عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

اولین سال خانم جون

1391/2/17 14:56
نویسنده : مریم
816 بازدید
اشتراک گذاری

 

1epa3dln4d76t07lrzzl.jpg
 

http://s3.rimg.info/a3fe36f42a1d7e4b6a490caef0ae3bdb.gif

دلم ستاره ستاره برای تو تنگ است

 برای دیدن روی ماه تو دلم تنگ است

 درون من دل خسته ندانم چیست؟

 که اینگونه برای وجود تو دلتنگ است

 بیا درون قلب من عاشق غمگین

 برای چیدن تو از آسمان خیال دلم تنگ است

 ببین چگونه می آفرینمت ز بوی بهار

 زمستان گذشت و هنوز برای تو دلم تنگ است

 ببخش بر من و بگذر ز حال رنجورم

 که من در این گوشه ز تنهائی دلم تنگ است

 ستاره آسمانم توئی در این ظلمات

 دل کبود آسمانم برای تو تنگ است

 تو از درون ابرهای آسمان دلم

 نشسته ای بر اندام دلی  که دل تنگ است

 چه روزهائی که رفت و از خاطرش دلم تنگ است

 به زیر پای تو نقره می افشانم

من از سحر تا به شب دلم برای تو تنگ است

 تو از ستاره برون آمدی همی ز ابر

 دل ستاره و ابر و آسمان برای تو تنگ است

 دلم تنگ است برای خاطرات خوشی

 که با تو ساخته ام از عشق ، برای تو تنگ است

 

http://s3.rimg.info/a3fe36f42a1d7e4b6a490caef0ae3bdb.gif

90/2/1٧خانم جون از پیش ما رفت .حالا امروز اولین سالی که

از پیش ما رفته و ما رو تنها گذاشته .خیلی دلم براش تنگ

شده . جمعه رفتیم بهشت زهرا سر خاک خانم جون ،

خیلی آروم شدم وقتی رفتم اونجا ،هنوز صداش تو

گوشمه ، هنوز حرفهائی که بهم میزد و خاطراتی

که برام تعریف میکرد رو یادمه.دلم برای صداش،

برای خونشون ، تنگ شده.


خدا رحمتش کنه

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سمانه مامان پارسا جون
17 اردیبهشت 91 12:15
خدا رحمتشون کنه


مرسی عزیزم.
r.memorial
17 اردیبهشت 91 13:57
زندگی یک پاداش است ، فرصتی کوتاه که بدانی ، بیندیشی و در نهایت در خاطره ها بمانی !


آخی ، خیلی قشنگ بود
مرسی عزیزم
نوشین مامان ایلیا
18 اردیبهشت 91 12:00
زندگی خیلی کوتاه تر از اونی هست که فکر می کنیم. خدا رحمتشون کنه.


مرسی عزیزم...
مامان امیر علی
19 اردیبهشت 91 6:37
آخی خدا رحمت کنه