عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

درسا جونم

1390/6/24 2:04
نویسنده : مریم
752 بازدید
اشتراک گذاری

       

سلام عزيزم http://up.patoghu.com/images/vfvutd1xb2wlx0yyg86l.gif

عشقم ، نفسم

                         Orkut Scraps - Hello Kitty

ديگه  براي خودت خانمي شدي ها ، همه كلمه ها رو دست و پا شكسته

 ميگي و اينقدر بامزه ميگي كه كار من تو خونه شده اين كه بهت بگم چي

 بگي و تو هم تكرار كني

                                       

 

قربونت برم من كه هر روز با هم ميريم بيرون و برات خريد ميكنم

چند روز پيش با ماماني و خاله كتي و مهديه و عمو علي و من و بابا رفتيم

 سرزمين عجايب ولي نميدونم چرا اينقدر بداخلاق بودي و همش گريه

 ميكردي...

                                

از وقتي هم كه از شير گرفتمت شبها خيلي بد ميخوابي ، نميدونم چيكار

 كنم؟اون موقع شيشه رو ميذاشتم تو دهنت و ساكت ميشدي و ميخوابيدي و

 اما الان اينقدر بازيگوشي ميكني كه بيا و ببين ،تازه بعد يه ربع كه من فكر

 ميكنم خوابيدي بلند ميشي و ميگي نون ميخوام

اگه كه محلت هم نذارم يه سره تكرار ميكني نون ، نون ،نون ،نـــــــــــــون

مثل جوجه ها ميموني    بايد بالا سرت نون و آب بذارم

تازه ياد گرفتي اسمت رو بگي ، تابهت ميگم اسمت چيه ؟ ميگي دودا

ميگم چند سالته ؟ ميگي دو تزه با انگشتتم نشون ميدي

الهي من قربونت بشم ، عزيز كوچولوي من

14 مهر تولدته ، نميدونم چي كار كنم ، تولد بگيرم يا نه

                                

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

سمیه :مامان مسیح مقدس
25 شهریور 90 4:46
الهی...درسا دیگه خااانوم شده واسه خودش....ماشاالله بوووووس ما هم اپیم خاله
نازنین نرگس نفس مامان
26 شهریور 90 18:06
الهیییییییی به این همه شیرین زبونی خانوم کوشولوراستی پیش پیش تولدت مبارککککککککککککککککککککراستی خانومی از پوشک هم گرفتی


سلام عزیزم
مرسی ، نه هنوز نکرفتم ولی خیلی خیلی سختمه
سحر
27 شهریور 90 20:47
وایییییییی مموشک خاله دیگه داره خانم میشه جیگر طلا
مامان حسین
28 شهریور 90 14:54
سلام خانومی خوبی؟؟ به نظرم خیلی زود ازش شیشه راگرفتی؟؟؟ خواهر من تا 4 سال شیشه میداد دکتر هم میگفت اشکالی نداره.
مامان درسا
28 شهریور 90 16:21
به به به دووووووداخانوم بالاخره اسم شماهم شد دووووودامثل دووودا ما الهی من قربون اون نون وآب خوردنت بشم وای مریم جون من هرچقدر فکرمیکنم میبینم مگه میشه این وروجک ها روبدون شیر خوردن خوابوند ازالان قصه دارشدم برای اون موقع کلی باید نقشه بچینیم خیلی خسته خدابهتون رحم کنه
مامان ماهان
29 شهریور 90 10:16
سلام مریم جووووووووونم خوبییییییییییی دلم برات تنگ شده بود فدای دودا کوچولو
مامان نیایش
30 شهریور 90 12:32
ما شا الله به این دختری شاد باشی همیشه پیشاپیش تولدت هم مبارک نیایش که هنوز داره شیر می خوره من که نتونستم هنوز از شیر بگیرمش
سحر
1 مهر 90 17:51
خاله خانم شدیااااااااااااااااااااااا تولد بگیر مریم جونم تا خاطرش واسش بمونه حتی اگه خیلی مختصر باشه
مامانی شیما وحدیث
4 مهر 90 19:56
سلام مامان درساجون خوشکل ونازنین ای قربوووووووووووون حرف زدن دخملی برم من . تولدش هم خیلی خیلی مبارک باشه به نظرمن چون تجربه دارم .تولد یک سالگی بچه خیلی خیلی اذیت میکنه .هم تحمل شلوغی رو نداره ،هم مرتب میخواد بیاد بغل مامان . براش خودمونی بگیرید.ببخشید فضولی کردم . منم آپم ومنتظر حضورگرمت
ثمين
5 مهر 90 21:11
سلام گلم! ايشاله كه خوبي و خوش! من توي وبلاگم ايده براي سيسموني و جشن تولد و تزيين غذاي كودك دارم اگه يه سر بزنيد خوشحال ميشم. راستي! اگه دوس داريد عكس ني ني خوشكلتونو رو ديوار دنياي نفيس به يادگار نصب كنيد يه سر به اينجا بزنيد: http://2nyaienafis.niniweblog.com/pagegoodnini.php
مامان ماهان
6 مهر 90 23:48
دوستی مدتش مهم نیست دوامش مهمه / دوری و نزدیکش مهم نیست یادش مهمه
نازنین نرگس نفس مامان
7 مهر 90 3:20
درساجونم روزت مبارک
مامان درسا
7 مهر 90 16:51
سلام مریم جون روزدختروبه دخملی نانازت تبریک میگم انشا...همیشه شادوسرحال باشید ... درسا جونم عسلکم انشا...شماهم همیشه شادوشنگول ومنگول باشی
مامان علي خوشتيپ
14 مهر 90 12:52
تولدت مباااااااارك.الهي 120 ساله شي