عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

هفته ای که گذشت

1391/2/23 21:03
نویسنده : مریم
1,025 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یکی یه دونه ی من

میخوام این هفته ای رو که گذشت رو برات بگم :

شنبه صبح  شما رو گذاشتم خونه مامانی و با کتی رفتم نمایشگاه کتاب

و برات یه عالمه کتاب های خوب و آموزشی خریدم


یکشنبه هم تولد علی بود و مامانم و خاله کتی اینا اومدن خونمون و یه تولد کوچولو برای یه بابای مهربون  شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

 

Birthday Pictures

 

 

 

دوشنبه هم با شما گل دختری رفتم بیرون


سه شنبه هم رفتم خونه مامانی اینا برای شام و آخر شب هم رفتیم پارک


یه خبر خیلی خیلی  مهم که بابا علی دوباره ماشین خرید ، اما

بابا علی اصلا نمیتونه یه ماشین رو یکسال نگه داره ولی این ماشینی رو

که این دفعه خریده من اصلا دوسش ندارم ، آخه قبلا هم از این ماشین

داشتیم ،‌خیلی ماشین مسخره ای البته به نظر من و کلی هم بهش

غر شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز زدم که من سوار این ماشین نمیشم

Antique 1

 

چهارشنبه هم صبح من و شما رفتیم خونه مامانی ، البته قبلش

حسابی تو خیابونها گشتیم و کلی خرید کردیم ، بعد از ناهار شما

و خاله مهدیه خوابیدید، خاله کتی هم مواظبتون بود که من و مامانی

با هم رفتیم سپه سالار و بعدشم دوباره خرید و آخر شب هم خسته

اومدیم خونمون و لالا

 

پنج شنبه با  همدیگه رفتیم آرایشگاه تا وقت بگیرم و شما رو بذارم

پیش علی و دوباره برم ، موهامو رنگ کنم ، که قسمت شد و با شما

موندم ولی خدا رو شکر اذیتم نکردی ، اومدیم خونه ناهار خوردیم و

تمیز کاری و بعدشم دوباره خونه مامانی تا آخر شب .

 ziba

جمعه هم خاله هایده زنگ زد که برم خونشون برای ناهار ، اما نرفتم

و بعد ناهار رفتم و تا بعد از ظهر اونجا بودیم و بعد بابا علی اومد

دنبالمون و رفتیم خونه مامانی و شام درست کردیم و رفتیم

بیرون تو پارک نشستیم و خوردیم و شما هم از اول تا آخر

با مهدیه تو قسمت بازی ها بودید.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

بابای ملیسا
23 اردیبهشت 91 22:31
ضمن عرض تبریک به خاطر روز مادر ، وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای جدیدش به روز شد . خوشحال میشم سر بزنید و با نظرات قشنگتون وبلاگ ملیسا رو مزین کنید آسمان را گفتم : می توانی آیا بهر یک لحظه ی خیلی کوتاه روح مادر گردی ؟ صاحب رفعت دیگر گردی ؟ گفت نی نی هرگز !!! من برای این کار کهکشان کم دارم نوریان کم دارم مه و خورشید به پهنای زمان کم دارم ! … خاک را پرسیدم : می توانی آیا دل مادر گردی ؟ آسمانی شوی و خرمن اختر گردی ؟ گفت نی نی هرگز ! من برای این کار بوستان کم دارم در دلم گنج نهان کم دارم ! … این جهان را گفتم : هستی کون و مکان را گفتم : می توانی آیا لفظ مادر گردی ؟ همه ی رفعت را همه ی عزت را همه ی شوکت را بهر یک ثانیه بستر گردی ؟ گفت نی نی هرگز ! من برای این کار آسمان کم دارم اختران کم دارم رفعت و شوکت و شان کم دارم ! عزت و نام و نشان کم دارم ! … آن جهان را گفتم : می توانی آیا لحظه ای دامن مادر باشی ؟ مهد رحمت شوی و سخت معطر باشی ؟ گفت نی نی هرگز ! من برای این کار باغ رنگین جنان کم دارم ! آنچه در سینه ی مادر بوُد آن کم دارم !
نوشین مامان ایلیا
23 اردیبهشت 91 23:43
خوش به حالتون.حسابی خوش گذشته ها
نایسل
24 اردیبهشت 91 10:56
همیشه به مهمونی خوشگلم
رنگ موهاتم مبارکک
ماشین اتم مبارک خوشگلم
کتاباتونم مبارک
ایشالا چرخش براتون بچرخه


مرسی عزیز دلم
نایسل
24 اردیبهشت 91 10:57
هی خواهرررررررر مگه میشه بزنم
میگه میخوام از مامانم بپرسم چی دوست داره
پس من چی
به من یه تبریکم نگفت


مامانی شیما وحدیث
24 اردیبهشت 91 15:00
با کمی تاخیر روز مادر رو به تو فرشته ی آسمونی تبریک عرض میکنم .
اگر مادر نباشد زندگی نیست
به خورشیدو فلک تا بندگی نیست
خدا عشق است ومادر کعبه ی عشق
به آنا ن بندگی شرمندگی نیست
روزت مبارک
......................................
خوش به حالت مامانی رفتی نمایشگاه ما که نتونیستیم بریم
بووس بووس بووس واسه درسای گل گلی


مرسی عزیزم
مامان روشا
25 اردیبهشت 91 1:59
چه هفته ی پرکاری.ماشین و موهای نو مبارک مبارک.راستی نمایشگاه خوب بود؟؟؟؟؟؟؟؟


مرسی عزیزم
نمایشگاه عالی بود ، من کتابهای خیلی خوبی برای درسا و خودم خریدم.
نایسل
25 اردیبهشت 91 9:11
عزیزم اومدم مرسی به فکرم بودی تا 1 ساعت دیگه آپمیکنم


مامانی درسا
25 اردیبهشت 91 13:26
عزیزم تولد همسری مبارک و همیشه به مهمونی و خوشی


مرسی عزیزم.
نایسل
25 اردیبهشت 91 17:03
عزیز دلم مرسی
مامان گیسو جون
25 اردیبهشت 91 22:38
خیلی مبارک مریم نازم
الهی به سلامتی و دل خوشی
ان شاا... چرخش براتون بچرخه
روزت هم مبارک بهترین مامان دنیاااااااااا


مرسی مونا جون
لطف داری عزیزم...
نایسل
25 اردیبهشت 91 23:19



مامان امیر علی
26 اردیبهشت 91 0:33
روزت مبارک راسی
نگفتی ماشین چی خریده که دوست نداری،نکنه پیکان جوانانه


مرسی عزیزم
نه سمند خریده
نایسل
26 اردیبهشت 91 12:25
ای ناقلا


نایسل
26 اردیبهشت 91 16:28
مرسییییییییییییییییی خوشگلمممممممممم
ثمین
29 اردیبهشت 91 18:26
سلام! یکی از کاربران ژورنال دنیای نفیس سوالی داشتن که قرار شد به اشتراک بزاریم. اینکه: چه لباسهايي براي سيسموني بخريم؟؟؟ خوشحال میشم شما هم نظرتون رو برامون بگید تا مامانای جدید استفاده کنن! منتظرتون هستیم