عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

شیطنت های درسا

1390/9/1 6:09
نویسنده : مریم
3,182 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

 

http://67.228.12.56/pub/729/729999d373gfp5lq.gif

سلام گوکولی مگولی من

 

هر چی بگم کم گفتم از شیرین کاری هات از شیطنت هات  از جیگر

بودنت


90/8/27 عروسی امیرحسین بود Bride & Groom پسردائی باباعلی ،من شما رو

گذاشتم خونه مامانی تا هم خودم راحت باشم و هم شما،آخه میدونستم اگه

ببرمت خیلی اذیت میشی ،چون جا کوچیک بود و مراسم هم قاطی.

چند روز پیشم گذاشتمت خونه مامانی و باب علی رفتم خرید برای گل دخترم

که لباس نداشت

از دیروز هم تصمیم گرفتم که از پوشک بگیرمت...واااااااااااااااااااااااای خیلی

خیلی سخته شکلک های شباهنگ

از این شورتهای آموزشی برات گرفتم ، ولی اصلا نمیدونم باید چیکار کنم

یه ربع یه بار بهت میگم درسا جونم جیش داریمیگی نه

میبرمت روی صندلی میشونمت ولی بازم کاری نمیکنی ،تا شورت پات میکردم

جیش میکردی ،باز خوبه از این شورتها بود که رو فرش نمیریخت ،وگرنه خودمو

میکشتم



وااااااااااااااااااااااای ،با این که روز اول آموزش بود ولی خیلی خسته و زده شدم

نمیدونم باید چیکار کنم

تازه همش تشویقتم میکردم http://up.patoghu.com/images/v53fuve6l7n958nv78d.gif ، ولی...

 

 

اینم درسا جون با شورت آموزشی

اینم به قول درسا جونم گاک (لاک) برای تشویقش ،آخه عاشق لاکه

اینم از دسته گلش ، رفته سراغ کیف لوازم آرایش مامانی

وقتی خودشو تو آینه دید خیلی جا خورد ، آخه اولش با خوشحالی اومد پیش

من تا خودشو نشون بده

ولی وقتی آینه آوردم و خودشو دید ،این ریختی شد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان ماهان
1 آذر 90 9:46
وای وای وای امان از دست این بچه ها که اینقدر عاشق کیف لوازم ارایش مامانا هستن
چقدرگاکات خوشگلن
از پوشک گرفتن خیلی سخته الهی موفق باشی


واااااااااای نرگس جون
روز دومه، ولی نمیتونم تحمل کنم
خیلی بده این کار
سارا
1 آذر 90 16:34
سلام دوست مامان مهربون حالت خوبه؟كوچولوي نازت خوبه؟من يه وبلاگ واسه ني ني آيندم درست كردم خوشحالم مي كني اگه بيايي و واسه ما نظر بزاري
به اميد ديدار


سلام سارا جون
ممنون که پیش ما اومدی ،حتما ،باعث افتخاره
مامان درسا
1 آذر 90 18:17
سلام درسا جووووووووووووووووووونم
شیر زن که درحال ترک جیش هستی خداقوت
ویه صبرعیوب تقدیم مامان دوس داشتنیت امیدوارم موفق باشید
مریم جون عزیزم وقتی انگشتای این نانازتو تو صفحه مونیتور دیدم دلم میخواست بگیرمو یه مااااااااااااااااااچ جانانه کنم آخه خیلی حس خوبی به آدم میده


سلام عزیزم
مرسی ،واقعا خدا بهم صبر بده

مرسی عزیزم ، لطف داری
مامان نسترن
2 آذر 90 15:10
سلام دوست خوبم. منو ببخش که دیر سر میزنم. دوستتون دارم


سلام عزیزم،خواهش میکنم ،ما هم شما رو دوست داریم
مامان درسا
2 آذر 90 16:31
سلام خانومی خصوصی داری واست رمز گذاشتم
پس چرا نیومدی؟؟؟؟؟؟ تشریف بیارید قسمت اول وبلاگ........ رمز داره دوباره واست میذارم

باشه عزیزم،ببخشید که ندیدم ،الان میام

مامان گیسو
2 آذر 90 17:23
سلاممممممممم عزیزم خوبی ؟
قربون دخمل نازممممممممممم برم من با اون دستهای گاگ زده خوشگلش
برات خصوصی گذاشتم چک کن



سلام مونا جونم
مرسی عزیزم،دستت درد نکنه
مامان درسا
2 آذر 90 17:33
سلام چراااااااااااااااااااااااااااااااااا پیامتون ویرایش نداشت تا ازتون تشکر کنم (از دست این اینترنت)
قربونت برم مریم جون مرسی که همراهمی
ومرسی که دوست خوبی مثل شما دارم


سلام عزیزم
نمیدونم ،من از این طرف مشکلی ندیدم ولی دوباره برات نوشتم ،منم از داشتن دوستای خوبی مثل شما خوشحالم
مامان محمد پارسا
3 آذر 90 11:32
سلام ناناز خاله
وای که گاکت چقدر دستات رو ناز و ملوس کرده وای وای شیطون بلا می خواستی خودتو خوشمل کنی ولی تو همینجوریش ناز و ملوسی عزیزم مامانی کار خیلی سختی رو شروع کردی انشاالله موفق باشی و در آینده از تجربه هاتون به ما بگید تا ما هم بتونیم از پوشک بگیریم نی نی مون رو


سلام عزیزم
مرسی خاله جونم،آره به خدا،خیلی خیلی هم سخته ،اصلا فکرشم نمیکردم اینجوری باشه...
بابا محسن
5 آذر 90 14:34
موفق باشید ... کار راحتی نیست البته میگن دخترها زودتر مستقل میشن ...


وای نه،با این که چند روز گذشته ولی هنوز یکبار هم روی صندلیش جیش نکرده...
سارا
6 آذر 90 17:35
سلااا م عزيزم خوبي؟كوچولوي نازت خوبه؟
مرسي كه به وب من سر زدي نظرت يه روحيه مثبت براي ادامه نوشتن من بود با اجازت من لينكت كردم اگه اسم ديگه اي مي خواي واسه اينكه لينكت كنم بهم خبر بده
منتظر حضور گرمت هستم



سلام عزیزم
خواهش میکنم ، منم لینکت کردم عزیزم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
6 آذر 90 21:27
ماشاالله دختر نازی دارید خدا حفظش کنه.
خوشحال میشم به ما هم سر بزنید.


مرسی سعیده جون
حتما میام
مامان نفس
7 آذر 90 8:05
حسین (ع) بیشتر از آب تشنه لبیک بود افسوس که بجای افکارش زخمهای تنش را نشانمان دادند و بزرگترین دردش را بی آبی نامیدند
r.memorial
7 آذر 90 12:51
سلام
اینترنت مشکل داشت . نمیتونستم بیام .
بهت سر زدم ولی نظر نمیتونستم بدم . بگذریم . درسا جون خوبه ؟ خودت خوبی ؟ با دستشویی رفتن درسا چکار میکنی ؟ پیشرفت کردی ؟ مهم ترین چیز وقت گذاشتن که من ندارم . امیدوارم موفق باشی .


سلام عزیزم
مرسی خوبیم...اصلا پیشرفت نکردیم...هنوز تو صندلیش یکبار هم جیش نکرده
خیلی خسته ام
سهیلا مامان درسا جون
7 آذر 90 15:19
ممنون عزیز دلم که اینقده تند تند بما سر میزنی

درسای قند عسل خاله رو یه عالمه ببوس

ضمنا یه سری از عکسای جدید درسا جونم و گذاشتما بیا ببینش


خواهش میکنم عزیزم
چشم ، حتما
مامان آرینا
7 آذر 90 17:19
سلام. مامان درسای عزیز. چه دخملی نانازی دارین خدا حفظش کنه.
اول خواستم اجازه بگیرم که اون وان یکاد قشنگی رو که گذاشتین کپی کنم آخه خیلی دنبالش بودم. خیلی کار خوبی کردید که پایین عکس درسا عسلی گذاشتید.
دوم: من آرینایی رو تقریبا از پوشک گرفتم یعنی خیلی می بخشید دستوشی بزرگ رو الان 1 ماهی می شه که حتما می گه و کوچیک رو هم نصفه نیمه. گاهی می گه گاهی بی خیال می شه.
کار سختیه و خیلی حوصله می خواد. اگه شاغل نباشید خیلی راحترید. هم شما و هم درسا جون. ایمیلمو گذاشتم اگه کمکی از دست بر می آمد حتما ایمیل بزنید.
دختری رو ببوسید


سلام گلم
خواهش میکنم
نه شاغل نیستم ،فقط یه کم عجله دارم و دلم میخواد زود از پوشک گرفه شه...آخه خیلی کار سختیه و منم خیلی خیلی سختمه
مامان سانلی
7 آذر 90 17:24
سلام مریم جون از اخرین پستت 6 روز میگذره امیدوارم موفق شده باشی ولی اگر هنوز نشدی زیاد اذیتش نکن دکتر سانی با من دعوا کرد که زود از جیش گرفتمش گفت پایان 3 سالگی البته سانی خودش دیگه پوشک رو تحمل نمیکرد من به زور پاش میکردم.اینجوری هم اعصاب خودت به هم میریزه هم اعصاب اون گل خوشگلت


سلام عزیزم
الان شده 8 روز ، ولی هنوز موفق نشدم
آخه خودم خیلی از پوشک بدم میاد ، آره موقع آموزش اعصاب من خیلی بهم میریزه



نازنین نرگس نفس مامان
20 آذر 90 2:11
سلام مامانی خسته نباشی وای که نفس ما مامانها میگیره از این آموزش دستشویی
امان از این دختر بچه ها که عاشق لوازم ارایشی هستند کلا وسایلم رو داغون میشه مکرر از دست شیطنت این دخملی عاشق ریمل و خط چشمه


سلام عزیزم
آره به خدا ،پدر درمیاد ولی یاد نمیگیرن