عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

کارای درسا جونی

1390/10/30 6:51
نویسنده : مریم
1,242 بازدید
اشتراک گذاری

                                 

سلام عزیز دلم www.smilehaa.org

 

یکی یه دونه ی من


یه کم از کارایی که میکنی برات بگم


سر سفره بهم میگی نوشابه میخوای و وقتی برات میریزم اول

میگیری دم گوشت و میگی گــــاد (گاز)ازت


میپرسم مامان مریم چیه توئه ؟میگی ماه منه


ازت میپرسم اگه مریم یه روز تو رو نبینه چی میشه ؟ زبونتو در میاری

و سرتو کج میکنی که یعنی من میمیرم اگه شما رو نبینم

 

 

       

صبح ها اگه زودتر از من بیدار بشی ،آروم میای منو بوس

میکنی و صدام میکنی تا بلند شم


یه کلمه عوضی رو یاد گرفتی و به همه هم میگی (عبدی)بعدش خودت

میگی و میری برای من دارچین میاری تا بریزی تو دهنم


همش میایی ای دی (سی دی)برمیداری و میری تو دی بی دی

دی وی دی میذاری

 

 

هر کی بهت میگه تو خونه چی کار میکنی ،میگی کبک (کمک)

خوش به حال من با این دخمل کاری

 


عاشق این هستی که نمکدون رو برداری و بری پشت مبلا خالیشون کنی

 

 

 

عاشق پسته هستی و وقتی برات میارم تا بخوری ، هرکدومشون

که در بسته باشه میری از تو کشو بوکوب (گوشت کوب)

رو میاری و پسته رو میشکونیش

loves love dynamic standby picture Class

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان درسا
30 دی 90 12:29
سلام عزیزای دل من چند روزه ندیدمتون دلم براتون تنگیده
عشق من درسا جونم پامیشم میام یه گاز خوشمزه ازت میگیرم تا دیگه انقدر لب ولوچم آویزون نباشه
آخه من قربون اون بوکوب گفتنت
فدای اون نمکدون خالی کردنت


سلام عزیزم
مرسی،هههههههه
خاله کتی
1 بهمن 90 12:51
یعنی عاشقتم عبدیه من
مامانی درسا
3 بهمن 90 12:20
سلام به مریم جون ودرسای خاله . عزیز دلم کارات . حرفات همه همه خوشگلن . دوستت دارم یه عالمممممممه
مامان امیرعلی
3 بهمن 90 18:59
ای جان.چه با نمک.اینا همش ماله درساس
زهره مامان نیایش
5 بهمن 90 14:55
نازی دخملی با این شیرین عسل بازی هات و شیرین زبونی هات و شیرین کاری هات هزار تا بوس
مامان هوراد
5 بهمن 90 15:14
سلام جیگر درسا جان با این شیرین کاریهایش ماشالله چه دختر خوشمزه ای دارید شیرین و زیبا
مامان ماهان
5 بهمن 90 20:27
خصوصی داری گلم
مامان ماهان
5 بهمن 90 20:28
سلااااااااااااام عزیزم یه سوال داشت؟؟؟؟؟؟؟ تراشه های الماس رو از کجا خریدی و حالا که مطالعه اش کردی فکر میکنی مفیده یا نه ؟؟؟
مامان ماهان
5 بهمن 90 20:29
خاله بوکوب رو بیار با هم گردو بشکونیم و بخوریم خیلی شیرینی عزیزم بوووووووووووووووووووووس
عسل خانوم
7 بهمن 90 22:01
عزیزم تازگی ها خیلی بی معرفت شدییییییی اخه چرااااااااااااااااا بدو بدو بگوووووووووووووووو
مامان امیر علی
8 بهمن 90 11:15
sسلام عزیزم .ماشاله به دخمل نازتون کاش اول اینطوری شروع نمی کردی اموزش به بچه ها مثل ساختن یک ساختمان می مونه باید اول پی ریزی کامل و محکم باشه و شناخت از محل و کاربرد اون محل .شما اول باید دختر خودتون را کاملا می شناختین همه بچه ها استعدادهای مختلفی دارند .مثلا اول باید نقاط ضعف و قوتش رو شناسایی می کردین.باید تستهای حافظه ازش می گرفتید و اندازه حافظه اش را پیدا می کردین تراشه های تمرکز و حافظه بالایی لازم داره .بعد هم باید تمرکز حواسش را تقویت می کردین که معمولا بچه ها در این سن ندارند و بازیهای تمرکز حواس انجام می دادین بعد از تمام اینها استعداد فرزند خودتون رو پیدا می کردین از روی خط خطی ها و نقاشی ها ش پیش روانشناس می بردین و از کودک خود بیشتر می فهمیدید .اشتباه کردن کلمات مشابه برای نداشتن تمرکز حواس هست .اول به نظر من چون من تمام این راها را رفته ام و بعد تراشه ها را کار کردم و مطمئن شدم می تونه از پسش بربیاد من استعدادیابی بردم مشاوره بردم .اموزشهای این دوران بسیار خطرناکه که بچه دلزده نشه و بتونه راه درست بره .راه درست رفتن بهترین کاره بزار 3 سالش شد ببرش استعداد یابی و الان هم مشاوره ببرش از روی نقاشیهاش نقاط ضعف و قوتش را بشناس روشون کار کن
مامان امیر علی
8 بهمن 90 11:23
خانمی فرزندان ما بزرگترین سرمایه های ما هستند راه درست رفتن بهترین کمک به این بچه هاست این بچه ها پر از استعداد و هوش هستند اما اما اما باید خوب شناخته بشن استعداد پیدا بشه زمان اموزش شناخته بشه بعد از شناختن نقاط ضعف و قوت از را ه درست برای رسیدن به هدف تلاش بشه .همه اینها صبر و دقت می خواد که ما مامانهای امروز کمتر داریم و از این شاخه به اون شاخه از این کلاس به اون مهد و هر چی تبلیغ میشه می ریم سراغش که اشتباه هست اول شناخت بعد اموزش درست و به راهش امیدوارم موفق باشی تا دیر نشده تراشه ها را کنار بزار و قدم به قدمی که گفتم اگه تجربه های منو قابل بدونی انجام بده تا دخمل موفقی داشته باشی .به نظر من همه بچه ها یه استعداد ندارند شاید بچه ای خیاطی یا اشپزی بالایی داشته باشه و چرا که نه در همون رشته بسیار موفق باشه .براتون ارزوی موفقیت می کنم .به ما سر بزنید .
مامان حسین
8 بهمن 90 13:21
محمد گیان
8 بهمن 90 14:44
سلامممممممممممممممم خوبین ماشالله چه دختر دارید شیرین و با نمک