عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

دکتر بازی

1390/8/22 21:07
نویسنده : مریم
3,850 بازدید
اشتراک گذاری


سلام خانم دکتر

عزیز دل من

                                                                                                                                 

میدونی از صبح که از خواب ببدار میشی

                                             

اول پای کامپیوتر سی دی نگاه میکنی و بعدشم که علی میاد و ناهار میخوریم

علی که رفت تو هم شروع میکنی با من دکتر بازی


اول منو با شلیک گلوله میکشی و بعدش بهم آمپول میزنی و قرص میدی و تازه

آب هم بعدش میدی و آخر سر هم اگه زنده نشم نازم میکنی و بوسم میکنی

،بعد من باید هم کارارو با تو بکنم

        

الهی قربونت بشم من که عشق دکتر بازی داری


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

عسل خانم
23 آبان 90 22:35
الهییی اگه قررررربون کارای نازت بشممممممممممم:


مرسی خاله مهدیه جونم
مامانی درسا
24 آبان 90 0:07
شبي در محفلي ذکر علي بود
شنيدم عارفي فرزانه فرمود
اگر آتش به زي%
سانلی
24 آبان 90 14:39
درسا خانوم راهشو انتخاب کرد می خواد
دکتر بشه دست بزنید بزاش
ولی خاله مریضهاتو نکشی ها

آره عزیزم،میخواد دکتر بشه
بیچاره اون مریض ها ،خدا کنه مثل من معاینشون نکنه

مامان محمد پارسا
24 آبان 90 20:34
سلام عزیز خاله
عیدت مبارک
لینکتون کردم ممنون از لینکتون


سلام عزیزم
عید شما هم مبارک
منم خوشحال شدم