عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

این چند وقت

1390/10/12 15:54
نویسنده : مریم
645 بازدید
اشتراک گذاری


blog

سلام عزیز دل مریم 

пони  


   

قربون اون قیافه ی نازت بشم ، من

شکلکهای جالب آروین

از شب یلدا برات بگم که :воздушный шарик

همون روز من و درسا و علی و ندا و محمد با عمو عباس و خاله و حسین و

مامانی و مهدیه و کتی و عمو علی همه با هم رفتیم مسافرت ، پیش عزیز و

آقاجون .شب یلدا اونجا بودیم، خیلی خیلی خوش گذشت ولی چون خیلی

سرد بود درسا جونم یه کم سرما خورد و بیحال شده بود.جمعه برگشتیم تهران

و شنبه درسا رو بردم دکتر و یه عالمه دارو داد و منم اومدم خونه تا از دختری

مراقبت کنم ، تا دوشنبه همین طوری گذشت و شب  من حالم بد شد و

نمیتونستم تکون بخورم،به زور خوابیدم و سه شنبه صبح علی من رو برد خونه

مامانم ، تو راه تا برسم خونه مامانم از درد گریه میکردم ،خلاصه تا جمعه خونه

مامانم بودم و اصلا نمیتونستم تکون بخورم ،جمعه اومدم خونه،ولی هنوزم حالم

خوب نشده،با این که دکترم رفتم و یه عالمه دارو میخورم، ولی نمیدونم چرا

خوب نمیشم

        شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مریم -----------♥
12 دی 90 16:31
سلام عزیزم! 1.وبتون خیلی نانازه نی نی تونم همین خوشمل تر! 2.من میم زند هستم 12سالمه! 3.بیاین به وبم و نظرتون رو درباره ی تبادل لینک بگین!خوشحال می شم! 4.امیدوارم دوستای خوبی باشین عزیزم. 5.منتظرم ادرس وب:http://nanaznanaz.niniweblog.com
مامانی درسا
13 دی 90 1:16
عزیزم حالا بهترین ؟ درسای گلم خوبه . وای از این زمستون سر ما خوردگی هاش .


سلام عزیزم
خدا رو شکر ،بهترم
ولی هنوز کامل خوب نشدم
مامان امیرعلی
13 دی 90 18:41
آخی مریم جون چی شدی.نکنه غذای مسموم خوردی.بلا به دور عزیزم


نه عزیزم،سرما خوردم
مامان نازی نرگس
17 دی 90 12:53
آخی بمیرم درساجون هم سرماخوردهایشالا که دیگه هیچ وقت این ویروسای لعنتی سراغش نیان