عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

کارای درسا جونی

1391/2/21 2:07
نویسنده : مریم
734 بازدید
اشتراک گذاری

 

 سلام نفسکم 

گل من ، چند وقته که یه حرفهایی میزنی که من از خنده

غش میکنم ، خیلی خیلی بامزه حرف میزنی

 دیروز بهت میگم : برو ماهواره رو خاموش کن میخوایم بریم ،

برگشتی به من میگی بذار حسین تهی گوش کنم بعد میام بریم

 بهت میگم برو برستو بیار موهاتو شونه کنم :

میگی نه بزار پریشون باشه

داشتیم میرفتیم بیرون بهم میگی کلاه بذار

خوش تیپپ بشم ، بعد بریم ددلی

راستی یه خبر دیگه ، شما دوچرخه سواری رو یاد گرفتی 

، البته چون موقعی که میخواستم برات بخرم به حرف آقای فروشنده

گوش کردم و یک سایز بزرگتر برات خریدم ، الان پاهای خوشگل

کوچولوت نمیرسه بهش و باید نصفه نصفه پا بزنی ، الهی من

قربونت برم عشق کوچولوی من

 

  خیلی خیلی دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان امیر علی
21 اردیبهشت 91 3:48
وای کی بشه امیر من این شکلی بحرفه و من حال کنم مثه تو


عجله نکن
مامانی درسا
21 اردیبهشت 91 8:03
خوب دخترم به روزه مامانش ..... عزیزم این فلفلی ها رو فردا ما چه جوری باید کنترل کنیم خدا میدونه ..... عزیزم بوسش کن ..... خیلی دوست دارم درسا جونی


آره خیلی ماشالا ، خدا به دادمون برسه
مامان نسترن
21 اردیبهشت 91 10:29
خانومی گل
تویی که عطر یاس و عنبرت همه آسمون رو پر کرده
تویی که همه دنیا شدن فرش زیرپات تا بتونی روی زمین قدم بذاری و مادری کنی
از همه زودتر بهت می گم
روزت مبارک مامان


واااای ، خیلی قشنگ بود
مرسی عزیزم
سحر مامان آراد
21 اردیبهشت 91 14:40
قربون حرفیدنت عزیزم


سحر مامان آراد
21 اردیبهشت 91 14:41
مهربون مامان اومدم تا زودتر از همه زمینی ها بهت بگم :
تموم آسمون پر شده از عطر خوش یه مامان بهشتی و تویی که یه تیکه کوچولو از خدا رو امانت گرفتی تا اسمونی تحویلش بدی
همه فرشته ها بهت میگن: مامان روزت مبارک


مرسی عزیزم ، خیلی قشنگه
مامان روشا
21 اردیبهشت 91 16:08
سلام.ماشاا...چه دختر با نمکی.من با اجازه لینکتون کردم.خوشحال ممیشم شما هم به وبلاگ دخترم سر بزنید و نظر بدید.


سلام
مرسی عزیزم
خواهش میکنم
نوشین مامان ایلیا
22 اردیبهشت 91 19:54
مامانی عکسش کم بود.چه بامزه شده بود تو عکس
سهیلا مامان درسا جون
23 اردیبهشت 91 9:57
هزار ماشاالله ببین چه دلبری میکنه یه عالمه ببوسش
nafi3
26 اردیبهشت 91 13:33
elaaaaahi nazi azizam


آجی مهدیه
27 اردیبهشت 91 15:40
ای جاااااااااااان چه نازه دُرسای خاله
دلبری هم بلده خفن نـــــــــــــــاک