عشق مامان مریم ، درسا عشق مامان مریم ، درسا ، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

♫♫♫ قند عسل ♫♫♫

درسا جونم

1390/4/19 4:08
نویسنده : مریم
478 بازدید
اشتراک گذاری

 

                    

 

سلام خورشید کوچولوی من

عزیز من ، نفس من

                                                                                             زیبا 

چند وقت بود که سرم شلوغ بود ز

مامانی خودم هر سال جشن امام حسین میگیره و خیلی درگیر بودم

 و عروسی غزاله هم بود و دیگه خرید و از این حرفها...الی قربونت برم از اون

 روزی که جشن امام حسین اومدی و دیدی همش یه ظرف شکلات میذاری

جلوت و میریزی رو سرت و میگی لی لی لی لیز

  Orkut Scraps - Disney

برای عروسی هم نبردمت و گذاشتمت خونه خاله خودم ، بیچاره خاله وقتی

 اومدم دنبالت فقط میخندید    ز  ،نمیدونم چه بلائی سرش آورده بودی ،   

ز خودتم وقتی من و علی رو دیدی همش جیغ میکشیدی و دست

میزدی   ز،آخه عروسیشونم ساعتش طولانی بود از ساعت 7 تا 12 بود

 تازه تو کرج بود برای همینم تو رو ساعت 6:5 گذاشتم پیش خاله تا ساعت

1:5 شب ،الهی من قربونت برم   ز با اینکه خیلی خسته شده بودی ولی

 نخوابیدیزیبا     و از اونجا هم چند بار زنگ زدم تا حالتو بپرسم همش

میگفتی ایم و منو صدا میکردی ،وقتی هم که اومدیم دنبالت علی بغلت کرد

ولی گریه کردی و اومدی بغل من

خاله جون دسدت درد نکنه که درسا رو نگه داشتی  ز

                                                     زیبا      

 

الهی من فدات بشم آخه اصلا جای تو نبودز

یا من نباید میرفتم و یا تو رو نمیبردمت

           Orkut Scraps - Disney

امروزم گذاشتمت خونه مامانی و رفتم محل کار قبلی ام و همه بچه ها رو

 دیدم و خیلی خندیدیمز و بهم خوش گذشت  ، البته به شما هم

 امروز خیلی خوش گذشت چون همش با خاله مهدیه داشتی آب بازی

میکردی        ز      ، یا تو راه سوپر محله بودی و خوراکی میخوردی

الهی من فدات بشم ، کوچولوی من زیبا         

                            Orkut Scraps - Cartoons

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

sonia
19 تیر 90 18:27
سلاااااااااااااااام ای جان حنانه و درسا فقط 1 روز باهم تفوت سنی دارن ... اخی ...
راستی بابا عکس درسا رو بزاااااااااااااااااااااااااار دیگه

سلام عزيزم
آرهچشم حتما

r.memorial
20 تیر 90 16:09
سلام . راستی درسا جون هم آب بازی رو خیلی دوست داره ؟ آخه من فکر میکردم رهام غیر طبیعیه که این قدر اب رو دوست داره ...


سلام
آره،عاشق آّب بازي
مامان فرشته
21 تیر 90 1:23
سلام گلم خوبی ؟
بهتر شدی ؟
دکتر رفتی ؟
می بینم که می آی کرج و حالی لز ما نمی پرسی
همیشه شادی بری دوست جونم
درسا جونو ببوسسسسسسسس


سلام عزيزم
مرسي ،نهوقت نكردم برم برم دكتر...
اااا ،اگه ميدونستم حتما ميومدم پيشت گلم...
نازنین نرگس نفس مامان
21 تیر 90 3:15
درسا جون یه نگاه به سر خاله جون بنداز ببین موهاش سر جاش بود وقتی شما انجا بودی یا توی هوا بودالهی به شما دخمل گل که مثل دخمل منی


سلام
ههههههههههه
آخ راست گفتي ،
مامان مسیح
21 تیر 90 4:59
سلام مریم جووونم...کجایی ؟ پس حسابی سرت شلوغ بوده...
قربان
اون درسا جونم برم ...با اونهمه تنهاییاش...
گل نازه این دخمل
نمیشه خوب گاهی هم بیاریش پیش من بزاری....
خوب منم خاله شم !


سلام عزيز
همين دور ورها...
تعارف اومد نتومد داره...
يه دفعه درو باز ميكني و ميبيني درسا پشت دره ها
هههههههههه
اونوقت نه راه پس داري و نه راه پيش ، مجبوري نگه داريش...
مهرانه مامان مهرسا
21 تیر 90 7:58
سلام عزيزم هميشه به عروسي ايشالا درسا جون عروس شه ماماني تو عروسي خودش ببريشا


سلام عزيزم
اگه منم حتما يادم ميره
هههههههههههه
بابای زهرا کوچولو
21 تیر 90 9:18
سلام.همیشه به شادی و سرور.البته با درسا خانم_$$$$$$$$______$$$$$$$$$
__________$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$__$$$$
_________$$$$$$$$$$$$$?تشکر از شما که به زهرا کوچولو سر میزنید
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$
_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$
__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$
____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$
_________________$$$$$$$$$$$$$
____________________$$? ?$$
______________________$$$
_______________________$


سلام باباي مهربون
مرسي ،همينطور شما...
مامان ماهان
24 تیر 90 14:55
ای جونم درسا جونم حسابی با خاله جون آب بازی کردی خوش به حالت عزیزم