریم تو خیابون

همه بهت میخندن ، چون دوچرخه ات بزرگه و خودت

کوچیک ، ولی بلدی باهاش راه بری ، فقط تنها

مشکلت اینه که دستای کوچولوی خوشکلت

به ترمز نمیرسه و همین جوری فقط میری

و منم دنبالت میدوم


تازگیها خونه مامانم هم که میذارمت ، بعد یکی دو ساعت بهونه میگیری

و گریه میکنی و میگی من مامان ندارم شِـــکـْـلـَکْ هــآے خــآنــــــومـے   مریم ندارم


خامنه ای و خمینی رو میشناسی ، چند روز پیش تو خیابون یه آخوندی

رو دیدی و یه دفعه بلند داد زدی مریم ، خمینی من گفتم نه  ، یه

دفعه داد زدی گفتی آمنه ای (خامنه ای) خود آخونده

خنده اش گرفته بود


دیروز گذاشتمت خونه مامانم و با علی رفتم خرید و یه عالمه

لوازم آرایش خریدم ، یه عالمه رو بالشتی های خوشگل و لحاف

خریدم ، مثلا رفته بودم لباس برای عروسی بخرم

که آخرم لباس نخریدم


حالا چند تا عکس برات میذارم تا ببینی تو این چند وقت چه خبرا بوده

دنیای زیبا


   جات همیشه اینجاست ، کنار من تو آشپزخونه ، پشت پنجره  

 

 شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے درسا و مسواک شب شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

 

  درسا و خواب ظهر

 

  درسا و ژست های مختلفش ، وقتی دوربینو میبینه

 

 

 

   درسا آماده شده بره دوچرخه سواری  

 

 

 

  درسا و تینا (دختر عمه)

 

 شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے اینم تینا خوشگله شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے

  این صندل ها رو برات خریدم ، خودم عاشقشون شدم 

خیلی خیلی قشنگه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

نایسل
11 خرداد 91 10:04
آره واقعا صندلش هاش خوشگه
مبارک باشه خریدات عزیززز دلم
کاشیه عکسم با دوچرخه اش میزاشتی


مرسی عزیزم
میذارم ، آخه هنوز تو خیابون ازش عکس نگرفتم...
نایسل
11 خرداد 91 10:05
واییییییییییییییییییییی
چقدر عکساش خوشگلن
عزیززز دل خوشتیپ من


نایسل
11 خرداد 91 10:05
امیدورام بهتر شی تند تند تند تند آپ کنی آخه دلمون تنگ میشه
نایسل
11 خرداد 91 14:08
هه هه قربونت
نایسل
11 خرداد 91 14:08
منتظرم بزاری
نایسل
11 خرداد 91 14:18
نمیتونم بگم خب روم نمیشه


آخ ، قربونت برم ن که اینقدر خجالتی هستی
مامان گیسو جون
11 خرداد 91 17:20
عزیزمممممممممممم سلام خوبی ؟
جونممممممم چقدر ناز شده
صندل های خوشگلت هم مبارک
همیشه شادی بری دوستم خریدات هم مبارک


مرسی مونا جون
گیسو جونو ببوسش
مامان امیر علی
11 خرداد 91 20:11
وای چه مکسای خوشگلی.

چه صندلای نازی.مزیت دختر بودن همیناس دیگه.
چیزای خوشگل موشگل همش ماله دختراس


)
مامانی درسا
13 خرداد 91 3:16
الهی ...... خوش بحالت مامانی روزانه میری ددر میگردی ..... فدای شما عروسک با این ژستات ....... منم تو کف این صندله موندم خیلی حوشگله مبارکش باشه

مرسی عزیزم
قابل نداره

r.memorial
14 خرداد 91 9:14
واقعا که خیلی خوش سلیقه ای . یه کم برای ما هم هدیه بخر !!!

قربونت برم من عزیزم ، شما خودت خوش سلیقه ای
سمیه : مامان مسیح مقدس
14 خرداد 91 15:38
سلام خانومی...خوبی عزیزم....؟
درسای ناز نازی ما خوبه ؟
رمز رو برات خصوصی فرستادم


سلام سمیه جون
مرسی عزیزم...
r.memorial
15 خرداد 91 9:34
روز پدر رو بابای درسا تبریک میگم . ایشاله در کنار هم خوش و خرم باشین


مرسی عشقم
درسا
15 خرداد 91 19:39
ولادت امیر کلام، امام همام، حضرت علی علیه السلام، مبارک

مرسی عزیزم

نوشین مامان ایلیا
16 خرداد 91 10:36
عزیزم همه ی این بی حوصلگی و گیر دادن ها طبیعیه.بهش فکر نکن خودش از بین میره.عاشقت%D


قربونت برم عزیزم
چشم ، حتما
مونا ( مامان النا)
18 خرداد 91 19:32
چه عکسای قشنگی خوشگل خاله
صندل هات هم خیلییییییییییییی خوشگلن
روی ماهتو میبوسم


مرسی مونا جون
نیکا
18 خرداد 91 21:09
افرین خوشکله


نویسنده
14 مرداد 91 14:42
سلام من از خوانندگان پروپا قرص وبلاگ درسا جونم.میشه بپرسم قد و وزن درسا جون چقدره؟ به نظر ماشااله خیلی قد بلنده آره؟ دختر من 2 سال و 4 ماهشه قدش 90