عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

این هفته ی من و درسا

1391/2/30 2:28
نویسنده : مریم
630 بازدید
اشتراک گذاری

  

سلام همه زندگی من

الهی قربونت برم من که روز به روز شیرین تر و خوردنی تر میشی


میخوام این هفته رو برات بگم عشق من

شنبه : خونه بودیم و همش سر به سر هم گذاشتیم وبازی

کردیم ، البته آخر شب رفتیم خونه مامانم برای تبریک روز مادر

     

یکشنبه : نامزدی شهره (دختر عمه باباعلی) بود          منم

ساعت 2 با شما رفتم خونه مامانی و حاضر شدم و شما رو

گذاشتم اونجا و خودم با علی رفتم ، شرمنده که نبردمت

آخه اصلا جای شما نبود شب که برگشتم ،

وقتی زنگ زدم صدای جیغتو شنیدم که گفتی

مریم ، بعد که اومدم ، بهم گفتی علوسی بودی

، خیلی بامزه گفتی و منم دلم برات سوخت .

   

دوشنبه : شب با علی و شما رفتیم دربند ، خیلی خوش گذشت و

شما هم حسابی خسته شدید و موقع برگشتن تو ماشین خوابت برد

سه شنبه : با همدیگه رفتیم برای خرید ، 25 خرداد عروسی

دختر خاله ام ، برای عروسیش یه لباس میخوام برای شما بخرم

که ساده  باشه ، بلند باشه ، سفید یا کرم باشه ، هر جا رو

که میگردم پیدا نمیکنم ، بهار ، گاندی ، جمهوری ، خیابون

وزرا رو دیدم ولی هنوز هیچی خوشم نیومده ، فقط تو یه

مغازه دیدم که سایز شما نداشت ، حالا کارمون شده

از این خیابون به اون خیابون ، منم که بیکار

          

 

چهارشنبه : دوباره رفتیم بیرون خرید ، برای شام رفتیم خونه

مامان علی برای تبریک روز مادر


پنج شنبه : دیدم خیلی این هفته بیرون بودم به علی گفتم برام یه ذره

بادمجون بگیر سرخ کنم ، یه دفعه دیدم با 11 کیلو بادمجون برگشت

منم فقط نگاش کردم شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز  اینم از پنج شنبه ، البته شب

یه سر رفتیم خونه مامانم اینا برای شب نشینی.

 

جمعه : رفتیم خونه دائیم ، دیدن آرزو و بعدشم خونه ، شام ، بوس و لا لا

عاشقتم کوچولوی من


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

نوشین مامان ایلیا
30 اردیبهشت 91 13:56
پس حسابی خوش گذشته ها


مامانی درسا
31 اردیبهشت 91 14:20
آخه چرا میریر علوسی دخترمو نمیبری مامان مربم لباس هم خریدی عکسشو بذار ...... یه دنیا بوس فقط واسه درسا


آخه خیلی شیطونی میکنه
حتما عزیزم
نایسل
31 اردیبهشت 91 20:21
اخی همیشه به گردششش
خوب نی نی تو هم ببررر اینجوری نگه طفلکی
ایشالا یه لباس خوشمل براش بگیری مرسی به فکرم بودی عشقم


مرسی
من مهمونی که سمت خانواده علی هست، درسا رو نمیبرم
آخه خیلی بهم استرس میدن
نایسل
1 خرداد 91 1:02
ای جان چرا
نایسل
1 خرداد 91 1:02
شاید مثه مال منن اون طرفی ها
بهـــــــــــــار
1 خرداد 91 13:50
سلام عزیزم وبلاگ جالبی دارید من بنر رو میذارم تو وبلاگم که بیشتر بیام پیشتون عجیجم خدایی دخمل نازی داری دلتون اومد که نبریشششششششششششششش مامان بدددددددددد


سلام عزیزم
مرسی ، لطف داری
بهـــــــــــــار
1 خرداد 91 13:52
بنرو گذاشتم خوشمل شدههههههههههه
مامان نیایش
1 خرداد 91 14:13
ایشالا همیشه خوش باشید و خوش بگذره و همه هفته هاتون پر از شادی باشه دخملی اگه می خوای مثل مامانی بهت خوش بگذره کمتر شیطونی کنه
مامان روشا
2 خرداد 91 2:25
ای خدا چرا دخملی رو نمیبری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اونجا کلی نا نای میکنه
مامن درسا
2 خرداد 91 16:40
وااااااااااااااااااااااای چطور دلت اومد علوس خانومو نبری علوسی آخه مامان مریم ؟ راستی عزیزم لباس تهران پیدانکردی بیا کرج... اینجا هست اون مدلی که شما دنبالشی
بابا
2 خرداد 91 20:44
مامان هوراد
3 خرداد 91 22:03
همیشه به شادی و خوشی انشالله
این جگر را از قول من ببوسش امیدوارم یک لباس خوشکل گیرت بیاد عکس با لباس خوشکل یادت نره


مرسی عزیزم...
مامان گیسو جون
3 خرداد 91 22:37
سلاممممممم مریم نازم خوبی ؟ قربون این شیرین زبون برمممممم من همیشه به شادی بوسسسسسسسسسسس
r.memorial
4 خرداد 91 10:39
سلام
خوبی ؟ رهام رو گذاشتم مهد . امروز روز دوم...


سلام
الهی قربونش برم ، حتما خیلی اذیت شد
مامان امیر علی
7 خرداد 91 15:47
کجایین شما؟
نایسل
7 خرداد 91 18:18
کجای عزیز دلم ؟
نایسل
7 خرداد 91 18:19
خبری ازت نیست خوشملم ؟


اینترنتم قطع بود...
مامان حسین
9 خرداد 91 11:17
سلام خوبی دوست جون
نایسل
9 خرداد 91 13:40
عزیزمممم منم همین طوری ام گشنه تشنه اینجام وقتی قطعه منم دارم میمیرم شوهرم هی میخنده میگه معتاددد
مامانی درسا
9 خرداد 91 15:00
سلام سلام صد تا سلام ...... دوست عزیزم ......همانطور که میدانید ما توی مسابقه نی نی شکلک شرکت کردیم ........ حالا رای گیری شروع شده ........ اگه درسا گلی رو قابل میدونید برید به آدرس زیر و توی موضوعات (( مسابقه عکس نی نی )) انتخاب کنید ...... و بهش رای بدین ........ راستی آدرس وبتون فراموش نشه ....... در غیر این صورت رای منظور نمیشه ....... ایده های مامی صدرا و صهبا آدرس : http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php
نایسل
10 خرداد 91 22:06
مریم جونم کجایییی نگرانت شدم عزیز دلم