عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

ولنتاین

1390/11/26 2:35
نویسنده : مریم
965 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزتزینم

عشق من

 


الان ساعت ٢:٤٧ شبه ،ومن دارم برای عشقم مینویسم ، امروز روز ولنتاین بود

 حتما وقتی بزرگ بشی خودت متوجه میشی امروز

چه روزیه ، روز عشقه و منم دارم

برای عشقم مینویسم

 

 

 با تو از خاطره ها سرشارم

 با تو تا آخر  شب بیدارم

 عشق من دست تو یعنی خورشید

 گرمی دست تو رو کم دارم

جهان کوچک من از تو زیباست

هنوز از عطر لبخند تو سرمست

 واسه تکرار اسم یاده توست

 صدائی از من عاشق اگر هست


وحالا نوبت کادوی درسا جونمه

 

 

 

 

  اینم یه عطر خوشبو برای گل دخترم

 

اینم از دسته گلی که بابا علی برام خریده بود

 یه عروسک خرگوش و یه عطر و یه هد بند و یه گل سرو یه

  گلیپس گل،با یه عالمه خوراکی برای درسا جونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان آرینا موفرفری
26 بهمن 90 15:38
ولنتاین مبارک.همیشه شاد وسلامت باشید.


مرسی عزیزم
ولنتاین شما هم مبارک
مامان ماهان
26 بهمن 90 22:50
ولنتاین مبارك
همراه یك بغل گل رز ، یك سبد ستاره و یك دنیا آرزوی شادباش . . .


به شما و ماهان جونم هم مبارک باشه...
مامان ماهان
26 بهمن 90 22:51
سلام عزیزم
به به چه کادوهای خوشگلی مبارکت باشه عزیزم دسته گلت هم خیلی خوشگل بود


مرسی نرگس جون
r.memorial
27 بهمن 90 13:47
اعتراف میکنم که حسودیم شد ! به اینکه چرا من برای رهام و امیر چیزی نخریدم . تازه امیر هم یه شکلات با بسته بندی خوشکل برام خرید ولی من زدم تو ذوقش !! گفتم من که شکلات نمیخورم ! خیلی از هدیه های تو و درسا جون خوشم اومد . خیلی با ذوق و سلیقه هستی عزیزم ... ولنتاین مبارک ....

وای عزیزم
من برای علی و درسا خریدم ،علی هم برای من خرید ولی منم زدم تو ذوقش .آخه من اصلا گل دوست ندارم.علی هم یه کادوی کوچیک با گل خرید و منم ...
مامانی درسا
29 بهمن 90 1:57
حسابی خوش گذشته ها . انشاالله هر روزتون همین گرم و پر از عشق باشه . درسایی هدیه هات هم مبارک .


مرسی عزیزم...
نایسل
29 بهمن 90 20:50
مبارک باشههه ولنتاین
مرسی بهم سر زدی ممنون نظر لطفتهت
خییلییی دختر نازی داری عزیززززمممم


مرسی قربونت برم
ولنتاین شما هم مبارک
مامان آرتین
30 بهمن 90 10:42
وای خدای من. چه مامان بااحساسی داری عزیزم. هدیه هات مبارک. ولنتاین هم با تاخیر مبارک


مرسی عزیز دلم
سهیلا مامان درسا جون
30 بهمن 90 11:18
مبارک باشه چقدر درسا جونم کادو گرفته خوش به حالش

بمن که هیشکی کادو نداد

خب منم به هیشکی کادو ولنتاین ندادم


اشکال نداره ،سال دیگه جبران کن ،تنبیه میشی سال دیگه برای منم کادو ولنتاین میگیری
مامان نسترن
30 بهمن 90 16:08
مامان مهربون دوست جون خوبم
میای باهم فکر کنیم ایده بدیم واسه نحوه پذیرایی از مهمونای عیدمون. مثلا سینی چای و میوه وشیرینی هامونو چه طور تزیین کنیم که با بقیه روزا فرق کنه.
منتظرم


آره موافقم...من عاشق این کارم که همه رو سورپرایز کنم


بهزاد
5 اسفند 90 16:15
سلم به منم یه سری بزنین


چشم
مامان هلا
14 اسفند 90 11:33
تشكر از راهنماييتون