عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

سالگرد ازدواج

1390/9/8 11:57
نویسنده : مریم
787 بازدید
اشتراک گذاری

هورااااااااااااااااااااااااااا


امروز 90/9/8 سالگرد ازدواج من وبابا علی

 

سال 85 ازدواج کردیم ، یادش بخیر ، چه روزهایی بود

شب قبل عروسیمون ماشینی که میخواستیم بگیریم ، تصادف کرد و ما صبح

عروسی فهمیدیم

واااااااااااااااااای ،یعنی ماشین عروس نداشتیم ، من خودم با آژانس رفتم

آرایشگاه

چه روزهائی بود ، ولی اصلا استرس نداشتم ، نمیدونم چــــــــرا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

مامان درسا
8 آذر 90 16:02

هزاران شاخه گل تقدیم عشق بی نظیرتون
عزیزم سالگرد یکی شدنتون مبارک


مرسی عزیز دلم

مامان محمد پارسا
8 آذر 90 19:19
سلام عزیزم
سالگرد ازدواجتون رو بهتون تبریک می گم
انشاالله سالها در کنار هم خوشبخت و سلامت زندگی کنید


سلام گلم
مرسی...
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
8 آذر 90 19:40
مبارررررررررررررررررررررررکه


مرســــــــی عزیزم
مامان سانلی
8 آذر 90 23:15
مریم جون سالگردتون مبارک بهترین آرزوارو برای زندگی مشترکتون میکنم ان شاا.. خوشبخت بمونی و 4 تا نی نی خوشگل دیگه هم بیاری


مرسی عزیزم،وای 4 تا دیگه
مامان آوا
9 آذر 90 3:32
مبارک باشه عزیزم .......... همیشه شاد و خوشبخت باشید


مرسی عزیزم
مامان حسین
10 آذر 90 11:06
سلاممممممممممم
سالگرد ازدواجتون مبارک عزیزم








سلام عزیزم
ممنون

r.memorial
10 آذر 90 13:53
سلام
ببخشید که دیر اومدم . ایشالا مبارک باشه . امیدوارم همیشه جمع سه نفرتون پایدار باشه . اگه خواستین بیشتر بشه ولی کمتر نشه !!


سلام عزیزم
خواهش میکنم ، وااای نه ، بیشترم نشه کمترم نشه
دوتا عشقم محدثه
10 آذر 90 17:09
سلام عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارکهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


سلام عزیزم
مرســـــــــــــــــــی
مامانی درسا
11 آذر 90 3:07
سالگرد عروسیتون مبارک . درسای گلمو ببوس مریم جان دیگه به من و درسا سر نمیزنی . منتظریم خاله ی مهربون


سلام
مرسی ، به خدا درگیرم ، دارم درسا رو از پوشک میگیرم
چشم میام
مامان درسا
11 آذر 90 13:31
سلام عزیزم میبینم که همه نظرات درمورد چهار-پنج نفره بودنتونه واااااااااااااااااااااااااااااااای چقدر خوب میشه درسا جونم هم حوصله اش سر نمیره وکلی با خواهر و برادرش خوش میگذرونه: واین یعنی عالی D
از ته دل برای چندنفرگیتون دعا میکنمیووووووووووووووووووووووووووووووووووووووهو

سلام عزیزم
آره ، همه مامانا دارن دعا میکنن ،فکر کنم دعاشون بگیره ، یه دفعه دیدی 3 قلو حامله ام
هههههههه

مامان محمد پارسا
12 آذر 90 20:38



ممنونم بابت گلهای قشنگتون
عسل خانم
12 آذر 90 21:18
فداتون بشم سالگرد ازدواج تون
خیلی خیلی مبااااااااااااااااااارکک


مرسی عشقم
mamane radin
13 آذر 90 12:09
الهی چه خاطره بامزه ای. راستی عزیزم با کمال میل لینکتون کردم.


مرسی غزیزم، منم لینکتون کردم
مامان نفس
13 آذر 90 13:50
انشاله همیشه همیشه لباتون خندون و دلاتون شاد باشه عزیزممممممممممممم درسا جونو ببوس


مرسی عزیز دلم
مامان ماهان
13 آذر 90 15:47
مبارکه عزیز دلم
الهی که همیشه کنار هم خوش باشین


مرسی دلم
سهیلا مامان درسا جون
13 آذر 90 16:03
به به به سالگرد قشنگ ازدواجتون مبارک باشه

ایشاالله دختر نازت و عروس کنی عزیزم

الهی که همیشه خوشبخت و عاقبت به خیر باشین

الهی که همیشه در کنار هم شاد باشین و درسای قشنگم از بودن کنار شما کمال عشق و صداقت رو تجربه کنه

راستی با رویاهای زیبا به روزما

دختر نازمون رو یه عالمه ببووووووووووووس


سلام عزیزم
مرسی ، ممنونم
محيا كوچولو
14 آذر 90 12:40
مباركه درسا جون سالگرد عروسي ماماني و بابايي


مرسی عزیز دلم
مامان ماهان
14 آذر 90 23:45
سلام گلم درسا جونو بردی دکتر راضی هستی یا نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سلام عزیزم
نه ، یه بار زنگ زدم گفت خیلی شلوغه ، فردا بزن منم ، منم گقتم بعد عاشورا میبرمش
سمیه : مامان مسیح مقدس
15 آذر 90 16:01
سلااااام عزیزم....خوبی ؟
مبارک باشه عزیزم...انشاالله هزاران سال کنار هم با خوشی زندگی کنین...و روز به روز عشقتون زیادتر بشه مریم جونم....
مریم عزیزم خیلی خیلی ازت ممنونم که تو این مدت بهمون سر زدی و شرمندمون کردی گلم با محبتات...
ببخشید که نتونستم مدتی بهت سر بزنم دوست خوبم ...
دختر نازمون رو یه بوس محکم بکن از طرفم..


سلام سمیه جون
خواهش میکنم عزیزم ،پشم ، حتما
مامان گیسو
16 آذر 90 16:53
سلاممممممممم عزیززززززززم
مبارکهههههههههههه
هورااااااااااااااااا
سوتتتتتتتتتتت
دستتتتتتتتتتتت
جیغغغغغغغغغغغغغغغ
ان شاا... همیشه خوشبخت باشین
ممنونم از مهربونیت ما هم خوبیم یه پست می گذارم امروز و فردا
درسا جونمو ببوسسسسسسس

سلام عزیزم
مرسی ، قربونت برم


نازنین نرگس نفس مامان
20 آذر 90 2:15
چه خاطره جالبی از روز عروسی دارید
ایشالا که همیشه و در کنار هم شاد و سلامت باشید


مرسی عزیز دلم
بابای حسین
25 آذر 90 15:36
سلام . شاید دیر باشه ولی سالگرد ازدواجتون رو تبریک می گم .




سلام
مرسی ، خیلی خوشحال شدم