عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

خدایا شکرت

1390/9/26 2:44
نویسنده : مریم
781 بازدید
اشتراک گذاری

http://up.patoghu.com/images/w2woqvmslsvesh62bv.gifhttp://up.patoghu.com/images/w2woqvmslsvesh62bv.gifhttp://up.patoghu.com/images/w2woqvmslsvesh62bv.gif

دقت کردی که قشنگترین و عزیز ترین چیزای دنیا همیشه یکین ؟

 

ماه یکیه луна

خورشید یکیه

زمین یکیه домики

خدا یکیه pixel art

مادر یکیه ангелочек

پدر یکیه 

تو هم یکی هستی воздушный шарик

وسعت عشق من به تو هم یکیه  спящий медвежонок

 

پس من عاشقتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان ماهان
26 آذر 90 8:16
واقعا درست میگی عزیزم
خیلی زیبا و قشنگ بود ممنونم


خواهش میکنم دوست جونی
r.memorial
26 آذر 90 15:59
فقط یه چیز توی دنیا قشنگ و عزیز که یکی نیست . اون هم دوست ! هر چی بیشتر بهتر . البته دوستای خوبی مثل تو .



واااااااااااااای ، مرسی عزیز دلم
خیلی خوشحال شدم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
26 آذر 90 21:32
درسا جون چه مامان با احساسی قدرش رو بدون


مرسی عزیز دلم
dp
26 آذر 90 23:12
با سلام مجدد. به لطف خداوبلاگ ملیسا خانم باز هم با عکسهای جدیدش به روز شد .خوشحال میشیم اگر به وبلاگ ملیسا جوون سری بزنید . و ممنون می شیم اگر با یه خ یادگاری ؛ آینده ملیسا جوون رو با خاطرات قشنگ امروز شیرین کنید . ما رو از نظرات خودتون بی نصیب نکنید.


چشم عزیزم
مامانی درسا
27 آذر 90 11:26
سبام مامان مریم . آره عزیزم راست میگی تو دنیا این کوجولوهای عزیز بعد از خدا تنها و تنها عشقهای مامان و باباهاشون هستند . خدا حافظشون باشه .


سلام عزیزم
آره به خدا ،من که فقط درسا رو میبینم
جغله كوچولو
27 آذر 90 20:21
جغله: سلام ... خوبين شما مطالب وبلاگم به روز شد ... باعث افتخاره كه شما تشريف بيارين وبلاگم .. اميدوارم خانوادگي سلامت و موفق و پيروز باشيد.
جغله كوچولو
27 آذر 90 20:39
جغله: سلام ... خوبين شما مطالب وبلاگم به روز شد ... باعث افتخاره كه شما تشريف بيارين وبلاگم .. اميدوارم خانوادگي سلامت و موفق و پيروز باشيد.
مامان پرنیا خانوم
28 آذر 90 13:14
وای که چه نفس طلایی عزیز خاله چه ب زیبا و چه خاطرات قشنگی رو مامان جونت واست گذاشته.دست گلش درد نکنه عزیز خاله .
اگه دوس داشتی به ما هم افتخار بدین خوشحال میشیم


سلام عزیزم
ممنونم ، اگه میشه آدرس وبتو برام بذار تا بیام پیشت
مامان گیسو
29 آذر 90 1:53
سلاممممممم عزیز دلم خوبین؟
تو خودتم تکی آخه عشقم
خیلیییییییییییی دوستتون دارم
درسا جونمو بچلون بوسسسسسس


مرسی عزیز دلم
ما هم دوستون داریم
مامان امیرعلی
29 آذر 90 11:57
سلام .یلداتون مبارک.راسی مرسی که لوگو امیر منو گذاشتین ممنون.درسا رو ببوسید


سلام ، خواهش میکنم عزیزم