عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

درسا جونی و عکس

1390/10/28 17:49
نویسنده : مریم
1,549 بازدید
اشتراک گذاری

                   

سلام عمر و نفس من


دیروز عمه مرجان زنگ زد و برای شام دعوتمون کرد ، منم با شما حاضر

شدم و ساعت 7 راه افتادیم که بریم ،بین راه یه جیگرکی بود و شما

پشت ویترینش وایسادی و جوجه ها رو به من نشون دادی و گفتی

که میخوای.هم دلم میخواست برات بخرم چون هوس کرده بودی ،

هم دلم یخواست برات نخرم ، چون میدونستم الان لباسهاتو کثیف

میکنی ، ولی گفتم اشکال نداره لباس هات کثیف بشه ، رفتیم

تو و روی صندلی نشستیم و شما یه سیخ دل و یه سیخ جیگر

خوردی و یه سیخ هم بال برات گرفتم ولی یه دونه اش رو بیشتر

نخوردی و بقیه اش رو برات آوردم و خونه عمه مرجان خوردیش .

                                                                 

دیروز صبح هم برات بسته آموزشی تراشه های الماس رو خریدم .

شب هم تاساعت 5 داشتم جزوه هاشو میخوندم و امروز هم روز اول

آموزشت بود ، اولین کلمه مامان


حالا چند تا عکس از درسا جون که دیروز ازش انداختم

  اینجا داره قر میده

 

 اینجا داره ادای منو در میاره

 

اینجا خسته شده و نمیخواست دیگه عکس بندازه

 

 اینم که دیگه معلومه ، مثلا ژست گرفته


 

اینجا قایم موشک بازی میکردیم ،درسا الان قایم شده        

  الهی من قربون اون قایم شدنت بشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان نیایش
29 دی 90 10:24
سلام عزیزم ماشا الله به این اشتها یه دستی هم به سر نیایش من بکش
الهی همیشه سالم باشی و شا د و موفق
راستی عکسات برای من باز نمیشه یعنی اصلا ادامه مطلبت باز نمیشه


سلام عزیزم
مرسی خاله جون...نمیدونم چرا باز نمیشه؟
خاله کتی
29 دی 90 15:19
یعنی روانیتم خاله


قربون محبتتون...
بابا محسن
29 دی 90 15:19
از اون عکس آخری ( که فقط پاهاش معلومه ) خیلی خوشم اومد - حرفه ایی شده
البته بقیه عکسها که جای خود داره - چهره دوست داشتنی وخندون بچه ها همیشه آدم را شاد میکنه - انشالله همیشه شادکام باشید


مرسی ، بله راست میگید،ایشالا همیشه همه بچه ها شاد و خندون باشن...
شراره
29 دی 90 23:20
سلام خانومی
واااااااااای ،خدا حفظش کنه چقدر بانمک و دوست داشتنیه
من عاشق یه همچین بچه هایی هستم ، دلم میخواست اینجا بود تا میخوردمش ، واسش اسپند خیلی دود کن،خیلی خیلی خوشکل و با نمکه



مرسی عزیزم ، شما لطف دارید
مامان درسا
30 دی 90 13:24
وای خوردنی خوردنی خوردنی
مونا ( مامان النا)
1 بهمن 90 0:14
خاله فدات بشه با اون قایم شدنت نوش جونت به به های خوشمزه ایی که خوردی عسلللللللللل
r.memorial
1 بهمن 90 17:25
چه قدر جالب . سه روز پیش با رهام داشتم قایم موشک بازی میکردم عین درسا رفت توی کابینت قایم شد و پاهاش بیرون موند . منم ازش عکس گرفتم تا توی وبلاگ بذارم . اگه وقت بشه
مامان امیرعلی
3 بهمن 90 19:00
چه عکسای نازیمخصوصا آخریه
مامان ماهان
5 بهمن 90 20:26
ای جان نمکدون من عکس آخری خیلی باحاله چه قر خوشگلی میدی منم برات دست میزنم
sahar joOoOon
12 فروردین 91 1:53
سلام وای درسا جونی خیلی نازی ایشاالله همیشه سالم باشه زیر سایه شما