عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

درسا مریض شده

1390/11/9 20:11
نویسنده : مریم
779 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مریم

الهی من فدات بشم و نبینم که مریض شدی 

www.smilehaa.org

 

دیدم حالت بهتر که نشد هیچ ، داره بدترم میشه ،

با ایمان و هدیه بردمت دکتر.

www.smilehaa.org

دکتر هم گفت یه ویروس جدیده که از هوا گرفته ، بهت شیاف

استامینوفن و شربت پروفن و یه شربت سینه داد و گفت

یه هفته هم طول میکشه تا خوب بشه


الان ساعت 8 شبه و تو از صبح هیچی نخوردی و الانم خوابیدی

  این عکس رو همین الان ازت گرفتم


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

عسل خانوم
9 بهمن 90 20:58
درسا . مریم جون هر کی دوست داری یه سر بزننننن
عسل خانوم
9 بهمن 90 20:59
درسا ادم در این حد به خالش سر نمیزنه
r.memorial
10 بهمن 90 17:18
الهی ... آخه چرا مریض شدی ؟ اشکم در اومد . امیدوارم زودتر خوب بشه . رهام هم یه هفته میشه که مریضه داره بهتر میشه . تو که کنارش هستی زودتر خوب میشه ایشالا...


سلام
وای مریضی خیلی بده،ایشالا رهام هم زود خوب بشه
مامان محمد پارسا
10 بهمن 90 19:48
سلام عزیز خاله
انشاالله زودی خوب شی . . .
مواظب خودت باش گلم


سلام خاله جون
چشم...
مامان امیرعلی
11 بهمن 90 1:03
ایشالا خاله زود خوب بشی


مرسی عزیزم
سهیلا مامان درسا جون
11 بهمن 90 12:00
ای ویروس بد که رفتی درسای گلم و مریض کردی
همین الان از دختر خوشگلمون دور شو
زود باش همین الان

مریمی غصه نخور عزیزم بزودی زود دخملی حالش خوب میشه و دوباره شیطونیاشو شروع میکنه

بووووووووووووووووووس بوووووووووووس واسه درسای خوشمزه خاله

مرسی سهیلا جون


r.memorial
11 بهمن 90 13:50
بیخبر نذار مارو . حالش چطوره درسا گلی ؟!!
به رهام میگم براش دعا کنه ...


مرسی عزیزم
آخ من قربون اون دعا کردنش بشم...
مامان درسا
11 بهمن 90 16:04
=(
آخ میریم جون از مریضی نگو که من ودرسا جفتمون هم مریضیم الان دیدم دخملی شماهم مریض شده خیلی ناراحت شدم
انقدر دوس دارم برم تو دهات زندگی کنم تا از دست این هوای شهرها یه نفس راحت بکشم :


سلام عزیزم
آخ چرا،ایشالا زود خوب شید .
منم خیلی دوست دارم برم شهرستان ، آخه هر وقت درسا مریض شده و بردمش دکتر گفتن از هوای آلوده بوده ...
بابای زهرا کوچولو
11 بهمن 90 20:12
سلام .خدا بد نده

سلام ،یه ذره بد داد...
مهرانه مامان مهرسا
12 بهمن 90 11:35
سلام درساي خوشگل من بهتره


سلام ، خدا رو شکر خیلی بهتر شده
مامان آرتین (شازده کوچولو)
12 بهمن 90 19:27
عزیز خاله خدا بد نده. امیدوارم تا الان دیگه خوب شده باشی.


آره خاله جون ،خدا رو شکر خوب شدم
مامان نفس
13 بهمن 90 1:18
تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد........
انشاله همیشه سلامت باشی نازنینم...خدا حفظت کنه و بلا ازت دور باشه همیشه


مرسی خانمی...
مامان ماهان
13 بهمن 90 15:02
سلام من

به غنچه ای که صبحدم ، به خنده باز می شود . . .

واااااااااااااااااای عزیزمی خدا بد نده الهی که زود زود خوب بشی عزیزم
امان از دست این ویروسهای بد


آره به خدا،ولی خدا رو شکر خوب شده...