عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

روز مادر مبارک

1391/2/21 19:29
نویسنده : مریم
722 بازدید
اشتراک گذاری

                              

سلام عزیز دلم

میگم تا حالا خیلی برات نوشتم ، بذار یه کم از خودم و

مامانم بنویسم ، آخه روز مادره

13 کارت پستال روز مادر (سری دوم)

 

  در آسمان آبی دلم، جایی برای ابرها نیست

                مادرم! دعایم کن که با دعایت ، دلم خانه دردها نیست

                                                            عزیزترینم ، روزت مبارک . . .

تقدیم به اونی که بهشت زیر پایش جا دارد


به مامانم…


که مهرش تا ابد در دلم جای دارد.


تو بهترین گل، میان شهر گلهایی


تو رنگ آفتابی،


شب که می رسد، مثل ستاره،


گوئی مهتابی


مامان خوبم، روزت مبارک

تو ای مادر که یک عمره دلت با غصه دم سازه صبوری های تو مادر منو

به گریه میندازه مثل یک طفل خواب آلوده من محتاج آغوشم از اون

لالاییات مادر بخون بازم توی گوشم برای سرنوشت من تو

دلواپس ترین بودی برای اشکهای من همیشه آستین

بودی تو ای همیشه غم خوارم تو ای مطرح ترین

یارم به نام نامی مادر همیشه دوستت دارم

                                                         

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

samaneh
21 اردیبهشت 91 20:41
روزت مبااااااااااااااااااااارک فدات بشم


مرسی عزیزم ، خدا نکنه
مامان ال آی
21 اردیبهشت 91 21:39
سلام عزیزم ممنون که به وبلاگمون سر میزنید. من هم روز مادر رو بهتون تبریک میگم.


مرسی گلم
مامان روشا
22 اردیبهشت 91 10:40
در زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه مادر است. زیباترین خطاب مادر جان است. مادر واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان كه از ژرفای جان بر می آید روزت مبارك مادر
مامانی درسا
22 اردیبهشت 91 12:22
فردا نه …چند ساعت بعد هم نه …چند ثانبه دیگر هم نه… …همین الان ……برای مادرت یک کاری بکن اگر زنده است دستش را اگر به آسمان رفته است …قبرش را…. اگر پیشت نیست …یادش را…. اگر قهری…چهره اش را…. اگر آشتی هستی پایش را… ببوس……. روز مادر مبارک
ameye lara
22 اردیبهشت 91 12:22
█████____████ ___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ _______█ happy mothers day
مامان امیر علی
22 اردیبهشت 91 13:00
راسی روزمون مبارک
نوشین مامان ایلیا
22 اردیبهشت 91 19:51
عزیزم روزت مبارک
مامان روشا
23 اردیبهشت 91 4:55
روزت مبارک عزیزم
مامانی فری
23 اردیبهشت 91 8:48
]در میان دستهایت عشق پیدا میشود زیر باران نگاهت نسترن وا میشود با عبور وازه ها از گوشه لبهای تو مهربانیهای قلبت خوب معنا می شود زن لبخند خداوند است تقدیم به شما که زیباترین لبخند خدایید
سهیلا مامان درسا جون
23 اردیبهشت 91 9:59
روزت مبارک مامانی مهربون روز همه مامانها و دختران و بانوان عزیز مبارک باشه
مامان حسین
23 اردیبهشت 91 11:55
گلها امضای خدا در روی زمینند و تو یکی از زیباترین امضاهای خدایی...ای مهربان روزت مبارک...
خاله ی رهام
23 اردیبهشت 91 12:18
مادر وقتی از تو حرف می زنم احساس می کنم به خدا نزدیکترم و در مقدس ترین نقطه لحظات زندگی قرار گرفته ام. وقتی نام مقدست را بر زبان می آورم بغض گلویم را می فشارد شاید این نشان عشق خالص و پاک است. روزت مبارک
مامان درسا
23 اردیبهشت 91 18:15
عزیزم به وسعت تمامی قلب مامانای دنیا دلت شاد وروزت مبارک
نایسل
23 اردیبهشت 91 18:44
زن بودن مثل ققنوس بودن است ؛ هي آتش مي گيري و باز نا اميد نمي شوي .. ، و از خاكسترت زن متولد مي شود .. . زن قداست دارد .. ، براي با او بودن بايد مرد بود ..، نه نر !! نفس تازه كن بانو .. "روزت مبارك
نایسل
23 اردیبهشت 91 23:31
قربونت برم حتما میزارم