عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

مهمون و عکس

1390/9/22 4:49
نویسنده : مریم
797 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ

سلام سلام نخودچی من


الهی من قربونت بشم ، شنیده بودم میگفتن بعضی از بچه هایه دفعه زبون باز

میکنن ولی باورم نمیشد  اما الان داره باورم میشه  امروز رفته

بودیم خونه مامانم اینا ، آخه عمو علی دیشب حالش بد شده بود و

آمبولانس اومده و برده بودتش بیمارستان  ما هم رفتیم عیادت

 

خاله کتی رو قشنگ صدا کردی و گفتی کتی 

عمو علی و بابا علی هم قشنگ گفتی علی البته با تشدید

 

 

خاله مهدیه رو هم مهدی صدا میزدیhttp://up.patoghu.com/images/vfvutd1xb2wlx0yyg86l.gif

الهی من فدات بشم با اون زبون شیرین و کوچولوت




دیشب یکی از دوستای خانوادگیمون اومده بودن خونمون ، شما هم حسابی

آتیش سوزوندی و پدر مهبد رو درآوردی

 


اینم چند تا عکس

این مهبد که کلاس سومه و مانیا 11 ماهه و درسا قند عسل مریم

با اون صورت آلوچه ای،  میخواد منو بوس کنه

همیشه تو خونه هم کلاه سرشه

الهی من قربونت بشم ، عشقم

اینم از نیم رخ درسا جونی

اینم از جورابهاش که خیلی خیلی دوسشون داره

الهی مریم فدات بشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

r.memorial
22 آذر 90 9:11
سلام خاله
شما چقدر عروسک داری ؟! خوش به حالت ....
خیلی زرنگی کلاه رو خودت گذاشتی سرت که کسی سرت کلاه نذاره ؟؟؟
مواظب باش کسی کلاه ت رو برنداره


سلام عزیزم
مرسی،نه بابا این سر منم کلاه میذاره...
سهیلا مامان درسا جون
22 آذر 90 10:40
ای جان چه عکسای جیگری اینجاست چه درسای نانازی خدائیش معلومه چه وروجکیه ماشاالله هزار ماشاالله آتیش میسوزونه
مهبد هم که مهربونه و معلومه عاشق بچه هاست و باهاشون کنار میاد خدا حفظشون کنه همه بچه های دنیا رو

ایشاالله عمو علی هم تا حالا خوب خوب شده باشن
راستی الان موهاش کوتاهه یا بلند عکس آخری بنظر میاد موهاش و کوتاه کردی - یا از پشت بستی؟ متوجه نشدم

مرسی عزیزم
آره، خدائیش خیلی با درسا کنار اومد...
مرسی عزیزم، نه موهاشو کوتاه نکردم ولی تصمیم دارم کوتاهش کنم ،البته یه کوچولو



مامانی درسا
22 آذر 90 13:00
سلام مامانی . درسایی چطوره ؟ موفق شدی از پوشک بگیریش . از طرف ماچ بارونش کن.


سلام عزیزم
واااااااای نه هنوز، خیلی مقاومت میکنه
خاله کتی
22 آذر 90 18:39
خاله جون راههای خوردن شما چیه ؟؟؟؟؟ میشه بیای دخمل من شی خیالم راحت شه دیگه ؟؟؟؟


سلاین خاله جون
نه نمیشه ،فقط میتونم بیام رو دیوار اتاقت برام نقاشی بکشی...


حسین سرایلو
23 آذر 90 0:04
سلام خاله . من حسینم از وبلاگ تون خوشم اومد . وقتی وبلاگ تونو دیدم از گذاشتن وبلاگ من در قسمت لینک دوستان خود خوشحال شدم . دوست دارم بازم بهم سربزنی . من وبلاکگ شما رو لینک میکنم . بای


سلام عزیزم
ممنون که بهم سر زدی ، ولی میشه آدرس ویتو بهم بدی؟
مامانی فری
23 آذر 90 12:23
ماشالله به این گل دختر حتما براش اسپند دود کنین اپ جدید کردم منتظر نظرتون هستم یه مادربزرگ


مرسی عزیزم
چشم ، حتما میام
بابا محسن
23 آذر 90 12:32
بله دیگه - تازه اولشه - خدا خفظش کنه


مرسی...
سارا
24 آذر 90 14:36
سلام عزیزم خوبی؟دوست کوچولوی نازم خوبه؟ببخشید یه مدت نبودم بهت سر بزنم وبلاگمو به روز کردم یه مطلب که ثابته واسه مسابقه گذاشتم بعدشم که نوشتم دیگه منتظرت هستم دوسی با نظرت خوشحالم می کنی راستی کد نی نی فینگیلی من تو جشنواره 127 دوست داشتین رای بدین خوشحال میسیم مسی عزیزم
مامانیم
24 آذر 90 15:55
سلام عزیز دلم خیلی دوست دارم منتظرم دوباره بیایی دبن های خاله را برداری روی دیوار نقاشی بکشی گوشی را برداری و به من زنگ بزنی
مامان سانلی
24 آذر 90 17:12
مامان مریم صبر کن اینقدر حرف میزنم سرتو میخورم زیاد خوشحال نشو
r.memorial
24 آذر 90 17:42
سلام مرسی که به ما سر زدی و عیادت رهام اومدی.... دوستتون دارم .
عسل خانم
24 آذر 90 22:52
^^^^^^^^^^^################^^^^^^^^^^^^ ^^^^^^^^#####################^^^^^^^^^^ ^^^^^^######^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^^^ ^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^ ^^^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^^ ^^^####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^ ^^####^^^^^####^^^^^^^^^###^^^^^###^^^^ ^^###^^^^^######^^^^^^^###^^^^^^####^^^ ^####^^^^^######^^^^^^###^^^^^^^^###^^^ ^###^^^^^^^####^^^^^^###^^^^^^^^^####^^ ^###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^ ^###^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^###^^ ^###^^^^##^^^^^^^^^^^^^^^^^##^^^^^###^^ ^###^^^^###^^^^^^^^^^^^^^^^##^^^^####^^ ^####^^^^###^^^^^^^^^^^^^^###^^^^###^^^ ^^###^^^^####^^^^^^^^^^^####^^^^####^^^ ^^####^^^^#####^^^^^^^#####^^^^^###^^^^ ^^^####^^^^###############^^^^#####^^^^ ^^^^####^^^^^###########^^^^^#####^^^^^ ^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^######^^^^^^ ^^^^^^#########################^^^^^^^^
مامان ماهان
24 آذر 90 23:19
به به چه اتاق خوشگلی داری عزیزم چقدر هم عروسک داری چقدر کلاهت خوشگله 1000000 ماشاالله چقدر هم خوش تیپه دوست دارم بخورمت درسا جونم
مامان ماهان
24 آذر 90 23:20
با پست تولد آپم
جغله كوچولو
26 آذر 90 16:49
جغله: سلام ... خوبين شما
تبريك ميگم وبلاگتون خيلي خوبه ...... در ضمن باعث افتخارمه اگر منم به لينك دوستان خود اضافه كنيد...

خوشحال ميشم به وبلاگ من هم بيايد ... موفق و سلامت باشيد.



سلام عزیزم
مرسی،ممنون...
شما که تو لینک دوستای من هستید...
مهرانه مامان مهرسا
29 آذر 90 7:58
سلام خاله قربون اون حرف زدنت بشه
يلداتون هم مبارك عزيزم


سلام عزیز
مرسی قربونت برم
مامان امیرعلی
30 آذر 90 16:52
وای چه عکسای خوشگلی.چقدر عروسک


مرسی عزیزم...
مامان امیرعلی
11 دی 90 0:14
اییییییییییی جاننننننننننن