عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

دوستای گلم

1390/8/29 3:12
نویسنده : مریم
656 بازدید
اشتراک گذاری
 
 
  شکلکهای جالب آروین
آدم هایی هستند که بودنشون
 حتی مجازی
به آدم آرامش می ده !
دوستی شون برات حقیقی می شه
و یهو می شن یه قسمتی از زندگیت!
آدمایی هستن
که با تمام مجازی بودنشون ،
سهم بزرگی تو حقیقت دوستی های تو دارن

شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

r.memorial
29 آبان 90 9:19
با هات موافقم عزیزم . من امروز خیلی ناراحتم . نمیدونم چکار کنم ؟!


سلام عزیزم
منم خیلی ناراحت بودم،منم نمیدونم برای چی اینقدر کلافه ام...
سهیلا مامان درسا جون
30 آبان 90 16:45
سلام مریم گلم

خوشحالم که اینجا آرامش میگیری منم همین حس رو دارم و دوستای مجازی مو خیلی دوست دارم و بهشون عادت کردم و دلتنگشون میشم

درسای نازمون رو ببوس

راستی منم دست خط قشنگ درسا جونم و گذاشتما بدو بیا ببین


سلام عزیزم
ممنونم که با من هم عقیده ای
حتما ،الان میام پیشتون