عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

یه خبر مهم

1390/10/28 4:19
نویسنده : مریم
530 بازدید
اشتراک گذاری

میخوام همه بدونن که چقدر

دوست دارم     تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net
تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

درسا باید یه حقیقتی رو بهت بگم دیگه از دستت دارم دیوونه میشم حتی

وقتی بیشمی دلم برات تنگ میشه

 تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان فرشته
15 بهمن 89 18:24
سلام مریم جون عکس ها چی شد ؟
مامان نی نی ناز
16 بهمن 89 1:53
خدا برات حفظش کنه
farshed
16 بهمن 89 2:26
سلام .ممنون از لطفتون.راستي اسم بچه خواهر من هم درسا است و-براي گوشي هم ناراحت نباشيد با نرم افزار راحت برميگرده و ميگوييد تقصير ويروسه-
مامان فرشته
16 بهمن 89 17:53
با بند بند وجودم می فهمم چی می گی
پسر مامان
17 بهمن 89 7:28
سلام مریم جون ممنون از اینکه به ما سر زدید , نگران عکس ها نباش بر می گرده. ببخشید تو این مدت مشغول جمع و جور کردن سیسمونی پسری بودم اصلا وقت نکردم به وبش سر بزنم , اگه بشه امروز یه سری عکس میزارم به ما سر بزنید