عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

این چند وقت

1390/11/9 15:52
نویسنده : مریم
1,538 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس من 

عشق من


چند وقت نبودم و نتونستم برات پست جدید بزارم ،توی این تعطیلی ها رفته

بودیم پیش عزیز و آقاجون


هوا خیلی خیلی سرد بود و همه داشتیم یخ میزدیم،مامانی شله زرد نذر

داشت و عزیز هم عدس پلو ،با اینکه خیلی سرد بود ولی خیلی

خیلی هم خوش گذشت و شما هم تا تونستی با من و عزیز برف بازی کردی


بعدشم که اومدیم خونه ،من رفتم با فروغ خرید و شما رو خونه مامانی

گذاشتم

Winx

دیروز هم با خاله کتی رفتم بیرون و کتی برات رنگ انگشتی و دو

تا سی  دی و کیف سی دی خرید

Thank You picture

دیشب هم که اومدیم خونه ،تا صبح 10 دفعه بیدار شدی و

بالا آوردی ، الانمنمیتونی تکون بخوری میخواستم ببرمت

دکتر ولی گفتی که نمیایی.آخه دیروز خونه مامانی زیاده روی

کردی و خیلی لواشک خوردی و نون هم زیاد خوردی و همه رو

هم نمیجویدیو درسته قورت میدادی ، فکر کنم سر دلت سنگین شده .

به آقاجون میگی  сердечкосердечкосердечко آندانا

برف сердечкосердечкосердечко  بپ

بفرمائید сердечкосердечкосердечко  بــِپـرما

مرسی сердечкосердечкосердечко  میسی

لواشک сердечкосердечкосердечко  لبادتی

خونه  сердечкосердечкосердечко  اونه

سیب сердечкосердечкосердечко  ایب

لیموشیرین  сердечкосердечкосердечко  لیموددیرین

اسب сердечкосердечкосердечко  ابی

الاغ  сердечкосердечкосердечко الاگ

هاپو  сердечкосердечкосердечко هاپو

موش  сердечкосердечкосердечко موت

گوریل  сердечкосердечкосердечко گولیل

گاو  сердечкосердечкосердечко گاب

جوجه  сердечкосердечкосердечко دودو

مورچه  сердечкосердечкосердечко  موته

به من میگی گیگل  сердечкосердечкосердечко  یعنی جیگر

روشن  сердечкосердечкосердечко اودن

خاموش  сердечкосердечкосердечко آبوت

صندلی  сердечкосердечкосердечко دندلی

 

 

حالا چند تا عکس ار جیگر مامانی

الهی قربونت برم من که عاشق کلاهی

 

عزیز دلمی

 

آخه بچه بیا پائین ، اونجا رفتی چیکار؟

 

از خستگی زیاد روی تاب خوابش برده

 

بدون شرح ، بازم کلاه

 

اینم از برف بازیهات ، برای اولین بار بود که برف رو حس کردی

 

 

 

اینجا برات انار دون کردم تا بخوری ، دیدم ریختی روی لحاف

من و داری این شکل رو میکشی ،بهت گفتم چی کار میکنی ؟

گفتی دارم خونه میکشم .

اینم از خونه ، شاهکار درسا جونی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان نسترن
9 بهمن 90 17:24
ای جون دلم .چه دخملی نازی هستی شما عزیزم....


مرسی خاله جون
مامان درسا
9 بهمن 90 17:41
قربوووووووووووووووووووووووووونت برم من عشق من با اون کلاه های خوشیگل موشگیلت:


ای وای خجالتم نده خاله جون،قابل نداره
عسل خانوم
9 بهمن 90 20:52
فقط یه کلمه بوووووووووووووووووووووووووس:
عسل خانوم
9 بهمن 90 20:53
خانومیییییی بیمعرفت دیگه به من سر نمیزنی فقط یادت باشه گگولی
مامانی
9 بهمن 90 21:07
مامانی قربونت برم چه عشقی شدی
مامان امیرعلی
11 بهمن 90 1:01
ای جانم با این حرف زدنای خوشگلت
مونا (مامان النا)
13 بهمن 90 2:08
چه دخملی
چه عسلی
بوسسسسسس از طرف من و النا


سلام مونا جون
مرسی عزیزم...
مامان ماهان
13 بهمن 90 15:05
به به چه عروسکی
چه درسا خانم ناززززززززززززززززززی
یه بوس خوشگل هدیه به درسا جووووووووووووون
چقدر هم عکسهات خوشگله مثل ماه شدی


مرسی عزیز دلم
مریم
15 بهمن 90 23:09

سلام من لینکت کردم عزیز...از عوض منم یه بوس کن اون خوشگلتو


سلام مریم جون
مرسی ...