عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

و اینگونه شد که ما موندیم

1390/9/18 15:44
نویسنده : مریم
717 بازدید
اشتراک گذاری

       

سلام  نفس من  http://up.patoghu.com/images/3qyls94n055f5vqueib.gif


آخ جون دیگه اسباب کشی نمیکنیم ، میدونی چرا؟

 

آخه آقای صاحبخونه ی ما توی مشهد زندگی میکنه و اصلا احتیاجی به این

خونه نداره ، بابا علی شک کرد که چرا به ما گفته از اینجا پاشیم و

رفت زنگید به صاحبخونه و ...

اونم گفت من اومدم تهرانز و رفتم بنگاه و قیمت جدید

گرفتم ، بیچاره روش نمیشد که یدفعه اینقدر کرایه خونه مونو زیاد کنه ز


امروز صبح ز رفت مغازه بابا علی و قرارداد خونه رو تمدید کرد 

 

 


هورررررررررررررررا شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

آخه قرار بود برای عید یه تغییر کلی به خونمون بدیم ولی علی گفت اگه از اینجا بلند شیم ، دیگه نمیتونیم این کارارو بکنیم  ز

دیگه میتونم راحت برم خرید عید برای خونه 



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

ني ني شكلك
18 آذر 90 17:35
با سلام به شما دوست عزيز ني ني شكلك حامي زيباتر شدن وبلاگ ها ، نيازمند ياري سبزشماست پس در جشنواره ي يكسالگي ني ني وبلاگ به كد 102 (ني ني شكلك ) راي دهيد. با تشكر مدير ني ني شكلك(12 ساله)
جغله كوچولو
18 آذر 90 21:16
سلام وبلاگتون خيلي قشنگه
خيلي خوشحال ميشم بيايد وبلاگ من هم نظر بديد


http://www.jegheleh.blogsky.com
http://www.jegheleh.niniweblog.com
منتظرم


سلام جغله جون
من با اجازه لینکت کردم...
مامان نیایش
19 آذر 90 11:18
سلام به مامانی و درسا قند عسل ان شا الله همیشه خوش باشید


سلام مامانی مهربون
مرسی
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
19 آذر 90 18:08
خیلی خوشحال شدم. واقعا اسباب کشی با بچه خیلی سخته. خدا رو شکر که موندین.


مرسی عزیز دلم
نازنین نرگس نفس مامان
20 آذر 90 2:22
]چه خوب هورااااااااااااااااااااااااااااا
حالا با خیال راحت برو خرید
موفق باشی مریم جون


آره
آخ جونم ، خریــــــــد
مهرانه مامان مهرسا
20 آذر 90 10:49
سلام به درساي قند عسل و مامان مريمي ايشالا كه خوبين


سلام عزیزم
مرسی ، آره خوب در حد المپیک با این مراسم پوشک گیرون
مامان نفس
20 آذر 90 15:13
اخی منم به جای تو خوشحال شدم خدایی خیلی سخته اسباب کشییییییییییییییییی

وااااااااای ، الی من قربون این دوستای مهربونم بشم
مامان درسا
20 آذر 90 16:42
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام عزیزم بابت اسباب نکشی تون خیلی خوشحالم
ولی بابت جیش نکردن این وروجک جیگری دخملی که به هیچ صرااااااااااااااااااااااطی مستقیم نیست خیلی ناراحتم
عزیزدلم یه راحل برات میذارم خصوصی امیدوارم جواب بده حتما خبرم کن تا نتیجه روبدوم
خیلی دووووووووووووووووووووووستون دارم


سلام عزیزم
مرسی ،مامانی این را حلو قبلا امتحان کردم و جواب نداده...بازم ممنون که به فکرمی عزیز دلم
سهیلا مامان درسا جون
21 آذر 90 16:11
خدا رو شکر پس موندنی شدین ایشاالله مریم جون بزودی زود یه خونه خوشگل و مامانی می خرین و از اسباب کشی تا چند سال راحت می شین

درسای منو یه عالمه ببوسش
آره،این دفعه هم موندنی شدیم حالا تا سال بعد
مرسی عزیزم
مامانی شیما وحدیث
22 آذر 90 0:52
ایشالا که یه روزپست خونه دارشدنت ومیخونیم


واااااااااای ، خدا کنه عزیزم
مامان ماهان
24 آذر 90 23:21
خدارو شکر عزیزم که موندنی شدی اسباب کشی خیلی سخته اونم با بچه
جغله كوچولو
27 آذر 90 20:37
جغله: سلام ... خوبين شما مطالب وبلاگم به روز شد ... باعث افتخاره كه شما تشريف بيارين وبلاگم .. اميدوارم خانوادگي سلامت و موفق و پيروز باشيد.