عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

تولد علی جون

1391/2/17 15:12
نویسنده : مریم
681 بازدید
اشتراک گذاری

 

     

  در ستاره بارانِ میلادت
  میان احساس من
  تا حضور تو
  حُبابی است از جنس هیچ
  از دستان من
  تا لمس نگاه تو
  آسمانی است به بلندای عشق
  جشن میلادت را به پرواز می روم
  دراین خانگی ترین آسمانِ بی انتها
  آسمانی که نه برای من
  نه برای تو
  که تنها برای “ما” آبیست

 

 علی جونم ، امروز یکشنبه 91/2/17

 

  امروز سالروز تولد توست و من برایت هدیه ای نخریده ام  

  آنچه خریدنی است بی شک ٬ لایق تو نیست.  

  نمی دانم با کدام جمله “دوستت دارم” را برایت انشا کنم  

  اما کاملتر از این چیزی ندارم  

  دوستت دارم ، تولدت مبارک              

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نوشین مامان ایلیا
20 اردیبهشت 91 13:02
خیلی دیره ولی تبریک میگم. ایشالا همیشه به خوشحالی


مرسی عزیزم...
مامان درسا
20 اردیبهشت 91 18:53
واااااااااااااااااااااااااااای عزیزم دوست خوبم انقدر دلم براتون تنگ شده بوووووووووووووووووووووود که حد نداره
دخملی دوس داشتنی رو ماااااااااااااااااااااااااااچ آبدارکنین زیاد بعدبگین بره با حوله پاکش کنه
راستی تولد همسر تونم مبارک باشه انشا...سایه ش همیشه بالاسرتون باشه


ای وای عزیزم ،منم خیلی دلم براتون تنگ شده بود ، مرسی گلم :
مامانی شیما وحدیث
21 اردیبهشت 91 1:34
سلام مریم جون
تولدش مبارک وایشالا که عمری باعزت و شادی داشته باشه .
شرمنده که دیراومدم .بالاخره پست جدیدم وگذاشتم .دلم خیلی واستون تنگ شده بود .
درساجون وبرام خیلی خیلی ببوس


مرسی عزیز دلم ،خوشحال شدم که دوباره اومدی
نیکا
18 خرداد 91 21:13
حتما بهت خوش گذشته


خیلی نیکا جون...