عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

کد بنر درسا جون

1390/9/28 1:44
نویسنده : مریم
830 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

اینم از بنر وبلاگت،من خیلی دوسش دارم،امیدوارم تو هم بعدا خوشت بیاد

هر کسی هم دوست داشت میتونه تو وبلاگش بذاره

خوشحال میشم

 


کد بنر
کد بنر:<center>
<embed src="http://www.pic.iran-forum.ir/images/v2cnr3o4tkkveln3drka.swf" quality="high" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="120" height="240" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" allowScriptAccess="always"></embed>
<br><a href="http://www.baner-logo.blogfa.com/" target="_blank" title=""><font size="1"><span style="color: rgb(255, 0, 0); font-weight: bold;">کد بنر</span></font></a></center>


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سپنتا
28 آذر 90 5:20
سلام سلام خوبي خوبي من هم خوبم پيشم بيا چند تا شعر دارم
مامانی درسا
29 آذر 90 1:48
عمرتون صد شب یلدا
دلتون قدر یه دنیا
توی این شبهای سرما
یادتون همیشه با ما
دل خوش باشه نصیبت
غم بمونه واسه فردا
پیشاپیش یلداتون مبارک



جغله کوچولو
3 دی 90 16:37
سلام خاله .
ممنون که همیشه به وبلاگم تشریف میارین.
ادامه داستانم رو نوشتم.
راستی یک اتفاق جدید افتاده و اون اینه که داستانم مورد پسند قرار گرفته و دارن از روش" بازی رایانه ای جغله و غول سرزمین تنبلی "رو میسازن
و بنا بر نظر سازندگان تصمیم بر این است که اسم تمام دوستانم رو در سایت بازی بیارن تا همه بچه های ایران دوستان خوب نی نی وبلاگی من رو بشناسن . در ضمن هر دوستی که مطلبی از داستان جغله و غول سرزمین تنبلی که من نوشتم توی وبلاگش بنویسه هر هفته یک لینک جایزه که یک بازی کامپیوتری کوچیک و قشنگه براش ارسال میشه.
باز هم ممنون ... خانوادگی موفق و سلامت باشین.
تا بعد خدانگهدار ...


سلام عزیزم
خیلی خوشحال شدم که همه از داستانت خوششون اومده
موفق باشی