عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

بابام و باباش

1391/3/16 10:14
نویسنده : مریم
954 بازدید
اشتراک گذاری

بارها میشد که کنارم باشد ولی دلم با او نباشد اما

پدر

هر جا که باشد

دور و نزدیک

شک ندارم که دلش

هر لحظه با من است...

بابا مهدی خیلی دوست دارم ، روزت مبارک

 

 

علی جون ، باش و با بودنت باعث بودن من باش . روزت مبارک .

از صمیم قلب دوستت دارم . . .

 

صدای خسته ات را که شب به خانه باز می گردد ، به تمامی نورها و

عطرهای پیرامون، ترجیح میدهم . آمده ای به خانه با کلیدهای

تجربه در دست ، از سمت تلاش های مردانه و غرور آفرین .

آمده ای به خانه و توئی که تنها و همیشه در خانه

اندیشه منی.

 

 http://s1.picofile.com/file/5978939465/gol2.jpg


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
17 خرداد 91 11:51
بابای مهربون روزت مبارک


مرسی عزیزم
نوشین مامان ایلیا
17 خرداد 91 12:05
الهه مامان روشا جون
18 خرداد 91 15:43
وای مامان مرریم اسم بابای شما هم مثل روشا جون بابا مهدیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟پس خیلی خیلی روزش مبارک هم چنین تبریک می گم به بابایی درسا جون.


مرسی عزیز دلم ، منم روز پدر رو به بابا ممهدی شما و بابای روشا جون تبریک میگم
مامان امیر علی
24 خرداد 91 20:12
کجایین کم پیدایین