عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

عشق مریم

1390/8/25 4:22
نویسنده : مریم
1,122 بازدید
اشتراک گذاری

 

 


سلام عمر من

 شکلکهای جالب آروین

الهی قربونت بشم که واسه من شدی طوطی ، هر چی من میگم تو هم با

زبون خودت میگی

ادامه مطلب

 

دیشب حواسم نبود ،یه حرف زشت از دهنم پرید بیرون تو هم اومدی

جلوی من وایسادی و تکرار کردی (من گفتم اسکول ،تو به من گفتی

اوگل)رفتم تو اتاق و اینقدر خندیدم که دلم درد گرفته بود

 

چند روز پیش داشتم لباسهاتو که شسته بودم جمع میکردم و تو هم بغل من

همش لباسها رو از تو کشو میریختی بیرون ، بعضی ها رو هم تنت میکردی ،

یه دفعه جلوی من وایسادی و گفتی 

ایم ، دودا د د (مریم ، درسا داره میره د د )

گفتم تنهائی :گفتی بلــــــــــــــــه

یه دفعه رفتی در ساختمونو باز کردی و رفتی تو راه پله ها

 

گفتم اگه رفتی خیابون آقاهه بهت گفت حالا که تنهائی منم تو رو میبرم

خونمون ، تو چیکار میکنی؟دیگه نه مامان داری و نه بابا

یه دفعه از تو شلوارت موبایل منو درآوردی و گفتی ایم ،الو


الهی من قربونت بشم که همه چیزو میفهمی

اینم عکست ،وقتی داشتی میرفتی تنهائی د د

الهی من قربونت بشم،شال گردنتو انداختی رو سرت و کلاه هم گذاشتی ،بعد

ژاکت پارسالتو که کوچیک بود رو پوشیدی ، با کفشهای لنگه به لنگه که بزرگت

هم هست

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

r.memorial
25 آبان 90 10:23
سلام
. خدای من همه بچه ها مثل هم هستن . وقتی وبلاگ تو رو میخونم انگار خاطرات رهام هست . تکرار حرفها مثل طوطی . پوشیدن لباس و تنهایی بیرون رفتن با یه تیپ عجیب غریب و...
خدا برات نگهش داره ، این کوچولوی دوست داشتنی رو .


آره ،واقعا دنیاشون خیلی عجیبه
مرسی عشقم...
درسا
25 آبان 90 14:35
سلام مریم جون خوبی عزیزم چند روزی بود وبلاگتون اصلا باز نمیشد خیلی ناراحت بودم نمیدونم مشکل از کجابود
قربون اون عشقت که درسا خانومه برم که عشق منم شده ببوسش قند عسلمو :
وای از این لباس پوشیدنا نگوکه دلم پره روزی دویست بار لباس عوض میشه توخونه ما توسط این درسای وروجک

سلام عزیزم
اره خیلی ها بهم تلگراف زدن ،یه کد غیر معتبر کپی کرده بودم ،به خاطر همون بود منم پاکش کردم...الهی من قربون اون درسای فرفریت بشم...
مهرانه مامان مهرسا
7 آذر 90 8:43
سلام آخه اين دختره چرا اينقدر نانازه بياد تو كوچه ما تا خودم بدزدمش وروجكمو


مهرانه جون آدرس کوچتونو بده،ههههههه