عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

عکسهای داغ داغ

1390/6/3 3:10
نویسنده : مریم
2,485 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااام عشق من شکلَــَک هآی آنیکــــ ـآ

هورااااااااااااا ، بالاخره موفق شدمشکلک های آنیکا

اینجا از حموم اومدی ، داری فرار میکنی که لباس تنت نکنم شکلک های آنیکا

قربونت برم با اون موهای خیست و حوله ات

 الهی من قربونت بشم

اینجا هم کلاه عروسکتو گذاشتی سرت

قربون اون خنده هات ، عزیزم

میشه بگی داری به چی فکر میکنی؟

فدای اون تییت بشم من

الهی من قربون اون اخمت برم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

خاله مینا
3 شهریور 90 5:48
سلام خیلی قشنگ بود سرويس ويژه براي اعضاي طلایی ني ني سايت 5 روز رايگان و در صورت تمايل شارژ كنيد با 2 سرور قدرتمد و پشتيباني 24 ساعته آن لاين ، http://toopvpn2010.blogfa.com topvpn2010@yahoo.com با ارسال اولين درخواست ء بالاترين تخفيف را بگيريد. خدمات ما براي شما ، اطمينان شما براي ما
مامان ماهان
3 شهریور 90 8:39
وای چقدر نازززززززززززززززززه
قربونش برم که شیطنت از اون چشمای نازش معلومه


ديدي چه شيطونم
r.memorial
3 شهریور 90 11:46
سلام عزیزم ....خدای من چه عکسهای قشنگی . چه دختر نازی داری . خیلی خوشم اومد از عکسهای باحالت ...مخصوصا اون حوله حموم


سلام عزيزم
مرسي ، لطف داري
مامان درسا
3 شهریور 90 16:36
آآآآآآخ
قربون همه تیپ های بی نظیرت واقعا که قند عسلی
مریم جون این دخترتون هر روز خوردنی تر از دیروز میشه


سلام عزيزم
مرسي ، قربونت برم
مامان حسین
4 شهریور 90 13:19
سلامممممم
چه عکسای خوشگلی از دخمل شیطون بلا
گرفتی.


سلام
مرسي عزيزم
پسري از نسل فاطمه سلام الله عليها
4 شهریور 90 17:29
با سلام اگر به دنبال یک زندگی شیرین هستید به وبلاگ زیر بياييد www.khoshbakhti20.blogfa.com وي‍ژه متاهلین وبلاگی حاوی نکات کلیدی برای ایجاد زندگی مشترک
مامان ال آی
4 شهریور 90 22:35
این عکس ها رو گذاشتی میخوام بیام درسا جون رو بخورمش


ههههههه
سحر
5 شهریور 90 15:53
وایییییییییییی چه ماههههه
ای جونممممممممممممم


مرسي عزيزم
لطف داري...
مامان نیایش
6 شهریور 90 10:39
خیلی نازه این دخملی ما شا الله خدا برات نگهش داره


مرسي عزيزم ، لطف داري
خاله مهدیه ( آگه )
7 شهریور 90 15:06
خاله قربون اون شکل ماهت بشه که اینقدر شیطون و شیرینی ، پدرم و دراوردی بچه اما بس که خوشمزه ای صدام در نمیاد


سلام آگه مهديه
خوبي؟ يادته به من ميگفتي بچه بيار من بزرگش ميكنم؟ اينم بچه ...ههههههههههه
خاله مهدیه
8 شهریور 90 21:46
اخه نمیدونستم که اینقدر گریه منو درمیاره با اون گازاش


ههههههههههه
مامانی
8 شهریور 90 21:52
قربون اون شکل ما هت بشم: عسل مامان


سلام مامانی...
خاله مهدیه
9 شهریور 90 0:15
سلام خانوم خاله دلم برات یه ذره شده فدات شم که تا منو میبینی یاد ابودام میوفتی:


سلام
آبودام به زبون درسا یعنی آدامس
مهدیه
9 شهریور 90 11:20
قربون این همه جذبه خاله جون هر کاری میکنم بازم دوست دارم بوست کنم


سلام خاله جون
مرسی
مامان گیسو
15 شهریور 90 3:28
الهی من قربونش برم
چقدر نانازه
تو رو خدا مریم جون از طرف من حسابی ببوسش


سلام عزیزم
مرسی ، لطف داری
r.memorial
11 اردیبهشت 91 8:42
سلام ، میگم هیچ به صفحات گذشته سر میزنی ؟ چقدر این وروجک ها زود بزرگ میشن ! امروز یه سری به گذشته ها زدم . ماشااله چقدر درسا جون بزرگ شده .... خدا شما رو برای هم نگه داره ...


سلام
آره ، میبینی چقدر زود گذشت این 2 سال و 6 ماه و ...
رهام هم همینطور .