عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

اسباب کشی

1390/9/17 2:40
نویسنده : مریم
755 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مریمشکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

                                                                                                                                    

امروز 90/9/17 و من هنوز موفق نشدم شما رو از جیش بگیرم شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز یعنی هنوز

روی صندلیت نشستی تا جیش کنی... نمیدونم چی کار کنم ، خیلی کارا

کردم  تا خوشت بیاد و بری رو صندلیت بشینی ولی بازم نرفتی

مامان ماهان جون ، خیلی راه های خوبی بهم یاد داد ، ولی هیچ کدوم

رو شما اثر نداشت ، خیلی از این کار دلسرد شدمشکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز

   

 

خب برات بگم که تو محرم ما اصلا بیرون نرفتیم ، فقط تاسوعا ساعت 8 شب با

بابا علی و خاله کتی و عمو علی رفتیم خونه خاله خودم چون صبح عاشورا حلیم میدن که البته به غلط کردن افتادم  چون خیلی خیلی اذیتم

کردی و بالاخره ساعت 4:30 صبح خوابیدی  و منم خوابیدم و ساعت

7 صبح باباعلی بیدارم کرد که بریم خونه ، اومدیم خونه و شما هم بیدار نشدی

و تا ساعت 1 همه خوابیدیم و بعد بلند شدیم و ناهار خوردیم و ساعت 3 سر

کوچه،  آخه هر سال خیمه آتش میزنن ، اینم از محرم سال 90 ما

امروزم از ناهار رفته بودیم خونه مامانم اینا که شب بابا علی اومد و گفت که

باید از این خونه بلند شیم ، یعنی دقیقا 1 ماه وقت داریم ، من عاشق اسباب

کشی هستم ولی الان دلم نمیخواست از این خونمون بلند شیم

 شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز آخه خیلی اینجا رو دوست دارم  و یه ذره هم تنبلیم میاد ، واااای

باید همه چیزو بشورم و بعد جمع کنم ، ولی چاره چیه ؟


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
17 آذر 90 13:38
اسباب کشی با بچه کوچولو خیلی سخته، امیدوارم اذیتت نکنه


آره ، منم امیدوارم
عسل خانم
18 آذر 90 0:35
ناراحت نباش کمکت می کنم یعنی درسا
را نگه میدارم


مرسی عزیز دلم ، خواهر خوشکلم
مامان نفس
18 آذر 90 12:59
عزیزم انشاله به سلامتی و دل خوش و راحت جا به جا بشی....کمک خواستی ما هستیماااااااااااااااااا

مرسی عزیزم ، خدا رو شکر کنسل شد
مامان ماهان
18 آذر 90 15:26
وااااااااااااااااای اسباب کشی خیلی سخته دوست جونم خواستی بیار درسا اینجا من نگهش میدارم تو کارات رو انجام بده


مرسی عزیز دلم ، خدا رو شکر این دفعه هم ب خیر گذشت و امسال هم موندنی شدیم
r.memorial
19 آذر 90 18:51
پست بعدی رو خوندم . نظر گذاشتم . نمیدونم ثبت شد یا نه ؟؟ ایشاله اگه وقت بشه من فردا یه سری به وبلاگ رهام میزنم !!!


به به ، چه عجب ما شمارو دیدیم تو نی نی وبلاگ
بابا یه کم زود به زود بیا دلمون شور میزنه ، رهام جونو ببوسش ، پس من فردا منتظرم



نازنین نرگس نفس مامان
20 آذر 90 2:19
سلام خانمی ممنون که به ما محبت دارید ما یه مدت نبودیم من مجبور شدم واسه یه سری مدارک واسه مدرکم برم مسافرت بعد از اومدن هم انقدر سرم شلوغ بود که وقت نکردم بیام ممنون که به ما سر میزنید درسای ناز نازی چطورنتونستی از پوشک بگیری این گل گل ناز رو هر چند که این راه رو رفتم میدونم که.................. کلا نفسم گرفت


سلام عزیز
خواهش میکنم ، پس خسته نباشی
واااای من از اول آذر مراسم پوشک گیرزن دارم ولی هنوز موفق نشدم حتی رو صندلیش بشونمش