عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

شير خشك تعطيل شد

1390/6/6 4:40
نویسنده : مریم
574 بازدید
اشتراک گذاری

 

             دنیای زیبا

سلاين عزيز دل من

سلاين نخودچي من دنیای زیبا

سلاين ستاره من  دنیای زیبا

                                    زیبا    

امروز يكشنبه ست ، من از دوشنبه هفته پيش بهت شير خشك ندادم   زیبا

الهي من قربونت برم كه اصلا گزيه نكردي و بهونه شيشه رو نگرفتي ،اولش

 خيلي ميترسيدم از  شير بگيرمت ، آخه همه ميگفتن خيلي سخته ، بچه

خيلي ضربه ميخوره و از اين حرفها ، منم خيلي ترسيده بودم ،البته اينم بگم

 كه نزديك به يك ماه و نيم هست كه بهت شيرخشك تو روز نميدادم،هر وقت

شير ميخواستي سرتو با يه چيز ديگه مثل بستني عروسكي يا چوب شور

و ...گرم ميكردم تا يه ذره عادت كني كه بدون شيشه چطوري تو روز بخوابي و

 بعد كه عادت كردي ديگه شب هم بهت ندادم ولي خيلي خانوم بودي و اصلا

بيدار هم نشدي كه بهونه بگيري...

دنیای زیبا   

الهي من فدات بشم

جمعه يكي از فاميلهاي علي مرده بود(حاج علي) و منم رفتم بهشت زهرا براي

 خاكسپاري ، تو هم خونه مامانم گذاشتم ،تو غسال خونه كه بودم خيلي كلافه

 شدم براي همينم با علي اومدم سوار ماشين بشم كه چشمم افتاد به قطعه

كودكان ، تا حالا نديده بودم زخيلي خيلي عصبي و ناراحت شدم

ز،ميدونستم همچين جايي هست  ولي باورم نميشد كه بچه ها هم

 ميميرن ، داشتم ديوونه ميشدم وقتي روي قبر بعضي از بچه ها

عروسكهاشون بود يا براشون خوراكي گذاشته بودن ، نميدونم چرا از اون روز تا

 حالا اينقدر ترسيدم  ز

اي بابا ول كن اين حرفها رو مريم ديوونه ز 

درسا خيلي خيلي دوست دارم

     دنیای زیبا

ديشب هم رفتيم پارك ارم ،با كتي و علي و ندا و محمد و حسين و من و بابا

علي، از در كه رفتيم تو اينقدر جيغ كشيدي و خوشحالي كردي كه بيا و ببين 

 دنیای زیبا

 ولي خيلي خيلي سرد بود ،ولي خيلي هم خوش گذشت ، اول اندداختمت تو

 استخر توپ بعدش تو قلعه سحرآميز قطار سوار شدي البته با من و بعدشم

كشتي اون با من ولي سوار اين الاغها كه قديمها هم سكه اي بود كردمت تا

كارت كشيديم و الاغ تكون خورد تو هم گريه كردي

 دنیای زیبا

تازه تونل وحشت هم سوار شديم ، فدات بشم اصلا نترسيدي ، نميدونم كپ

كردي يا خيلي شجاعي     ز

الهي من فدات بشم

      زیبا      زیبا      زیبا      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

سمیه: مامان مسیح
6 شهریور 90 10:10
سلام خاله جون.....بیا پیشمون...ما آپیم با پست جشن تولد مسیح کوچولو...
با تفسیر و تصویر...

سلام سميه جون
آخ جون تولد.اومدم

مامان هوراد
6 شهریور 90 13:26
سلام
آفرین به درسا خانم که بهانه شیشه نمی گیره و توی تونل وحشت هم گریه نمی کنه
خیلی جیگری


سلام
آره ،اصلا اذيتم نكرد براي شيشه
مامان ماهان
7 شهریور 90 0:19
هورررررررررررررررررررررا دخملمون دیگه بزرگ شده
آفرین به شیطونک کوچولوی من


واااااااي چه جور هم بزرگ شده...
مامان نیایش
7 شهریور 90 0:20
خدا برات حفظ کنه کوچولوی نازت رو


مرسي عزيزم
محمد گیان
8 شهریور 90 10:49
صدای پای عید میآید و دل مومن بر سر دو راهی آمدن عید رمضان و رفتن ماه رمضان بلا تکلیف است. از آمدن آن یک دل شاد باشد یا از رفتن این یک محزون؟ عید فطر پاکترین و عیدترین عیدهاست چرا که پاداش یک ماه عبادت و شست و شوی جان در نهر پاک رمضان است.
عیدتان مبارک


سلام عزیزم
مرسی ، عید شما هم مبارک
مامان حسین
8 شهریور 90 12:30
استشمام عطر خوش بوی عید فطر از پنجره ملکوتی رمضان گوارای وجود پاکتان...
پیشاپیش عیدتون مبارک


سلام عزیزم
عید شما هم مبارک...
مامان نسترن
8 شهریور 90 16:13
مامان مهربون عیدت مبارک.


مرسی گلم
عید شما هم مبارک...
خاله
8 شهریور 90 22:00
خاله قربونت بشه خانوممممممممممم
ثمين
9 شهریور 90 0:52
سلام. عيدتون مبارك. پيش ما هم بياين
مامانی شیما وحدیث
9 شهریور 90 4:39
طلایی ترین روزها ارزانی نگاه مهربانتان وهزارگل پیشکش قلب باصفایتان .عید سعیدعید فطر برشما وخانواده ی محترم مبارک
درسا جونم عید شما هم مبارک باشه جیگر خاله


سلام عزیزم
مرسی ، عید شما هم مبارک
r.memorial
12 شهریور 90 12:29
سلام عزیزم
خوش به حالت که تونستی از شیر بگیریش . ولی من چون شیر خودم رو میدم و هر وقت من رو میبینه یادش میفته و خیلی برام سخت


سلام
اشکال نداره ، من خیلی سختم بود آخه هر جا میخواستم برم باید شیشه شیر و آب جوش و شیرخشکش رو با خودم میبردم و بعدشم که برای دندوناش زودتر گرفتم...
سحر
13 شهریور 90 13:07
همواره خوش باشید




مرسی عزیزم...
مامان گیسو
15 شهریور 90 3:31
سلام مریم گلم خوبی ؟
وای فداش بشم من که دخترم خانم شده
بزرگ شده
آفرین درسای گلم
یه بوس به خاله می دی؟
بوسسسسسسسسس



سلااااااااااااام خاله
اینم بوس ...
مامان ماهان
15 شهریور 90 8:53
سلام مریم جونم خوبییییییییییییییی


سلام عزیزم
مرسی...
زينب عشق مامان و بابا
15 شهریور 90 14:35
سلام خوبيد؟ هميشه به شادي و سلامتي باشيد انشاالله.مبارك باشه ديگه خانم شدي و شيرخشك نميخوري هزار باريك الله دخمل گلبا عكساي جديد زينب بروزم


سلام عزیزم
مرسی ، آره حسابی دیگه بزرگ شده
مامان درسا
15 شهریور 90 16:40
سلای سلای سلای
مادر و دختر خوفیییییین ؟؟؟؟؟الهی شکر
آخ منوبگوکه هم شیر خودمو میدم هم شیرخشک خدا به دادم برسه .....


سلاین خاله جونی
وااااااااای ، خدا به دادت برسه
مامانی شیما وحدیث
18 شهریور 90 1:48
سلام مامانی .چه خوب که خیلی به خاطر شیرگرفتن اذیت نشدی .
من چون حدیث شیرخودم رو میخورد خیلی شبا اذیتم کردی .آخه خیلی شدید وابسته بود .
درضمن توفکرای بد نرو لطفا .ماهمین جوری تو زندگیامون صدتا نگرانی داریم دیگه جای فکر بدنداریم
آپم عزیزم و منتظرحضورسبزت

سلام عزیزم
آره منو درسا اذیت نشدیم
چشم فکر بد هم نمیکنم...

سمیه:مامان مسیح
18 شهریور 90 5:58
سلام عزیزم....خوبی ؟ کم پیدایی خانومی
درسا جونمو ببوس
---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(?)´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(?)´¯)$$$
___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
________$$$(¯`(?)´¯)$$
______
____________$$$$$$
آپم دوست جونی....بدو بیا...


سلام سمیه جون
چشم ، حتما میام
مامان ماهان
20 شهریور 90 9:17
سلام مریم جون خوبییییییییییییییی


سلااااااااااااااااام عزیزم
آره خوبم
سحر
20 شهریور 90 13:11
ای جونم
درسا جونم خانم شده
ماشالا خاله جونی


مرسی خاله جونم
r.memorial
20 شهریور 90 15:47
سلام
کجایی بابا ؟ دلمون تنگ شده...


سلام قول میدم از این به بعد زود بیام
محمد گیان
20 شهریور 90 15:55
سلام خاله مریم خوبی دخمل گلت خوبه


سلام عزیزم
مرسی ...
بابای زهرا کوچولو
24 شهریور 90 10:46
نازنین نرگس نفس مامان
26 شهریور 90 18:15
خوش به حال درسا خانم که بزرگ شده دیگه شیشه نمیگیره افرین
بابای زهرا کوچولو
29 شهریور 90 21:20
سعید
18 مهر 90 13:04
سلام اگه يه آهنگ شاد کودکانه واسه وبلاگ خوشگلتون بذاريد خيلي بهتر ميشه من اين چند اهنگ شاد کودکانه را به شما پيشنهاد ميکنم. به ادرس زير مراجعه کنيد http://sma-2010.blogfa.com/page/m-koodak.aspx